2016年8月25日 星期四

燒腩仔放暑假之單車初體驗

為怕燒腩仔放暑假日日喺屋企搞搞震,會激到艾菲爆血管暈低,米高都好好咁趁公司無咁忙,喺八月初放咗兩星期假返來幫手,事前我哋已經plan定要趁呢個假帶燒腩仔四圍去玩,而其中一樣就係帶佢去踩單車。



自從燒腩仔識玩scooter之後,已經好耐無踩過屋企架BB三輪車,隨住佢個身型越來越大,我哋都知佢係時候升呢去踩真嘅單車,直至佢有日路過反斗城,忽然好堅持咁同艾菲講「我真係識踩㗎」,要艾菲畀佢坐上架單車到試玩,艾菲就知唔可以再呃佢幾耐,但基於屋企地方始終有限,附近又無單車場或單車徑,艾菲同米高早有共識唔會買車,要踩就去單車鋪租,所以呢日同佢去咗香港單車館,一圓佢踩單車嘅心願。



呢到租小童單車,$30一個鐘,$100一日,不過燒腩仔第一次踩,加上呢日天氣一直麻麻地(好彩屋企有個地下天文台長,我哋趁停雨拿拿聲去搏一搏,台長話呢日唔踩之後日日都狂風大驟雨更加唔使踩), 最後只係租咗兩個鐘。



起初同佢喺單車館門口兜吓細圈,估唔到佢都pick up得幾快,只係跌咗兩三次已經識控制架車。



之後同佢偷雞踩入公園兜大圈(公園入面好似係唔可以踩單車),睇佢踩到笑晒口就知佢好滿意架車啦﹗



話咁快已經越踩越快,追到我哋出晒汗,只係見到佢嘅背影。



踩完單車米高仲帶咗佢去坑口食小丸子同炸雞做下午茶,飲埋杯沙冰,大滿足啦﹗



呢日咁順利一定要特別鳴謝好合作嘅BB豆豬,全程唔係食就瞓乖乖無扭計,我哋先可以玩得咁開心咋﹗

沒有留言:

張貼留言