2013年9月20日 星期五

賞月@佐敦谷公園

雖然之前已經分別跟四大長老做節,但跟燒腩仔一起過的第一個中秋節總不能hea過吧,一家三口在家樓下吃過中秋飯便帶著燈籠出發到佐敦谷公園賞月了。



中秋夜的佐敦谷公園,雖然沒任何花燈裝飾,卻比上次星期日來還要多人和熱鬧,整遍大草地都坐滿了人,不過因為公園前身是堆填區,所以公園內不可點蠟燭,感覺是比較安全和清潔的,或者艾菲明年都可以試一試帶燒腩仔過來野餐賞月呀﹗



可能因為人實在太多,所以燒腩仔到達時有點呆滯,於是便先帶他去插針都難入的遊樂場warm up一下,上次來玩時燒腩仔只得兩個多月,艾菲完全沒留意遊樂場有甚麼設施,今次過來才發現遊樂場有一邊是專門給兩至五歲小朋友玩的,有些矮身滑梯和敲敲打打的玩意,都幾good喎﹗



燒腩仔最近很喜歡和大過他的小朋友玩(即幾歲識行識走但一定唔會踩佢果D),所以在遊樂場見到其他跑跑跳跳的小朋友便即時變得很hyper,見他情緒回復正常後我們便帶他沿著緩跑徑漫步賞月,而燒腩仔就在這個時候忽然為我們送上驚喜,一直不願在外邊練習走路的他,竟然忽然mood到主動要求米高放下他讓他自己行呢﹗

望著這個拖著艾菲和米高手用碎步急急腳向前行的燒腩仔,艾菲真心覺得很amazing和興奮,雖然他學懂行即代表他開始自立將逐步逐步離開艾菲,但艾菲還是為他的成長而感到高興和驕傲﹗

23 則留言:

  1. 回覆
    1. 我超鐘意呢到,遲D有機會要試吓去野餐先得

      刪除
  2. 呢個公園幾新同乾淨,近吾近你住所呀?
    好懷念以前可以係公園煲蠟

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都算住得近呀,所以遲D燒腩仔識行都應該會成日去玩
      我以前都好鐘意煲蠟㗎,不過宜家犯法唔可以玩啦

      刪除
  3. 中秋節快樂!
    燒腩仔肯行了,Yeah!

    回覆刪除
  4. 中秋節快樂呀, 我N年前重係拍拖個陣都去過依度過中秋, 氣氛幾好呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,我下年可能會考慮來呢到野餐賞月

      刪除
  5. 回覆
    1. 好多人但又好好氣氛呀,好多細路一齊玩

      刪除
  6. 要 求 自 己 落 地 行 真 係 顯 得 燒 腩 仔 真 係 大 個 仔 喇 !:D 仲 要 鐘 意 同 大個 0的 0既 小 朋 友 玩 真 係 好 老 積 喇 ~~:D
    野 餐 上 月 聽 落 幾 好 0甘 0窩 ~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好鐘意撩D哥哥姐姐玩,不過人哋都唔騷佢,哈哈...
      係呀,出年可能考慮試吓野餐賞月,等燒腩仔感受吓中秋嘅氣氛

      刪除
  7. 我都好想去呢個公園野餐,不過依家天氣熱,諗住秋天涼啲先。
    妹豬依幾日都比我哋拖住自己行,嗰種感覺真係好奇妙,雖然唔捨得佢大得咁快,但又為佢長大而開心,真係好矛盾

    回覆刪除
    回覆
    1. me too 所以我們珍惜。等第時要學放手

      刪除
    2. 我估個個媽媽都係咁矛盾,我不停同自己講要記低宜家嘅感覺好好珍惜,因為過咗就唔會有,之後就要接受佢哋會離開自己嘅事實

      刪除
  8. 超多人呀。呢個中秋好彩小小熱

    回覆刪除
  9. WAKAKA,我就真係超HEA咁過,就咁落樓下兜個圈就算 XD
    公園多唔多人玩蠟燭呀?好耐冇中秋節出夜街,尋晚先知宜家個個都係玩螢光條條,冇人玩蠟燭,好似冇乜氣氛咁~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去呢個因為係前堆填區,所以唔畀生火無人玩蠟燭呀﹗

      螢光條興咗好多年啦,宜家有埋螢光竹蜻蜓添﹗我本身都想買螢光條畀燒腩仔玩吓,但講吓講吓又唔記得咗買,哈哈...

      刪除
  10. 佐敦谷賞月呢個idea幾好喎! 你唔講我都唔知原來佢之前係堆填區黎既添

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係見佢廣播話唔准點火玩蠟燭我先知咋,完全想像唔到佢之前係堆填區

      刪除
  11. 用碎步急急腳向前行的燒腩仔 => 艾菲一定好開心啦~

    燒腩仔大個仔啦! 識行既小朋友係特別可愛的~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻...畀你講中...見到佢咁我真係超開心呀﹗好期待佢來緊做我小情人拖住行街街呀﹗

      刪除