2013年9月28日 星期六

Monkey呀﹗

隨住燒腩仔擒梳化嘅技術越來越好,由初初要擒幾次先有一次上到梳化,到中段上到但唔識落,成日用頭落地要我哋係playmat接住佢,再到後期隨時都可以係梳化到上上落落,可能佢已經覺得擒梳化呢個玩兒無乜難度,鐘意挑戰難度嘅佢,最近除咗鐘意擒上梳化頂搞D毛公仔之外,仲鐘意咗做空中飛人由梳化擒過放隔離嘅high chair...

話咗佢好多次唔可以,惡樣say no加打手仔都試過,但呢隻仔基本上係你越叫佢唔好,佢越要去做嘅朋友來,某一晚出完街返屋企,當艾菲同米高都忙住執嘢嘅時候,呢隻Monkey又唔知幾時擒咗上梳化,再完全唔知死咁擒緊張high chair,學肚B媽話事頭,係安全嘅情況吓,艾菲梗係要影低佢D衰嘢公諸於世啦﹗



左上:襯大人忙緊,又擒咗上梳化邊想搞high chair條安全帶(唔知點解燒腩仔好鐘意咬條安全帶...),艾菲見到梗係即時惡聲惡樣say no啦﹗

右上:呢隻仔聽到艾菲發惡,望一望艾菲傻笑咗幾吓(成日一鬧佢就用呢個傻笑攻勢搏你唔再鬧),然後完全當艾菲無到咁繼續好high咁搞條安全帶﹗

左下:睇吓佢幾危險,成個人攝住咗梳化同high chair中間,個樣仲要扮無嘢好震定咁,完全當係側邊怒啤佢嘅艾菲透明﹗

右下:完全唔識驚,然後懶醒咁拮起個pat pat將對腳踩返上梳化,真係唔知應該話佢叻定咩﹗

最後呢隻Monkey當然係由high chair到跌咗落來,好彩艾菲早有準備即刻接住佢先無事啦﹗而呢個燒腩仔明明跌落來時磨到手臂應該都痛,不過就可能知係自己衰先怕畀人鬧,所以叫咗幾聲就即刻收聲唔敢再喊﹗

事後艾菲當然好惡咁鬧咗佢一輪啦,而呢隻硬頸嘅燒腩仔就死都唔肯認輸,只係不停對住艾菲傻笑,到艾菲忍唔住打佢手仔來懲戒佢,佢都一直死忍唔喊(佢平時一打就喊﹗今次係打咗幾吓都仲死忍﹗),只係不停撲埋來攬實艾菲想逼艾菲收聲,到艾菲死都要推開佢罰佢坐定定時,佢就發難狂喊,好彩喊咗十分鐘之後佢都肯冷靜落來,望住艾菲聽艾菲講咗陣道理。

其實打佢手仔嘅時候,見到佢一直死忍,艾菲真係好心痛,亦終於明白想當年婆婆教艾菲係幾咁勞氣,事後都忍唔住攬實燒腩仔喊咗出來...原來性格真係有遺傳㗎 ﹗燒腩仔除咗似艾菲細個咁爛玩,你越叫佢唔做佢偏要做,畀人鬧會傻笑扮無嘢之外,D臭脾氣都似到艾菲十足,人仔細細嘅燒腩仔,已經識得D形狀入咗好耐都入唔到時會發脾氣掟嘢,得唔到嘅嘢會死lur喪扭直至你畀佢為止...

有過自己細個為咗呢D嘢而多次同婆婆講道理講通宵嘅經驗,艾菲當然同婆婆一樣唔會縱容燒腩仔嘅臭脾氣啦﹗雖然深信將來教燒腩仔嘅過程一定會好勞心勞力,但艾菲都一定會好似婆婆咁堅持到底,直至將燒腩仔教好為止﹗

19 則留言:

  1. 雖然d BB 曳曳,但又觉得佢地好醒,比人鬧時,識得攬住你博心軟唔会再鬧落去,好嬲又好笑!
    我地已經要用雞毛掃la,整鬧已經唔太work!

    回覆刪除
  2. 龍BB 相反,佢係由high chair扣埋安全帶都可以逃走摛去梳化!試過有次跌埋落地起左個樓!
    其實你鬧佢代表你緊張佢,有時真係要絕d忍痛
    等佢知驚!

    回覆刪除
  3. 哎呀。。好危險呀。。。點解啲BB唔識驚嚇嘅呢??我屋企果隻,而家仲嚴重。得閒都分享下先

    回覆刪除
  4. 嘩睇落好驚險喎,好彩燒腩媽身手敏捷,影得相黎都接得切燒腩仔 XD
    原來咁古惑識得傻豬黎博媽咪唔鬧,如果拍得片就仲正啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈...真係搵次拍佢片放上來畀大家睇吓先得

      刪除
  5. 我早排都鬧到覺得自己會短命,數一二三既氣力都冇,好在呢排比較話得聽,唔知做乜no佢會打自己兩野...

    回覆刪除
    回覆
    1. 早幾日爸爸鬧完佢,佢扁嘴斜啤爸爸個樣勁好笑,小朋友開始識嬲人喇

      刪除
    2. 佢哋真係越來越醒,日日鬧真係會無氣,我絕對有短幾年命嘅同感

      刪除
  6. 燒腩媽同妹豬好似,妹豬又係咁,一鬧佢就笑,而且平時少少嘢都喊到拆天,但如果係自己衰咗,明明好痛都死忍唔喊,對住佢哋,都唔知好嬲定好笑

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到佢咁我就覺得佢真係自己嘅翻版,即刻覺得以後日子好大鑊﹗

      刪除
  7. 咦,我個女爸爸大聲D就會喊,哈哈,都吾知話佢無用家點好....不過佢而家都識爬上張矮凳自己un...真係好危險!

    回覆刪除
  8. 唉..宜家d小朋友好難教, 我囡又係咁, 一唔鐘意就發脾氣, 佢d脾氣臭過佢亞媽我百倍有多.
    睇黎遲d教佢, 分分鐘教到我嘔血都似~

    回覆刪除