2013年9月2日 星期一

新blog入伙@Blogspot


考慮咗一晚之後,艾菲決定唔等yahoo宣布啦,因為實在覺得佢信唔過,宣布關閉yahoo blog但又遲遲唔講到底輕鬆搬家搬去邊,如果係去佢收購嘅Tumblr艾菲更加係零興趣,所以自己先行行動,去blogspot開咗個新blog,螞蟻搬家式咁搬住過去先﹗

星 期六襯落大雨邊到都去唔到,於是爭取時間係屋企研究咗一輪,終於搞掂D版面同backdrop(睇怕都要等遲D有時間先整到個新header),始終用慣 yahoo blog一下子要適應新環境,真係需要一D時間去摸索,blogspot唔算難用但D相嘅擺法就硬係唔多啱艾菲心水咁囉(定只係艾菲未識用?),但無得揀 之下都要接受啦,艾菲仲好傻咁專登將個新blog嘅setting整到類似呢到咁添﹗

艾菲唔知大家來緊會搬去邊,真係好唔想同大家失散 呀,好想睇住大家嘅小朋友一齊長大,所以如果最終多人轉過去pixnet,而pixnet又可以提供一個方便嘅搬家方法的話艾菲都會係pixnet開多個 account(呢幾日上網睇文有講話pixnet可以提供幫忙搬家嘅服務,只需開一個pixnet account,然後email yahoo blog嘅account名畀佢就可以幫你全部倒過去pixnet個新blog到,但到底係點運作同要搬幾耐就無資料顯示囉),咁blogspot呢個 account就會做backup,in case咁好彩又是但一邊要關門大吉的話,都唔使好似今次咁傍惶啦﹗
唔經唔覺艾菲已經係 yahoo blog呢到寫咗263篇blog,但艾菲到宜家都只係搬咗11篇過去blogspot,進度緩慢到艾菲都唔知幾時先見到家鄉,仲要遇上mouse無電要 暫用米高隻mouse勁唔慣,但為咗燒腩仔艾菲一定會繼續努力搬㗎﹗來緊D新blog都會係blogspot到寫(呢到除咗有關搬blog嘅嘢之外都應該 唔再update,廢事之後越搬越亂啦),大家有時間就過來「追蹤」吓艾菲同燒腩仔啦﹗

新blog: http://missivyworld.blogspot.hk/

10 則留言:

  1. 我宜家都係裝修緊個blog咋,Yahoo話今日中午開始可以輕鬆搬家,到時我地睇下佢點搬法囉。
    講開blogspot,我覺得佢咩都可以改都幾pro,係衰左放相怪怪咁,想放大啲,又唔係幅幅相有個setting畀你揀,結果我要改html先得。同埋冇左啲emoji好似冇咁傳神(又懷念Yahoo blog)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最終都頂唔住學你改html算,希望佢遲D會有改進啦

      刪除
    2. 我可唔可以問條傻瓜問題呀? 我抄左D舊文過黎, 但係揾唔到地方改個發佈日期... 但係我見大家又得既...

      刪除
    3. 嘻...係右邊日期到,你click入去會有得揀算動定設定日期及時間㗎,我都搵咗一陣先見到

      刪除
  2. 你已經好勁啦..我仲搬得慢過你~鳴鳴

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家都要加油呀﹗真係唔知幾時見家鄉...

      刪除
  3. 你點放舊文呀?我見yahoo 話輕鬆搬家。我真係比佢攪到一頭煙。吾想寫的心血無左。

    回覆刪除
    回覆
    1. 逐篇copy and paste咋,最白痴最麻煩但最可靠同安全嘅方法...

      刪除
  4. Ivy, 你逐篇自己搬? 想問你D相係要INSERT 過, 定就咁COPY & PASTE? THX~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 逐篇搬呀,因為相放咗yahoo果邊,用html搬都係遲早無咗,所以唯有逐張donwload返落來再upload過呢邊...
      我睇來睇去都覺得呢個係最白痴最麻煩但最安全可靠嘅方法...我yahoo果邊會等到呢邊最後搞掂晒先back up,好怕一備份咗佢整唔見之前D嘢...

      刪除