2016年2月15日 星期一

猴年大吉﹗



新年快樂﹗

我燒腩仔喺到祝大家猴年生生猛猛﹗身體健康﹗心想事成﹗大吉大利﹗一團和氣﹗財源廣進﹗

今年我遲咗出來恭喜大家,全因我D燒係一直燒到年初一先肯退,到宜家仲係兩行鼻水同勁咳,兼夾胃口keep住麻麻(艾菲:除咗食糕食糖食朱古力食蛋糕,餐餐食唔到一半就話唔想食),但好彩嘅係無影響一年一度嘅拜年活動,由年初一就一直跟住爸爸媽媽四圍去拜年到年初五。

宜家我大個仔知道多咗新年嘅嘢,識得講恭賀說話同收利是要雙手接加講多謝,不過媽媽就話我比上年更有個性同脾氣,成日入屋唔願叫人要warm up一輪先好少少,同埋成日失手喺個全盒到,期望我出年再大一年會做得好D喎...

而我亦想喺到祝爸爸媽媽身體健康﹗繼媽媽同我病完之後,緊接住就係平日好少病嘅爸爸病倒了,你要快D好返畀心機搵錢養我同妹妹同媽媽㗎﹗媽媽就要順順利利生個妹妹畀我玩﹗自己呢就聰明伶俐快高長大同收多幾份玩具啦﹗恭喜恭喜﹗

沒有留言:

張貼留言