2013年9月18日 星期三

音樂燈籠

一年一度中秋節又到,艾菲和燒腩仔先在此預祝大家中秋節快樂

記得去年這個時候還在期待著燒腩仔的來臨,今年已經可以和燒腩仔一起過節,而長輩們當然都搶著買燈籠給燒腩仔玩啦,幸好其他長輩們都很通氣用利是代替,買實物的quota便留了給四大長老。


集萬千寵愛在一身的燒腩仔,今年便收到兩個燈籠,分別是婆婆送的反斗車王吹氣燈籠,以及嫲嫲送的會行會走閃燈直昇機膠燈籠(呢個燈籠實在型爆﹗艾菲真係咁大個女都未見過呢隻燈籠呀﹗),而燒腩仔對兩個燈籠的反應都是一樣~O咀﹗﹗﹗他基本上是完全沒興趣去碰它們,艾菲好不容易才哄到他拿起燈籠拍張照片呢﹗

至於艾菲收到這兩個燈籠後的反應也是一樣的,就是立即替它們滅聲﹗到底音樂燈籠是誰發明和何時出現的?那些音樂實在難聽和炒耳到爆﹗賣燈籠的姨姨說貼膠紙便可以滅聲,但貼了以後艾菲還是覺得很響(已經用3M厚身膠紙都無用),於是立即上網search有沒有相關資料,結果見到有媽媽說用保鮮紙包實來滅聲,於是艾菲便有樣學樣的在膠紙上再包了四至五層保鮮紙,不過聲浪依然強勁﹗

不服氣的艾菲研究了一輪以後終於領悟到重點,就是一定要包實發聲器頭尾的電線位(用保鮮紙包完之後再用膠紙貼實呢兩個位),只要音樂不能在兩端走出來便可以滅了大約八成的噪音,因為覺得包著保鮮紙有點樣衰,所以艾菲再隨意貼上一些沒用的貼紙來美化一下(順便黐實D保鮮紙啦)。

嘻...希望艾菲這個滅聲方法能夠幫到各位想給小朋友玩燈籠又怕嘈吵的媽媽啦﹗

22 則留言:

  1. 哈哈哈, 原全明你講乜. 舊年唔知邊個長輩買左個超嘈燈籠, 又刺耳又走音又煩, 諗起都恐怖!
    今年我仲未買燈籠呀! 自己鍾意果啲楊桃呀, 金魚呀, 但覺得田鼠b咁細未必識欣賞, 又驚啲鐵線會整親佢. 所以應該都會買番啲卡通類俾佢...不過今年啲好似唔係特別靚...

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...我屋企就係有兩個你講嘅傳統燈籠呀,每年中秋都拎出來掛,燒腩仔只有得望無得玩

      刪除
  2. 呢d音樂真係煩死人..小b又係日日係屋企開著個燈籠, 又唔俾人熄, 又嘈又大聲, 我就黎要爆炸啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 試吓幫佢滅聲啦!

      我好彩燒腩仔唔like啲聲,聽得耐會驚,所以我可以唔開聲俾佢玩

      刪除
  3. 哈哈,燒腩仔又係招牌O嘴!我老豆都應該因為中秋節買左兩舊閃到眼花嘅公仔畀肚B,畀我沒收左(睇壞眼)。
    我都未買燈籠,原來宜家有啲扮懷舊紙紥燈籠但入面放電芯架,不過都係怕佢遭肚B毒手XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 架直昇機都好閃,我都怕壞眼,但唔敢唔俾佢玩啦,只可以揀盡量唔開燈,好彩燒腩仔都驚啲聲所以可以唔開

      我覺得佢哋呢啲年紀,玩吹氣嘅最安全啦,過咗中秋可以抽起個燈就咁俾佢當波玩

      刪除
  4. 妹豬嫲嫲又係買咗2個超嘈嘅燈籠比妹豬,真係嘈到人都癲,好彩妹豬唔係好"好"個燈籠,如果唔係我一定癲咗都似

    回覆刪除
    回覆
    1. 長輩一番心意真係好難拒絕,唯有自己做吓手腳

      刪除
  5. 我姑9買左個同豬脾差唔多高的"鬆弛熊"燈籠, 我都未帶過出街呀... WAKAKAKAKAKAKKA

    回覆刪除
  6. 我本來都有諗過買呢個,但太高佢哋拎唔起,所以叫婆婆揀個細啲嘅反斗車王
    帶落街前記得同豬脾係屋企實習吓,佢哋可能會驚㗎

    回覆刪除
  7. 到底音樂燈籠是誰發明和何時出現的?>> 完全同意!!!
    賣燈籠阿姐重同我講有d婆婆嫌吾夠大聲tim =="
    今晚立即用艾菲你個方法同個燈籠滅聲先

    回覆刪除
  8. 燒腩仔嘅O咀好性感呀
    好在我舊年嘅同今年嘅都係冇聲果喎。。比我都可能會跟你咁做。
    以前細個啲燈籠中秋味道好啲!不過都唔敢買,因為實好快被破壞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...姨姨你咁識貨等我錫你一啖先...~3~

      刪除
  9. 完全有同感,d歌又嘈又吵耳,所以我都會封左個發聲位!

    回覆刪除
    回覆
    1. 滅聲前同滅聲後嘅聲浪真係差好遠呀﹗我懷疑如果唔滅聲由佢咁嘈,會唔會傷耳

      刪除
  10. 原來燈籠有聲架?我諗我既年代仲停左係玩紙做既燈籠,哈哈哈哈哈!!!! 你地算好啦,有得玩有假期,我地咩都無,我連燈籠係邊到買都吾知呀!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個年代嘅燈籠已經會發聲,包佢嘈到你頭痛﹗
      我都like紙or竹燈籠呀﹗傳統嘅好似點睇都靚D﹗嘻...老餅...
      或者你都可以自己用D紙盒加電筒仔DIY個燈籠同hannah玩呀﹗我成日覺得係屋企熄晒燈玩燈籠都已經好開心﹗

      刪除
  11. 謝分享滅声橋妙!
    中秋節快樂!

    回覆刪除
  12. 我既父親大人都係用膠紙滅聲, 不過唔太WORK!

    我買左鬆弛熊, 不過只係得頂帽會發光, 都OK啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 下年試吓呢個方法,雖然仲有聲但真係無咁嘈

      刪除