2013年9月5日 星期四

真正的再見

由於呢幾日真係好忙,忙住幫燒腩仔報N班(已經係hea報,但都要認真填吓form嘛),又忙住上網去阿卡將敗家(咁啱有fd臨時臨急話我知佢去日本問我有無嘢買,咁艾菲梗係唔可以miss咗呢個難得嘅敗家好機會啦),仲有就係忙住準備燒腩仔來緊慶祝一歲生日嘅濕星嘢(頭炮生日慶祝活動原來下星期就係,但我居然顧住敗家唔記得就來無時間準備﹗),兼夾來緊星期六係燒腩仔十一個月大嘅日子要幫佢寫返篇blog(呢個係我每個月好唔想miss嘅嘢﹗),所以新blog入伙咗六日仲係無乜進展...

之前艾菲一直用螞蟻搬家嘅方式去搬D blog過去,因為覺得呢個方法雖然最白痴最麻煩但最安全可靠,到今晚開始見大家陸續直接將yahoo呢邊嘅備份搬過去,真係有D心動想照跟(因為呢排真係無乜時間可以咁樣慢慢搬),但最關鍵係D PM留言會變成公開留言,同埋save係yahoo呢邊D相會變死圖,令艾菲超級苦惱唔知點搞先好,於是心大心細下上網再爬吓文,結果畀我搵到一個可以將yahoo相簿全部備份再放落blogspot嘅方法,即換言之如果呢個方法成功嘅話,艾菲只需要逐個post換相就OK,感覺好似比宜家逐篇blog copy and paste D字同逐張相donwload再upload去新blog簡單好多呀﹗

由於要試新方法,艾菲就必須將yahoo呢到備份,而備份後呢到就會變成read only,所以如無意外今次係真正嘅bye bye啦﹗大家以後就要係艾菲個新blog到再見啦﹗希望今次呢個搬家方法真係成功啦﹗wish me luck﹗

22 則留言:

  1. 艾菲,yahoo個備份MT檔唔包PM回應架,放心。同埋個備份有晒所有相,到時upload番picasa再逐篇加番都好痛苦。我之前有搬家去tumblr,copy tumblr個post黎blogspot都睇到圖架,我唸緊好冇懶啲咁做先

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本身都研究緊有無一個平台可以upload D相上去,然後係個MT到改html code就OK,結果我都係因為搵唔到而放棄,最終揀咗用blogtrans過來再自己慢慢補相...
      不過我匯入完唔知點解無晒D留言...但明明個MT入面係有...唔知仲有無方法倒返入來呢?

      刪除
    2. 你都啱呀,我睇過blogspot每幅相path都唔同,所以冇得咁做,不過唔知仲可以放響邊>_<
      下冇晒留言@@ 我睇blogtrans就有機會分類冇晒,但回應都冇真係估唔到@@

      刪除
  2. 有 bloggers suggest 用dimcook 去做 backup, 我仲心大心細做唔做好呢!By the way, blogspot 可以 set 私人留言嗎?點整ga? 我搬0左去 http://alankathy.blogspot.hk/ , 請 add 返我,keep in touch!

    回覆刪除
  3. 加油呀~我都成功搬左啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 搬咗過來,但唔知點解show唔到D留言,宜家努力補圖中,唔知要搞幾耐先完...

      刪除
  4. PM留言會變成公開留言 <-- 當真?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來我搞錯咗,PM係唔會過到來,唔使擔心
      不過我都唔知點解D留言搬唔到過來,好奇怪...

      刪除
  5. 我又係搬左字未搞D相, 我試過將一篇已搬既BLOG 入面既相執番, 但係D 相既位置總你唔岩既, 好甸煩惱呀...

    回覆刪除
    回覆
    1. 一齊加油呀﹗D相要重新執過﹗

      刪除
    2. 我都覺呀,所以我有搬家去tumblr,啲相host響tumblr,再響果度copy個post內容去blogspot,因為執相真係有啲難

      刪除
    3. 你地好叻, 我係一舊雲,我都會跟呢個方法。。

      刪除
    4. 如果唔想煩又唔急的話其實可以等多一陣,pixnet已經出咗公告話遲少少會通知點樣直接由yahoo無痛咁搬過去,搬到過pixnet之後就可以轉一轉過返來blogspot,最緊要限期前back up晒Dfile就OK

      刪除
  6. 我都係睇定D先,等你地搬好再話我知!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實絕對係可以睇定D,因為其實有其他方法可以直接搬,只係我太心急唔想等,最緊要限期前BACKUP YAHOO果邊D嘢就OK

      刪除
  7. 唉~搬blog重辛苦過搬屋,我搬咗幾日,攪到手都軟

    回覆刪除
    回覆
    1. 我搵咗成日想研究點樣可以簡單D真係無痛搬家,結果最後都係要接受頭痛搬家呢個事實

      刪除
  8. 我都開定左blogspot

    siudauandarbe.blogspot.hk

    回覆刪除
  9. 我唔想再开pixnet 或tumblr a/c,睇了你地既搬家法,我会先用田鼠爸方法back up左先再搬了,希望今天星期日有時間back up 同搬!但燒腩仔媽你話無晒d留言,我就有d擔心!

    回覆刪除