2016年8月30日 星期二

燒腩仔放暑假之長洲飲食團



除咗踩單車之外,另一個好想喺呢個暑假去嘅地方就係長洲,艾菲同米高N年無去過長洲,聽聞多咗好多好嘢食,諗起就流晒口水,但weekend去實係逼爆,只好留返平日放假去,悠悠閒閒咁漫遊,咁先似係遊離島㗎嘛﹗



已經晨早起身準備出門口,但唔知點解都要搞到十一點幾先去到碼頭,好彩有架快船半個鐘即到,啱啱好夠時間喺船上餵飽BB豆豬, 至於交通工具控燒腩仔,有得坐咁大架船就開心,全程船把口幾乎無停過。



一落船,第一時間去搵食,米高跟openrice推介去咗間叫喜姐小食嘅餐廳,試咗佢個豬扒包,層層疊西多士同炸南乳雞翼,係就係幾好味嘅,不過又未至於要一再回味嗰種囉。



食完我哋就向住東灣方向行,點知少爺兵燒腩仔行唔夠五分鐘已經周身R,發晒忟咁又話熱又話痕,唯有買個冰哈蜜瓜過佢冷靜吓,為食嘅艾菲當然都好順手買件冰水蜜桃一齊食啦,夏日炎炎食冰水果堅係爽爽爽呀﹗



路過愛情瑣個位,點都影返張到此一遊,艾菲就剩機閃咗去買個紅豆餅食,而唔食豆嘅燒腩仔對佢係零興趣㗎﹗



燒腩仔來遠見到沙灘,即同艾菲講「我要落去游水呀」,完全無理有無帶泳衣,其實出發前都同米高傾過,我哋帶住BB豆豬同行都好難落水游,所以只係帶多套衫預佢玩吓水就算。



見佢玩水玩到癲晒,艾菲就教佢執吓貝殻平伏吓心情,然後只係做咗陣跟得媽媽艾菲就閃人啦﹗



喺太陽下陪玩D咁粗勞嘅工作當然係交返畀米高啦,而艾菲就留喺陰涼位置睇住BB豆豬,順便捉吓小精靈升吓呢咁,哈哈...又估唔到小小嘅長洲有咁多個pokestop㗎喎,連道館都有四五個。



玩咗一個鐘左右我哋就同佢換衫走人,轉場去咗長洲體育館,兵分兩路,米高同燒腩仔去playroom玩,艾菲同BB豆豬去飲奶,不過呢到原來只得換片板無育嬰室,但職員都好好咁建議艾菲去更衣室餵,環境OK只係入面咩訊號都接收唔到捉唔到精靈好悶囉...



餵飽BB豆豬艾菲就接力陪燒腩仔玩,原來呢到嘅playroom係充滿長洲風情,有得扮搶包山又有得扮玩風帆,最正係有滑梯同呢架路軌車玩,玩到燒腩仔唔捨得走。


 
玩夠我哋就沿路行返出去,邊行邊掃街食到無停口,先來串薯片串同芒果糯米糍。


 
跟住有長洲必食嘅甘水泰大魚蛋,艾菲口痕買多串魚肉釀豆卜來食,鏡頭外仲有N咁多杯消暑果汁,Yummy!


 
飲飽食醉後,最好當然係坐喺海邊,吹住海風睇日落啦,坐到懶鬼燒腩仔唔願行呢。


 
臨走試埋炸芒果糯米糍,外脆內冷都幾得意,另外再外賣個平安包返屋企食,不過味道就只係一般。


 
走嘅時候坐大船,艾菲仲一心以為可以見識吓新渡輪新設嘅船上育嬰室,點知...上到船搵來搵去都搵唔到,問船員先知唔係架架大船都有(吓?咁D媽媽點夾時間餵奶?),無嘢做唯有改帶燒腩仔去船尾望海浪漫吓,點知呢個怕死嘅小朋友不停喊驚,勉強畀艾菲影咗張相就急急腳走人。>.<

沒有留言:

張貼留言