2016年8月2日 星期二

K1家長日@下學期

燒腩仔嘅暑假早喺六月底已經開始咗,來緊九月就會升K2,媽媽真係好唔捨得佢大,偏偏時間轉眼就過,回顧返呢一年嘅K1生活,親眼見證燒腩仔由N班唔鐘意返學,轉變到宜家超鐘意返學,學習同行為方面都有明顯嘅進步,雖然唔可以日日親自去學校接送佢返學放學,但都感受到同學家長同老師之間好有愛,越來越覺得想當日揀呢間學校嘅決定係無錯㗎﹗

六月尾最後一日返學舉行結業禮,艾菲遵守承諾帶埋BB豆豬去接燒腩仔放學(之前坐月好耐無去學校接過放學),一心以為燒腩仔會好開心,點知有人全程鬧情緒,到夜晚仲發惡夢大吵大鬧,最終要叫醒佢問佢咩事,結果有人喊住咁同艾菲講「我好唔捨得X老師呀﹗」,OK...咁咪帶埋你一齊去見家長囉。



家長日前一日已經不停提佢要乖,因為要夾啱BB豆豬飲奶時間先可以出發,無奈呢個小朋友都係唔太合作,再加埋BB豆豬無心機飲奶用多咗時間,搞到我哋要匆匆忙忙咁飛的去學校,好彩前一個家長仲未出來,我哋去到就啱啱好入得課室。

老師先拎燒腩仔本成長冊出來,簡單講解吓燒腩仔嘅學習情況,大致上都無咩問題跟到進度,係英文同普通話堂,到下學期仲係唔專心上堂,完全唔驚兩個net teacher,成日聽唔明就同同學仔喺到大笑搞事,所以成績只係普普通通。

至於情緒控制同自理能力方面,老師就大讚燒腩仔進步咗好多,喺老師提醒下少咗鬧情緒,遇有不快時亦肯冷靜落來慢慢解決問題,見佢喺學校表現唔差,艾菲就請教老師應該點樣處理佢嘅壞情緒,皆因佢離開學校之後即變第二個人,有咩唔滿意即大吵大鬧甚至郁手郁腳,搞到艾菲同米高好頭痛...

老師都建議咗D方法畀艾菲,盡量要喺佢發嬲前提醒佢冷靜(呢個好有難度,因為佢D壞情緒係一秒就來),亦唔好畀佢經常處於激動嘅情緒之中,最後老師畀咗個最重要嘅心得艾菲,就係唔好畀佢激嬲,只要大人嬲畀佢牽動到情緒佢就成功咗,老師都話佢係知自己發脾氣唔啱,不過始終係個只得三歳嘅典型男仔,既衝動又心急,自制能力有限,要畀D時間佢慢慢學習忍耐同等候。

另外艾菲都向老師提及燒腩仔專注力差嘅問題,老師嘅回應係佢係比較易分心,但未至於影響到學習要評估嗰種咁嚴重,建議艾菲可以多D畀佢砌砌圖,砌lego之類來訓練專注力,亦可以要佢坐定逐頁睇書再覆述內容出來,對增強專注力會有一定幫助。

一輪咀咁同老師傾咗好耐,唔覺唔覺就傾咗半個鐘,好彩我哋後面無家長等,但就阻咗老師lunch放飯嘅時間,至於聲稱好唔捨得老師嘅燒腩仔喺到做咩呢,就係全程喺隔離搞搞震,不斷拎D嘢出來叫艾菲幫佢整,意圖打斷艾菲同老師之間嘅對話(每次艾菲同老師傾偈佢都會咁),到走時又話唔想收玩具來拖延時間咁囉...

仔...來緊升K2四歲啦,你幾時先大個仔,少D扭擰多D合作呢?長期咁搞法真係好擺命㗎...

沒有留言:

張貼留言