2016年8月1日 星期一

行路問題@第四、五、六次物理治療

唔覺唔覺原來已經有三個月無update過燒腩仔嘅行路問題,就連物理治療我哋都已經完成咗三次,再唔記低佢怕且艾菲都唔會再記得,趁有時間要簡單D寫返出來。

第四次物理治療:



因為知道呢次會換新姑娘,米高又話唔係太方便請假,最終坐月中嘅艾菲決定自己跟返,偷走同燒腩仔去物理治療,順便同呢個仔拍吓拖氹吓佢開心。

第一次見新姑娘,燒腩仔表現尚可,亦明顯新姑娘比較識同小朋友相處,同燒腩仔溝通得比較好,例牌都係叫佢做單腳跳,雙腳跳,跳彈床,同撩圈圈呢D嘢,相對上次嘅表現明顯係有進步。

姑娘見佢OK,跟手就畀佢試行平衡木,估唔到第一次行嘅燒腩仔好OK,姑娘見佢行得悶悶地就畀個任務佢,要佢由平衡木嘅一邊運圈圈去另一邊,佢都完成得到仲玩得好開心。

臨走前姑娘話佢雙腳跳同單腳跳都合格,叫艾菲返去多D同燒腩仔練習腳貼腳(前後)咁行,目標係令佢喺四歲時行到四寸闊嗰種平衡木。

第五次物理治療:

呢次艾菲終於坐完月,米高又話請到半日假過來幫手,咁艾菲就一湊二咁帶燒腩仔去診所會合米高,一心諗住有米高睇住,可以同BB豆豬坐埋一邊望吓就算。

一去到姑娘先同燒腩仔做雙腳跳同單腳跳,再安排燒腩仔跳十分鐘彈床,喺艾菲同米高嘅督促下總算順利完成,之後姑娘就叫佢玩撩圈圈,明顯越做越順表現良好。

之後姑娘就教佢拋波波,畀咗一桶波波池D膠波佢,向住個窿拋過去,起初佢都係掟嘅多,但喺米高嘅幫忙下,都慢慢掌握到拋同掟嘅分別。

拋完波姑娘就畀咗個大size嘅波佢向住彈床掟,要佢學埋接波呢個動作,睇得出佢係做到,只係衰在唔專心同心急,我哋唯有不停喺側邊叫佢冷靜,教佢做好接嘅準備,數咗123先掟,最後總算成功完成到。

最後姑娘就叫佢去行平衡木,艾菲見差唔多時間就問姑娘借咗間房來泵奶,搞掂出返來米高已經話走得,話姑娘無特別嘢講喎... >.<

第六次物理治療:

呢次米高請到一日假,可以一家四口一齊出發,照例都係米高主力陪佢,艾菲同BB豆豬喺側邊打氣,一心諗住之前兩次表現都唔差嘅燒腩仔OK,所以出門口前無特別提佢要乖,點知呢日唔知做咩上咗身咁,叫佢做咩就偏唔做咩,自己喺到自由活動完全唔跟指示,要艾菲不停出聲鎮壓先好些少。

今次姑娘都係先安排燒腩仔跳彈床,再做撩圈圈,講晒數較晒計時器先做得完,然後到拋波波時佢擺明亂拋,再爬入個窿到話要執波來拖延時間,到練接波時更加係專登掟去第二到,再跑去D危險位到執,艾菲同佢講咗好多次數先終於完成到以上動作,呼~

最後又係行平衡木,姑娘見佢行得OK,於是加咗兩個障礙物要佢跨過去,估唔到佢都順利行到無問題,姑娘本來叫佢去試吓行埋窄D嗰種平衡木,但佢話唔想所以無行。

今次艾菲主動捉住姑娘傾,問佢點解做咗咁多次物理治療,雙腳跳單腳跳都已經做到無問題,燒腩仔到宜家仲係成日跌,尤其係喺屋企呢個咁熟悉嘅地方跌,然後姑娘就解釋佢最大嘅問題係唔專心,行路時成日分心去望或理其他嘢,所以特別易出意外囉...

對於姑娘嘅comment,其實艾菲都好認同,有時見到佢跌真係好忟,日日喺屋企橫衝直撞,唔係無端端喺high chair上落時跌落地,就係踢到把座地風扇或者房門喺到喊痛,點解就係唔可以放慢腳步慢慢行,用心留意下腳邊有咩障礙物呢?唉...

沒有留言:

張貼留言