2013年9月10日 星期二

無痛搬家?﹗

多謝小檬媽嘅報料,以及肚B媽嘅搬家教學,用咗超過半日嘅時間,艾菲終於都搬晒yahoo blog嘅所有字同相過來啦﹗仲好順手咁幫D舊相都加埋水印添﹗勁愛你哋呀﹗

Yahoo Blog問都無問話執就執,搞到本身已經忙爆嘅艾菲要拿拿臨搵屋搬,再好心急咁試唔同方法搬D舊blog過來,結果犧牲咗好多晚嘅睡眠時間(呢排燒腩仔開始瞓少咗,我更加少咗時間做自己嘢﹗) ,始終搬家程序一日未完成,真係無乜mood繼續寫新blog。

今次話就話無痛搬家,但過程中艾菲就覺得都幾痛苦,唔知係艾菲個人問題,定其他人都會遇到嘅同樣問題呢?大家不妨都share吓你哋嘅搬屋實況呀﹗

話說艾菲用Blogtrans搬過兩次過來,第一次匯入時仲未破解到救相嘅方法,結果D blog過到來齊字齊標題但就唔見晒D留言,艾菲本身都諗住back up file既然都有keep到留言,逐遍手動upload返D相過來就算。

到第二次破解到救相嘅方法,艾菲掙扎咗陣就決定delete晒舊D blog再由頭搬一次(當時已經手動搞掂咗大約三分一),今次D留言終於出返晒來,但就輪到D相變晒原始大小嘅超大size要逐張click入去改size(本身有瑣定size嘅就無事),亦有部分相唔知點解file name前有一點而show唔到要自己改html code(好彩以前份工都有整過html code,唔係真係完全唔識),兼艾菲個back up file唔知點解原來係唔齊相(可能我係兩部電腦之間搬來搬去整唔見掛)要逐篇開來望再upload返D相上google drive,最絕係有D後期嘅blog(yahoo blog升級前D blog)竟然不翼而飛,好彩艾菲有逐篇check先可以自己手動加返落去﹗

睇到艾菲對眼幾乎甩出來,差D發脾氣鬧爆yahoo咁滯,宜家總算叫做搬好晒安頓落來,可以同yahoo正式分手啦,真係希望以後都唔好再有下次﹗﹗﹗唔該﹗﹗﹗

38 則留言:

  1. 我都仲摸索緊...實在太多野煩啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔算難,step by step跟肚B媽個教學做就OK,係搞掂之後要check真D有無嘢漏同要執返靚,我要好專心咁搞咗大半日先執返好晒D嘢

      刪除
  2. 我都好似你咁,自己手動搬完又無痛搬家一次,之後又攪到一鑊粥咁,結果又手動upload返啲相,搬到想打人咁滯!

    回覆刪除
  3. 嘩真係幾痛苦喎,不過總算搬完屋啦!
    我都係呢,之前成日lor lor亂想搞掂個blog先,宜家終於可以專心陪番肚B啦

    回覆刪除
  4. 攪惦就好嚕, 唔洗再煩, 可以安心繼續出新post~

    回覆刪除
  5. 可以教下我點搬家。救命呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可以慘考上面link咗肚B媽嘅教學,跟住佢step by step就OK㗎啦

      刪除
  6. yeah!!恭喜晒, 呢家可以專心陪燒揇仔, 又可以快啲出blog喇!!

    回覆刪除
  7. 即是YAHOO D相都可以搬埋MA??

    回覆刪除
  8. 大家都搬好, 可以專心寫BLOG同等其他BLOG友重聚~

    回覆刪除
  9. 我都係比D 相同分行搞到我頭都大埋,唔知係咪公司block左一D website, 我係公司係睇唔到自己個BLOG 既照片嫁...所以一定返到屋企先有得執, 唔可以LUNCH 搞...

    另外, 舊BLOG D 相而家轉左過黎會爆大張的, 係咪要逐張整番?

    跟住寫新POST 時如果有相, 跟住既文字可能會走左去相既右邊, 接多幾下ENTER, D字落左去下面, 但係又隔到鬼咁遠... 好頭痕呀! 係咪個個BLOGGER 都係咁?! 定係得我一個搞唔掂?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 田鼠媽好似都係公司睇唔到D相喎,可能係block咗都未定喎﹗

      我都係一樣,D相變到原始大小超大張,我係逐張較返D size㗎﹗

      寫新post加相問題我都有遇過,我起初係用預覽來慢慢較,不過後尾發現只要張相揀放中間就唔會有呢個問題,如果你唔係想張相放中間的話,你寫好晒之後select all再揀左右拍齊,咁D相就會靠返左㗎啦﹗

      刪除
    2. 多謝指教, 等我試下先~ 謝謝!

      刪除
  10. 有冇人好似我咁moveable type唔齊?咁點搬都唔齊

    回覆刪除
  11. 但係我未收到備份,未搬呀。。。嗚嗚嗚

    回覆刪除
    回覆
    1. 你申請咗幾耐?我幾個鐘就搞掂啦﹗

      刪除
  12. 我都搬緊中...不過yahoo blog俾唔齊back up blog我...仲煩.
    同埋呢度好似唔可以set privacy.. 有咩煩

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有無兩個zip file donwload晒然後一齊開?

      刪除
  13. 回覆
    1. 有咩唔明可以講出來睇吓大家幫唔幫到手㗎,加油呀﹗

      刪除
  14. 我仲未努力呀....好煩~ 你個blog 整得好似以前yahoo咁呀~ 超勁~!!!

    回覆刪除
  15. 我既相都係搬d唔搬d..依家都係要手動加番上去同改size = =''

    回覆刪除
  16. 我都係吾齊相,想問係點樣將d相遂編搬返過黎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 手動逐張係yahoo download返再放落google drive,咁佢就會自然出現返㗎啦,因為download yahoo個file name先會同個back up file D html code一樣,又或者有D你load返落google drvie佢都show唔到,可能係個html code嘅file name前多咗一點,你delete咗個點就OK㗎啦

      刪除