2016年2月4日 星期四

行年宵@維園



一年一度行年宵嘅日子又來到,原先艾菲計劃星期六先去行去逼,點知星期一天雨關係,學校個親子陸運會取消咗,忽然停課兩日無咩好做,星期一落雨加艾菲成手嘢未做又唔去得邊,星期二點都要帶呢個小朋友出去放放電,同米高商量完之後就決定呢晚帶佢過海接爸爸放工,順便去行維園年宵,呢個燒腩仔一聽到有得接爸爸放工不知幾興奮,仲一早就嘈住要坐叮叮車,廿四孝慈父當然會滿足佢啦,喺灣仔食完飯我哋就坐叮叮去維園。



記得之前幾年都係熱到要除衫,今年難得可以喺11度低溫下行年宵,感覺係有氣氛好多,而且燒腩仔今年開始大個,知道行年宵係咩嘅一回事,未入場就已經識得同我哋講價,話自己要買個風車走(佢唔知點解係好鐘意風車㗎),艾菲反問佢波波同風車只可揀一樣,佢都誓神劈願咁答艾菲話買風車,真係咁堅定?姑且睇吓點...



入場唔夠五分鐘,見到D哥哥姐姐拎住一大紥波波賣,燒腩仔已經即時轉軚話要波波,呢個時候仲要有個哥哥拎住兩個至愛Cars嘅波波埋來,艾菲見一個太大價錢又唔啱,另一個又同之前淘返來嘅差不多款,所以無幫襯決定揀吓先再算,可能因為我哋無即刻買畀佢,燒腩仔反而變得更期待,邊行就邊伸長條頸望邊到仲有Cars嘅波波,最過癮係今年興Elsa同小白波,啱男仔款嘅波波相對難搵,所以佢都失望咗幾次,終於畀我哋行到一檔有Cars波波賣,仲要只賣$30一個,為免再唔買燒腩仔會發難,艾菲價都無講就買咗畀佢啦﹗

買完波波,燒腩仔係超開心,但心就原來未足,因為成功買到波之前,艾菲勸過佢無Cars波的話Thomas波都殺啦(當時係怕搵唔到Cars波所以咁講),到後來真係畀佢見到Thomas波,佢就同我哋講想買埋,我哋即解釋每個小朋友只可以買一個波,而且佢個Cars波有晒車型,靚過Thomas圓波咁普通,聽完燒腩仔知道我哋唔會再買波畀佢,最近變得超現實嘅佢下一句就叫我哋走人返屋企囉﹗>.<



我哋當然無理佢繼續行,唔知係唔係第一日開檔關係,感覺呢日無咩人行得超舒服,我哋好快就行晒成個花市,而艾菲都有D收穫,就係平日好少有得散買嘅蝦叔叔一包,同埋阿姐見燒腩仔咁似韓仔,自動波減價到$30一盆嘅蘭花(原價係$100/3盆,單盆買要收$40,艾菲都係多口講句平D啦就有得減啦,呵呵呵...),真係抵到無朋友呀,希望返來轉盤時無畀艾菲整爛佢D根啦,來緊星期六應該會再去花墟睇吓有無靚嘅插花,到時配合埋燒腩仔公公盆水仙就更有新年氣氛啦﹗



難得大人細路都買到心頭好,我哋就帶住好心情返屋企啦,沿路艾菲仲同燒腩仔好開心咁講返呢晚行年宵嘅所見所聞添,點知...明明都返到屋企樓下,只差十幾步就行到入樓下大堂都可以出事...

話說離開維園後,為方便坐車,我哋就將燒腩仔個波波放咗入環保袋,艾菲一直小心翼翼咁保護住佢同棵蘭花,但去到屋企附近忽然有人扭米高抱,米高唔想就喺個環保袋到拎個波出來畀佢拎住行,艾菲當然唔理得佢哋兩父子咁多,但行咗唔夠幾步燒腩仔就突然大叫咗聲話個波飛走咗,艾菲回頭一望個波已經飛咗上商場頂,再望多兩秒正當艾菲諗緊辦法救佢時,個波已經飛咗出馬路再上咗天,三個人六隻眼眼白白咁望實個波飛走,下一秒發生嘅事唔使艾菲講大家都應該估到,燒腩仔即時喊到豬頭炳咁,唉...

為咗唔好發生呢件事,買完波時咁啱見到有個維尼熊波飛咗上天,艾菲已經即時同燒腩仔講,佢唔好好拎實個波就會飛走以後都唔返來,燒腩仔仲因為咁而份外小心,我哋已經幫佢喺個繩尾到綁咗個公仔畀佢拎,但佢除咗捉實個公仔,寧願唔拖我哋都一定要用另外一隻手再捉實條繩先放心,講真,艾菲咁耐以來都未見過佢咁認真咁緊張一樣嘢,小心到咁嘅情況以為安全啦,又有邊個會估到綁住波嘅另一邊繩竟然會鬆咗呢?

由細到大無論係燒腩仔病還是跌親受傷,艾菲都無咁肉赤過,望住眼前呢個好小心保護個波,但點努力都失敗而回嘅仔,嗰種肉痛真係非筆墨所能形容,嗰一刻除咗攬到佢實一實,盡量安撫佢之外已經咩都唔識做(以艾菲嘅性格真係從來未試過咁),好彩米高都知自己今次嘅決定衰咗(艾菲成日叫佢氹仔還氹仔,唔好搞咁多嘢出來嘛),即時提出第二日放工去買過個一樣嘅畀佢,燒腩仔聽到後都好快肯收聲然後上床休息,只係艾菲陪瞓時不停話「我今晚行年宵好開心,但仲好嬲爸爸」囉(咁艾菲當然又要解釋一輪呢個係意外,同爸爸無關係啦)﹗

艾菲擔心咗成晚,慶幸燒腩仔第二朝起身已經無咩嘢(但同婆婆講電話時仲係用好慘嘅聲來講返呢件事),而米高都順利買到個一模一樣嘅波返來,但好好笑嘅係期待咗成日嘅燒腩仔,衝去開門畀爸爸時見到個波竟然係話「乜你又買返呢個呀」(明明係你自己話要返呢個㗎喎...),然後就拎咗個波入屋玩咗成晚,事情總算完滿解決啦﹗

題外話1:
有朋友知道呢件事後都有問我哋打算點處理,買過個畀佢定當畀燒腩仔買個教訓?講真如果係燒腩仔自己唔小心搞到個波飛走咗嘅話,艾菲就一定堅決唔會再買等佢受吓教訓,但今次情況係你眼見佢已經好努力保護個波,係因意外而令個波飛走,呢個絕對唔係燒腩仔錯,所以能力許可我哋都會買返個補償畀佢,始終想佢開開心心過新年嘛。

題外話2:
米高第二晚去返同一檔買返同一個波,但個波已經由之前一日嘅$30加價到$38,米高講返佢知早一日買完飛走咗先返來再買,所以可以用返$30買(艾菲就話應該再講平D啦,點計都係佢哋無綁好個波之過嘛), 如果大家呢幾日會去行年宵的話,不妨講吓價慳返D呀﹗

沒有留言:

張貼留言