2016年8月18日 星期四

燒腩仔放暑假之爺爺去哪兒

呢個暑假艾菲忙住湊BB豆豬,唔係好帶到燒腩仔出去玩,好彩仲有超錫燒腩仔嘅爺爺,喺燒腩仔放暑假前一星期,提出暑假帶燒腩仔去玩嘅建議,然後佢哋兩爺孫每隔一至兩星期就出去玩半日,爺爺有得享受湊孫樂,燒腩仔有得出去放電,艾菲就輕輕鬆鬆同BB豆豬單對單,真係一舉三得嘅安排﹗



第一次出去玩,其實艾菲都有少少唔放心,皆因燒腩仔平日擺明蝦爺爺,驚爺爺鎮壓唔住佢,不過返到來都無穿無爛,而且爺爺會間中whatsapp返D相返來,等我哋知道燒腩仔搞緊咩(呢個超讚),艾菲即時放心好多。

明明約去玩時燒腩仔只係話去樓下新開嘅公園,點知爺爺就帶咗佢去遊車河,過海兼去埋香港公園,sir滑梯玩沙睇魚睇雀之餘,仲呃爺爺請佢食甜筒(當時佢有D咳未清要戒食凍嘢,但佢忍到爺爺買咗先咳>.<),真係爽到呢...



第二次出去,爺爺本來想帶佢去第二到玩,點知燒腩仔好堅持要去返香港公園,超鍚佢嘅爺爺又點會say no,於是爺爺除咗帶佢去公園,仲有帶佢去埋上次無去到嘅茶具文物館,事後聽燒腩仔講返爺爺應該有同佢講解吓(good﹗),之後好似係帶咗佢去中環坐叮叮去堅尼地城再轉巴士返屋企,氹得燒腩仔呢個車迷不知幾開心。



第三次出去,米高事前同燒腩仔講明唔好再去香港公園(因為佢知個仔百去不厭,但大人就肯定去到悶),於是爺爺就帶咗佢去九龍公園玩,呢到我哋帶過燒腩仔去兩次,但兩次都只係去遊樂場同麥當勞,今次爺爺終於帶埋佢去睇雀。



之後仲帶咗佢去The One睇小丸子(唔係爺爺帶佢去艾菲都唔知有小丸子),同中港城影海豚,呢D都係我哋平日好少會帶燒腩仔去嘅地方來﹗



第四次出去,遇著落雨天,爺爺本身想帶佢去科學館,點知遇著一班強國小朋友鴨仔團,爺爺見勢色唔對走為上著,轉戰星光大道,去咗睇麥兜(唔知點解佢會識)同李小龍。



返到屋企,燒腩仔仲同艾菲講佢同咗劉德華影相,艾菲當時心諗你點會識劉德華呀,好自然就問佢劉德華靚唔靚仔,然後講咗一大輪先發現佢只係同劉華個掌印影相,後尾就喺爺爺facebook見到呢張相,仲寫住「倆爺孫打印!」,sweet到呢...



之後佢哋仲去咗1881睇呢部古董消防車添,艾菲初時唔知邊到來,猛問燒腩仔都只得「咪喺地鐵站附近嗰到囉」(即係邊到?)嘅答案,後尾見埋雪糕張相先估到。

眼見燒腩仔有得跟住爺爺四圍去玩咁開心,艾菲真係好感恩燒腩仔有個咁錫佢嘅爺爺,亦希望呢個小朋友大個之後會記得呢段回憶(所以要特登blog起佢),識得孝順返爺爺轉頭啦﹗

沒有留言:

張貼留言