2016年8月15日 星期一

燒腩仔放暑假之Let's get wet

燒腩仔放暑假遇著BB豆豬啱啱出世,艾菲自問真係無能為力一湊二帶佢四圍玩,就連落樓下公園都有D難度,但日日困喺屋企莫講話燒腩仔,連艾菲都怕會坐到發霉,所以一到weekend米高放假,艾菲就會極力爭取帶燒腩仔出去玩吓透吓氣,但之前要顧住泵奶畀BB豆豬,每次出門都要限時限刻唔去得遠,見BB豆豬上個月開始肯埋身食奶,我哋終於可以去遠D玩耐D,然後上個月底就一家四口去啟德郵輪碼頭玩咗半日。



我哋喺屋企食完午餐先出發去玩,不過下午兩三點嘅郵輪碼頭依然係好熱好焗,怕熱嘅燒腩仔一去到就呆呆咁,好彩艾菲早有準備帶定枝bubble去畀佢warm up。



開始有笑容啦...



Let's get wet!



繼第一次只用手玩,第二次用腳踩之後,今次又有新玩法,就係拎個膠樽去裝水。



裝滿水就即刻走去隔離D草叢到淋花。



淋完咪又再裝過囉,短短一個鐘入面都唔知重複咗呢套動作幾多次... >.<



裝到D水彈到一面都係都無有怕。



無心插柳嘅一吓㩒錯快門,正是艾菲最喜歡嘅一張。



米高怕個仔熱,專登用保溫水樽裝咗D冰去整冰水畀佢飲,睇佢個樣就知正啦﹗



至於BB豆豬都無執輪㗎,一去到就跟艾菲去育嬰室歎住冷氣飲奶(全個公園連廁所都熱到爆炸,唯獨育嬰室有冷氣﹗),出來就全程有米高抱住發呆。



玩完水換好衫再去草地跑吓,不過D蟻唔知點解係咁爬上燒腩仔個身到,所以跑咗幾分鐘即閃。


臨走前諗住玩多陣泡泡,點知心急嘅燒腩仔搶住自己開,結果唔小心成枝倒瀉晒咁滯,好彩米高用僅餘嘅丁丁泡泡水都吹到咁多波出來,燒腩仔先無發我哋脾氣。



仲玩到癲晒勁hyper,真心艾菲都好耐無試過玩得咁free咁盡慶啦﹗

沒有留言:

張貼留言