2013年8月24日 星期六

幼兒水上安全班~最終回

十堂游水班真係話都無咁快就上完,上星期因為打風加上燒腩仔病咗,我哋一連走咗兩堂無上,不過教練都講明無所謂,反正呢個BB班只係志在畀小朋友開心玩 水,上完堂唔代表小朋友就會識游水,最重要係大人學曉一D安全意識,第時自己帶小朋友去游水就可以避免一D不必要嘅意外,呢一點艾菲好認同㗎,所以每堂都 好留心咁聽書﹗而最尾呢兩堂,教練基本上係無教任何嘢,只係做完熱身就任我哋自己落水玩,所以大家都變得有D hea呢﹗

第九堂:

因 為燒腩仔又扭計唔願飲奶(佢每次一唔舒服就會咁),所以我哋今堂又遲到,去到大家都已經落晒水玩,而燒腩仔又再一次好似明星咁,受到一眾姨姨同哥哥姐姐嘅 歡迎,其中一個姐姐更係即時游過來同燒腩仔講「BB我好掛住你呀」,氹到燒腩仔不知幾咁開心,仲追問燒腩仔下一堂來唔來上堂,附加一句「咁你下堂唔好遲到 啦」。

燒 腩仔呢日心情好好,一有姨姨或者教練哥哥埋來同佢玩佢都會好開心咁笑,但唯一就係樹熊上身,艾菲一想帶佢出去踢水佢就怪叫,仲好似樹熊咁鉗實艾菲唔放,咁 我哋唯有係池邊企吓,畀佢玩吓浮板撥吓水啦,然後佢就好似海洋公園D工作人員咁,企係艾菲大脾到un同搞東搞西,活躍程度絕對係加零一。

不 過臨落堂時都有段小插曲發生咗,當時艾菲諗住襯落堂前同燒腩仔游多轉水呃吓佢踢腳啦,就係呢個時候突然有個十歲大左右嘅男仔以九秒九速度係池邊助跑跳落 水,落水點正正係艾菲身後一米左右,果一刻艾菲都打咗個突,好彩燒腩仔無畀佢嚇親,而教練就即時捉個男仔上水鬧,仲叫佢搵家長來講,可惜家長聽完完全唔當 一回事,其實佢咁做真係好危險,如果艾菲同燒腩仔當時行後多兩步,分分鐘畀佢壓死都似﹗唉...宜家真係有好多唔理小朋友,又或者小朋友做完衰嘢都唔覺得 佢錯嘅家長,我哋做人媽媽嘅一定要小心睇住自己BB﹗

第十堂:

最後一堂,教練索性叫我哋唔好浪費時間做熱身,快手同小朋友落水玩,而燒腩仔今堂都keep住好心情,繼續四圍同其他姨姨say hi,又不停撥水,一有機會就搞搞震玩浮板同研究吓池邊D磚,但佢依然係樹熊上身唔肯踢水,艾菲試咗兩次之後都決定放棄由佢。

唔 知係唔係因為近開學日呢,今堂游水班忽然變咗一場水上家長研討會,個個家長都係到傾搵學校嘅事,小BB嘅媽媽就傾搵N班傾搵幼稚園,大BB嘅家長就傾搵小 學,甚至連中學都討論一輪,而艾菲亦受益唔少,知道多咗區內幼稚園嘅情況,對來緊幫燒腩仔搵學校都有D幫助,始終艾菲無經驗,又唔係好識區內嘅媽媽,真係 要主動問多D人打探吓先得﹗

沒有留言:

張貼留言