2013年9月26日 星期四

紅雞蛋

今日係燒腩仔農暦生日,艾菲細個嘅時候,每逢屋企有人農暦生日,婆婆一定會晨早起身烚雞蛋畀大家食,宜家輪到艾菲做人媽媽,當然想將呢個傳統保留啦,但最近pat pat有D痕嘅艾菲就唔甘心於只係烚蛋咁簡單,而係想整紅雞蛋畀燒腩仔,點講都係佢第一次過生日嘛,梗係要花多D心思啦﹗

整紅雞蛋一般有兩個方法,一個係傳統用紅花粉染色,整嘅時候都有D技巧先染得靚,唔小心嘅話更加會染到成手紅晒,而且始終係化學嘢食落肚唔多好...第二個方法係想當日陪月姨姨教,就係用紅色玻璃紙將隻蛋包到好似糖咁,然後再縛條絲帶係上面,呢個方法最安全又簡單,但艾菲參考過網上圖片,覺得賣相始終麻麻...

正當艾菲十五十六,唔知揀邊個方法好嘅時候,忽然係google見到「天然染蛋法」呢幾隻字,click入去睇係教用唔同食材去染雞蛋,原來外國人好興係復活節時自己染雞蛋來做復活蛋,而染料就係唔同顏色嘅食物,例如紅洋葱皮,紅椰菜同藍莓等,而染紅色嘅只需要用紅菜頭就OK。



艾菲見呢個天然染蛋法好似幾好就決定照跟,材料只需幾隻蛋同一個紅菜頭,先將紅菜頭榨汁然後加水同幾湯匙醋一齊煲(有D食譜就教滾起先落醋攪勻),水滾後放烚好嘅蛋落去染就得(好懶嘅艾菲係直接將D蛋放落紅菜頭水一齊滾熟),不過染幾耐就無講,只係話浸得耐顏色越深,結果艾菲浸咗足足一日,期間不停翻滾再浸,啲蛋殼都只係染到少少桃紅色,仲要一沖水已經唔覺...



由於時間已經無多,艾菲唯有試另一個方法,就係剝咗殼直接浸落D紅菜頭水到然後放入雪櫃雪(剝咗殼嘅蛋難keep D,所以唔係無計可施都唔想用呢個方法),其實呢個方法係參考紅菜頭甜酸蛋嘅做法, 果然唔使兩個鐘,D蛋已經變到紅噹噹好靚仔啦﹗



等燒腩仔瞓醒晏覺抖足精神,艾菲就畀D紅雞蛋佢食,不過...呢隻仔明顯唔當呢D蛋係一隻蛋,只係當佢波咁不斷拋同碌﹗﹗﹗最後都有畀少少佢食來應吓節(佢已經試過全蛋),但佢個樣食到好似艾菲畀毒藥佢食咁﹗仔...你食完紅雞蛋就大個仔啦﹗要快高長大同聽教聽話呀﹗



雖然呢個剝殼染蛋法唔係艾菲原先想用嘅,但估唔到切開之後居然有驚喜喎﹗大家睇吓上面張相就明,隻蛋切開後竟然變咗一朵蛋花,靚到呢﹗而最重要係D蛋就算用紅菜頭水同醋浸咗成日幾,個味同普通烚蛋係無分別㗎(艾菲本身幾怕紅菜頭陣菜青味),即多咗嘅蛋可以用來整蛋沙律都無問題啦﹗

16 則留言:

  1. 你好有心機呀,我就真係吾識同吾會整,哈哈!
    紅花又真係幾靚喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...其實只係好簡單,我當係做實驗咁玩

      刪除
  2. 每年我生日呀爸都會整紅雞蛋架!
    見到你整完好想食haaa

    回覆刪除
  3. 天然染紅幾好喎,紅菜頭係咪甜架?浸完蛋應該都幾好味呀,燒腩仔做乜食毒藥咁款呀 :))

    回覆刪除
    回覆
    1. 紅菜頭其實只係得陣草青味,所以我本身真係唔多like,好彩浸完蛋隻蛋仲keep返蛋味~~

      呢個燒腩仔好安全,食親新嘢都係咁㗎,成日好似好驚我會毒害佢咁嘅衰樣﹗

      刪除
  4. 隻紅色幾靚喎! 你真係好有心雞...

    回覆刪除
  5. 整得好靚呀~你真係好有心機,我直頭唔記得同妹豬慶祝農暦生日

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本身都唔記得,不過早幾個星期婆婆就提咗我,所以無得唔記得啦,其實我都無check返係唔係真係呢日,哈哈哈...

      刪除
  6. 好靚,燒腩仔食完一定會聰明伶俐!!
    btw小檬每次食完蛋都有啲問題,例如嘔。。。又或唔鍾意會lur返出嚟,所以我都好少比蛋佢食,等我都再試下先

    回覆刪除
    回覆
    1. THX姨姨﹗

      小檬食完蛋會嘔?會唔會係唔鐘意陣蛋味?你多數畀咩蛋佢食?烚蛋or煎蛋?

      我自己本身係個幾揀飲擇食嘅人來,到宜家都唔鐘意食美國蛋覺得有陣味(即麥噹噹果D,屋企轉咗用美國蛋都一定食得出),細個同小檬一樣食親烚蛋同炒蛋我都唔OK會反胃想嘔,唯一係撈咗其他食物嘅煎蛋先OK,所以我都算係食親蛋都有問題嘅朋友來㗎﹗嘻...

      刪除
  7. 整得好靚呀~~~ 燒腩媽真係有心機呀~!!!

    回覆刪除