2013年9月2日 星期一

踩單車@九龍灣公園


自從上次跟燒腩仔試車之後,艾菲一直在尋找一個比較就近我們家,可以帶他去踩單車的公園,卻在search資料時才發現之前去過的佐敦谷公園不可以踩單 車,見朗朗媽介紹交通安全公園可以踩單車艾菲又試著找找看,但原來只有沙田那個才可以自由出入和踩單車,其他交通安全公園均需預約兼不可以踩單車,莫非要 將燒腩仔的單車搬去婆婆家,只可以一星期帶他去一次大埔海濱公園踩?

好不容易艾菲終於都找到了九龍灣公園可以踩單車,聽聞來的人不多但位 置都頗為偏僻,在啟業邨的後面近工業區那邊,就連艾菲的朋友自小在啟業邨居住都說未去過,艾菲如果想在平日一個人帶著燒腩仔和他的戰車去應該有點難度,但 為了燒腩仔艾菲還是想試試看,於是上星期便叫米高陪艾菲去探路,還很勇的不肯坐小巴過去,而是推著單車和燒腩仔由九龍灣地鐵站附近開始行過去,結果用了大 半小時行到艾菲身水身汗才到(已經係黃昏時間無咁熱)﹗
 

雖然辛苦,但沿路見單車上的燒腩仔一直笑笑口很enjoy的模樣,艾菲就覺得再辛苦也是值得的﹗而到達單車公園後艾菲更是興奮,不停跟米高說「呢到好靚呀 ﹗」一大個車場有兒童和初學者專區以及一條高架橋,傍晚時份開了燈以後格外美麗﹗雖然沒九龍城那個單車公園大,但勝在「人影都唔多個」,對小朋友和初學者 來說比較安全(之前經過九龍城個單車公園,好多時都聽到小朋友尖叫聲,跟住就係「哎吔」跌低咗嘅聲),Good呀﹗


我們先到兒童和初學者專區走一轉,地方不大但對小朋友來說,大概在同一地點轉一百個圈也不會厭吧﹗


之後便「偷雞」帶他走上高架橋(好似話小朋友同未識踩單車嘅唔准上㗎),有灣有上斜落斜都有點難度,感覺幾好玩﹗


落橋後有雪糕筒分格兩邊行車線,讓大家踩定了才慢慢轉灣,應該是用來減低意外發生的機會吧﹗


離開單車公園範圍,我們便帶燒腩仔到公園的另一邊玩,這裡有一個OK大的遊樂場,但沒有燒腩仔最愛「底褲韆鞦」﹗


 艾菲再一次特訓燒腩仔玩滑梯,但他依然超緊張,要挺直身滑下來,並送艾菲一個「O咀樣」﹗


 之後再帶他去玩這些音樂條,看著他很認真在玩這些音樂條的樣,艾菲頓覺燒腩仔最近長大了很多,早兩三個月前他對這些玩兒還未有興趣的呀﹗

本來想讓他多玩一會兒,怎料「雨神」再一次來找艾菲,天空忽然灑下一陣勁大的過雲雨,而艾菲還要懶醒的為減輕媽媽袋負重而沒帶雨具在身,只好和米高急急腳抱著燒腩仔和拉著他的戰車跑出去截的士速逃了﹗

11 則留言:

  1. 燒腩仔有得玩單車好開心咁啵~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係好enjoy呀,不過我哋就推到辛水辛汗囉:P

      刪除
  2. 我想問下呢..點樣先可以好似你咁, 將關注左既blog友show係個main page度呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 艾菲搬得好快呀!

      我而家係一舊雲... 我整左個"BLOG 友" 名, 入面好似係我追蹤既人 (定係人地追蹤我個表呢??)

      我都想出個BLOG 友LIST, 不過唔知點搞...

      刪除
    2. 都係mrs.chu教㗎,佢先係達人呀﹗我仲係一舊雲﹗
      如果想整關注blog友,係小工具到揀網誌清單,然後入返D網址落去就OK啦﹗
      我到宜家都唔係好識用追蹤嘅功能,因為追蹤咗都唔會show到對方個blog出來,反而要自己save係閱讀清單先有得睇返大家D blog

      刪除
    3. 我仲係吾明。有d blog 友我想關注但又關注吾到。搵吾到點關注

      刪除
    4. 我都有咁嘅情況,而且關注咗都未必搵到對方個blog,但後尾我發現可以直接copy blog友個網址,然後放落去你網誌清單個list到就會show到出來㗎啦

      刪除
  3. 佢望住鏡頭笑果張大頭相好似好大個仔咁呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,不過一望返佢sir滑梯個O咀樣就覺得佢仲係好BB

      刪除
  4. 我係九龍灣返左咁多年工都唔知有呢個公園...
    睇相呢個公園好似幾好咁喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 都算大呀,但地點真係好偏僻,宏天廣場前面呀,我估唔係呢邊住同返工都唔知有呢個公園

      刪除