2016年8月8日 星期一

三個月



真係眨一眨眼我就三個月大啦﹗媽媽話我呢個月好似無肥得咁勁,節瓜腳依然但D肉明顯無上兩個月咁實淨,所以叫爸爸幫手將我變做圓眼圓咀圓面喎...媽媽你玩我咋嘛...



我宜家一日食五餐,繼續做全人奶B,三個半至四個鐘食一餐,頭四餐全部埋身食,只係最後一餐用樽餵160ml,爸爸話等我夜晚食飽D一覺瞓天光,佢又可以餵吓我咁啦,不過可能慣咗埋身食,家陣就連飲樽都會側住條頸,對住爸爸個心口飲,搞到狂畀媽媽笑我傻豬,而嘔奶嘅情況亦隨住轉返埋身食而明顯改善咗,但唔知係唔係埋身食個量飲少咗,D肉無之前咁實,濕片都無之前咁爆咁多(不過個數都係合格嘅)。



除咗成功轉返埋身食之外,呢個月另一樣叻豬嘢就係成功戒埋夜奶,宜家十一點幾食完最後一餐奶之後,可以一覺瞓到八點幾九點先再食,不過簡中會食完奶唔願瞓,搞到凌晨兩點幾,媽媽頂唔住就塞我埋身食多餐宵夜來整暈我。



生活習慣開始穩定,朝早食完第一餐奶會即刻再瞓等媽媽有得補吓眠,之後幾餐都係食飽玩陣就瞓,多數扭眼瞓時可以咬住奶咀自己瞓唔使媽媽暗(夜晚除外),不過瞓醒又未夠鐘食奶時,就會比較扭要黐人要人抱囉。



名乎其實嘅開心寶寶,就連瞓著覺都識笑,飲完奶同poo poo完時心情最靚,開始玩口水玩到一咀都係,已經識得同人玩,你同我講嘢我除咗識得「un」一聲咁應你之外,仲會自己笑到尖叫一聲來引大家主意,最鐘意同哥哥玩,佢一講嘢我就會望住佢笑。



已經開始玩baby gym,仲識得郁手去搞D玩具,條頸越來越有力,tummy time時可以撐起頭仔一段時間,亦可以墊住cushion坐到一陣,至於對腳同腰都好好力,發忟時可以扭到反起半個身。



媽媽話我宜家大個女啦,唔使再日日著住D初生袍仔,天氣咁熱可以試吓著裙仔,露吓脾吸吓睛喎,但著完一大輪又話人帶埋夾都成個男仔咁,好彩婆婆發現到我D眼睫毛好長,遲吓留長埋D頭髮就會lady D㗎啦﹗



由出世到宜家,最多人話我似哥哥,但最近又多咗人話我似媽媽喎,於是媽媽就搵咗佢細個D相出來做比較,嘻...我哋兩母女似唔似樣呀?

沒有留言:

張貼留言