2013年8月16日 星期五

一家三口遊澳門 ~ Day 1

早幾個星期,超級哈日嘅米高已經confirm咗我哋一家三口出年去北海道嘅機票,為咗令佢唔好keep住活係美好嘅幻想之中,艾菲堅持去北海道前要去個短trip等佢感受吓帶埋燒腩仔去旅行有咩唔同,於是我哋就揀咗去澳門兩日遊。


 以前拍拖時每年都會去一次澳門玩,不外乎四圍搵好嘢食同去賭場見識吓,一人一個普通袋加張身份證就行得,但宜家多咗個燒腩仔,除咗佢部BB車,仲有佢D日 用品同奶粉尿片等等等等,艾菲淨係執佢D行李都搞咗成晚,真係要拖埋個細喼出發先掂﹗好彩燒腩仔全程都算合作無乜扭計,仲要一上船就瞓無暈船浪,否則我哋 肯定仲「呢hea」﹗


我哋坐十點九船出發,去到澳門差唔多十二點,因為酒店要三點先有得check in,所以一落船第一時間去搵食,而米高就揀咗去無乜人去嘅利安餐廳,貪佢夠大又易搵位,帶埋行李同燒腩仔去慢慢食都唔怕阻住人做生意嘛﹗而我哋仲好好彩 獲安排坐海景位,可以望住旅遊塔食嘢添﹗都幾Good feel㗎﹗


利安餐廳最出名好似係食乳豬同羊鞍,不過我哋得兩個人加上艾菲唔食羊,所以都無可能食到,此行最主要係來食馬介休球,唔知點解宜家澳門好多地方都無馬介休 球食,呢到個馬介休球都唔錯,真係足料啖啖肉㗎,唔會好似有D搵笨嘅只得薯蓉,不過呢到做埋今個月就搬去氹仔啦,怕且下次來都未必就到時間去食。


食飽之後就去酒店check in,我哋今次住金沙城Sheraton,間房主要望泳池景,但其實都望到成個威尼斯人。為咗方便出入去玩,米高本來都幾堅持唔住氹仔呢邊,但為咗燒腩仔 同滿足艾菲嘅要求(艾菲要求酒店要乾淨同有泳池,至少要有BB床同奶樽機),佢都唯有屈服,最緊要係燒腩仔一入房就勁like(即無污糟嘢啦),放佢上床 到即刻好開心咁爬來爬去,笑到四萬咁口﹗


book房時已經request咗要BB床,不過入到房都唔見要call人拎來,仲要等咗OK耐先送齊D BB床,奶樽消毒機同浴盤過來,不過值得一讚係部ipad揚聲器,fit晒艾菲用來播兒歌氹燒腩仔瞓覺。


settle down之後我哋就急急腳換泳衣帶燒腩仔落去游水啦﹗酒店有好多個泳池,就算有好多人來游水都唔會覺得逼,但就無救生員要自己小心睇實BB,而燒腩仔亦非常high,一落水就自動波踢腳,仲不停撥水搞到自己成頭濕晒。





玩咗一個鐘左右我哋就上水,返上房沖涼換衫之後又係時候出發去搵食,呢個小朋友上車無耐已經無電瞓著咗,益艾菲可以慢慢欣賞吓澳門嘅夕陽,不過我哋貪方便 坐酒店發財車過澳門金沙再轉的士,結果就係澳門金沙等的士等咗成半個鐘先上到車,唯有當係畀燒腩仔叉多陣電啦,不過就難為咗抱住燒腩仔嘅米高囉﹗


呢餐嘅目的地係米芝蓮推介嘅澳門旅遊學院學習餐廳,三年前來食過一次之後就一試難忘,每次來親澳門都要去食返餐,menu無變食物質素都無變,serve我哋嘅係學生,上菜比較慢但服務質素絕對唔差,佢哋一見到燒腩仔就即刻拎咗張古色古香嘅BB凳出來,真係型到無朋友呀﹗佢哋聽到燒腩仔要換片,仲專登畀間VIP房艾菲入去換添﹗讚﹗(此行最深感受係帶BB去澳門,最唔方便就係無地方可以換片﹗)


食飽之後我哋好乖咁係附近超市買D嘢就返咗酒店啦(如果換轉以前一定係去賭場玩成晚),燒腩仔返到酒店又繼續四圍爬搞吓呢樣搞吓果樣,因為艾菲要執行李就 放咗佢落BB床到熟習吓個環境,難得呢個小朋友又無認床嘅問題,同佢飲完奶著返個睡袋就即刻瞓著,只係成晚係睡夢中碌來碌去好似想搵佢日日要攬住瞓嘅床圍 咁,真係抵錫呀﹗

9 則留言:

  1. 好聽話呀!我都怕帶亞女去旅行,佢一定好吾慣!
    間酒店又幾好喎,包哂咁多BB用品,連奶樽機都有....
    [Ivy08/17/2013 00:44:46]可能我哋好早已經帶燒腩仔周圍去,所以佢都慣咗去到邊瞓到邊同食到邊嘅生活,希望佢以後都keep住有好表現啦﹗
    我哋之前都上網睇過人哋去澳門D料,見好多澳門酒店都有呢D BB設備,所以記得要request

    回覆刪除
  2. 燒腩仔好乖仔啵!!
    係呀..去旅行之前, 點都要試下d短trip, 睇下佢地既反應, 我之前帶小b去澳門都係咁既目的, 希望下個月去旅行時, 小B都可以乖乖啦~
    上次我地又係住呢間酒店, 一入到去, 小b超興奮...可能佢覺得又大又舒服啦, 可惜未熱唔敢俾小b落水玩, 我見燒腩仔都玩得幾開心啵...
    [Ivy08/17/2013 00:45:54]燒腩仔乜都摸吓掂吓玩到好high呀,有咗一次經驗之後我估小B都應該無問題嘅,放心啦﹗

    回覆刪除
  3. 燒腩仔過大海喎~

    去日本前先去澳門實習下真係唔錯喎, 我地仲未搞 TareBaby 既證件, 所以未有得離開香港住~
    等睇第2篇!
    [Ivy08/17/2013 00:48:00]其實我覺得唔使急住做證件,因為小朋友咁細個去完佢哋都無印象,我都係因為老公點講都堅持要去旅行,我先逼住同燒腩仔做準備

    回覆刪除
  4. 燒腩仔真係聽話豬
    間酒店幾好喎,原來可以request埋床仔、烚奶樽器同浴盤,可以帶少好多野呀!
    我都有個friend話出年2個family一齊去泰國hea同埋可以互相幫手湊下小朋友,我都心思思呀,同你一樣,都唸住真係去的話要搵個短trip黎試下/
    [Mrs. Chu回覆08/18/2013 20:16:07]連BB用品包都有!咁如果我同老公要去短trip試下,都揀澳門先得!
    就係因為兩個family去,預左大家幫對方湊住小朋友可以hea一陣,先至想去咋,本身老公都話起碼等肚B 3歲先好唸
    [Ivy08/17/2013 00:50:24]我見好多澳門酒店都有呢D設施,有D仲會有BB用品包,甚至連potty都有添,如果去澳門記得要問清楚同book定呀﹗
    如果你有兩個family一齊去,我覺得應該無問題吖,比我哋只係一家三口輕鬆好多㗎﹗

    回覆刪除
  5. 燒腩仔個樣好開心喎..
    [Ivy08/17/2013 00:50:36]佢真係玩到好開心﹗

    回覆刪除
  6. BB設備幾好喎!我勁耐無去澳門喇,好想去下,但又未敢帶龍BB遠離HK!
    [Ivy08/17/2013 00:51:41]或者遲D你就會有勇氣㗎啦﹗

    回覆刪除
  7. 間酒店有咁多bb嘢又幾好喎,我本來都想同妺豬去旅行,不過一諗到要帶成喼嘢就想放棄
    [Ivy08/19/2013 15:49:39]宜家澳門越來越多新酒店,D環境都服務都好啱帶埋小朋友去㗎

    回覆刪除
  8. 我上次都帶到一袋野。。。。有冇帶檸檬茶呀?
    [Ivy08/20/2013 01:04:23]無帶呀,呢隻仔貪新鮮,有新嘢玩就唔使檸檬茶㗎啦

    回覆刪除
  9. 燒腩仔叻叻~ 下年北海道應該無難度喇~
    [Ivy08/22/2013 19:17:45]希望佢出年都仲可以keep住呢個好表現啦﹗

    回覆刪除