2013年9月30日 星期一

洗澡玩具收納袋@Aeon living plaza

燒腩仔有不少沖涼玩具,不過洗手間一直沒一個比較好的位置存放,每次跟他洗澡後都要找位置吹乾再放回玩具箱,所以這幾個月以來艾菲一直在物色那些放沖涼玩具的網籃,見過frisher price有但盛惠二百多元,感覺有點「搵笨」feel所以不捨得買,後來見過有一款只是兩個鈎加一個網袋都要三十多元,艾菲於是把心一橫決定自行DIY。



一直打算去Aeon living plaza找個網袋,再自行加兩個浴室鈎了事,還盤算著找不到網袋的話可能用洗衣袋代替,怎料逛著逛著的網袋未找到,便讓艾菲找到這款三層式玩具收納袋﹗還要是用洗衣袋的物料來造﹗即放浴室絕對無問題啦﹗Good﹗



回家立即拆開來用,掛在浴屏內絕對good fit,$12貨色又大又colourful,以後跟燒腩仔洗澡便可以直接從這裡拿玩具給他玩,用後直接將玩具放進去吹乾即可,讚﹗

同場加映:



路過玩具部見有籃球架賣,一個籃球架連一個小籃球都是$12而已,忍不住手買了個回家給燒腩仔玩, 還特意掛在playmat旁的地墊上引他玩(示範咗幾次佢已經識得自己入籃,不過就硬係唔肯隨隨便便露兩手咁囉),希望他有朝一日練出一身好球技,能夠拍得住田鼠B啦(嘻...真係一見到個籃球架就諗起田鼠B)﹗

19 則留言:

  1. 個籃球架好好好抵喎! 但我行左咁多次都未見過...
    個三層籃我都買左, 唔同色既. 田鼠b都當係射籃咁射入啲窿 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁啱見到就即刻買啦﹗
      wow...田鼠b果然熱愛射波喎﹗

      刪除
  2. 籃球架抵呀,係咪貼架?

    回覆刪除
  3. 好開心啊,沖涼都有咁多玩具

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...小朋友沖涼係應該開心玩㗎嘛﹗

      刪除
  4. 回覆
    1. YEAH!YEAH!YEAH!所以我一得閒路過就會去逛一逛﹗

      刪除
  5. 超抵呀,$12....吾知而家仲有無呢? 我可以叫亞媽去look look

    回覆刪除
  6. 好好喎。。不過我無咁多玩具,等我都去睇下先

    回覆刪除
    回覆
    1. 得閒去尋吓寶啦,到時自然會有咁多玩具㗎啦﹗

      刪除
    2. 你呢個諗法,小檬實讚你有見地

      刪除
    3. 呵呵呵...不過d玩具真係買吓買吓就越買越多

      刪除
  7. 三層式既玩具收納袋又唔錯啵..不過我都無咁多玩具俾小b玩, 小b沖涼黎黎去去都係個幾件玩具咋~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實個袋唔放沖涼玩具,放係廳或者房放普通玩具都得架

      刪除
    2. e...放下公仔都好啵, 等我又去12蚊店買番個先~

      刪除
  8. Ivy, 好LIKE個藍球架呀,謝謝你的分享, 都要去尋寶先.

    回覆刪除