2016年3月31日 星期四

東華慈善嘉年華



繼續紅假第二日,睇完《功夫熊貓》出來,見個天真係好到不得了,艾菲實在忍唔住要帶燒腩仔出去玩,諗來諗去忽然挑起條筋想帶佢去東華個嘉年華玩,呢D燒錢嘅活動向來唔係艾菲杯茶,但唔知點解硬係好想趁BB豆豬出世前爭取時間陪佢玩多D,等佢好好享受同爸爸媽媽獨處嘅時光,難得米高又唔反對,咁我哋就go go go啦﹗

我哋喺九龍灣出發,但去到德福個小巴站,眼見條人龍長到等十架車都唔知上唔上到,由於艾菲已經預告去到門口要再排一輪隊先入得場,米高就決定轉軚坐的士過去,好彩去到門口條人龍又唔算好長,而且職員見到艾菲大肚,帶咗我哋去排條特快隊,所以等咗大概十五分鐘已經入到場。



入到場,可能係人多有D嘈加上太陽曬,燒腩仔又開始有D扭擰,唔係叫住去洗手間,就係顧住食艾菲袋入面包餅,樣樣遊戲都好似唔多有興趣咁,直至見到有得揸電動車先叫做好少少,但排隊期間都係keep住唔多耐煩,認真有D掃慶。



我哋喺場內好隨意咁行咗一圈,大概睇咗有咩玩先入錢增值,而Hot Wheels呢個area基本上係車迷朝聖區,有得揸電動車,交通安全城,彈床,任玩Hot Wheels賽道加埋任玩Mega Bloks,真係完全無得輸,於是有個慈母幾乎癲咗咁想畀$180買任玩套票畀個仔(只限呢個area嘅遊戲),好彩有個冷靜嘅爸爸喺到勸止,咁佢都解釋得好合理嘅,我哋成三點先入場,又唔係打算玩到夜晚,呢日假期排隊條龍實長,任玩都唔慌玩到幾多次,不如畀燒腩仔玩一次揸電動車就算。



車迷必玩嘅電動車,排咗大半個鐘先有得玩,排隊時燒腩仔已經揀定要揸黃色車,亦好彩佢咁啱係同組第一個入場可以任揀,入場前職員都有問我哋使唔使搖控,米高就話燒腩仔大個應該控制到所以無拎,結果呢...佢唔知係真唔識定假唔識,全程當咗架車係碰碰車咁玩,不時出現直路扭軚撞牆,同專對住人哋車尾來撞嘅情況,真係辛苦晒全程喺後面幫手救車嘅米高呀﹗kakaka...



揸完電動車,我哋本來諗住入去玩Mega Bloks(因為無買任玩套票,所以講好只玩呢兩樣),但燒腩仔去完洗手間返來忽然反口,指住出面個BB版過山車話要玩火車(已經係第二次講想玩),同佢傾咗一輪講好數,艾菲都心諗砌積木喺屋企砌都得啦(實情係米高想自己去玩同hea所以猛叫我哋入去半個鐘慢慢砌積木),難得佢有樣嘢係咁堅持想玩,至少玩完應該好開心吖,所以都唔介意加錢畀佢玩過山車(過山車未夠120cm高要大人陪,所以要畀多個人錢)。



燒腩仔要玩過山車,米高就自然無得走,反而畀咗個機會艾菲四圍行吓hea吓(但其實都無咩好睇啦), 佢哋兩父子等咗差不多一個鐘先有得玩,事後米高講返燒腩仔喺排隊時,每次開車都好興奮咁叫米高抱起佢睇,到自己坐上去第一圈準備衝落去時,就不停同米高講「好驚呀」,但到第二圈已經笑到見牙唔見眼啦﹗



等到佢哋玩完出來,無份玩嘅艾菲一早企定喺出口到迎接,一問燒腩仔好唔好玩,即畀呢個開心樣艾菲,仲勁長氣咁不停講返架車會上斜然後衝落來,呢D反應咪就係艾菲想要嘅嘢囉,咁先似係去嘉年華玩㗎嘛﹗



一齊懷住開心嘅心情離開,你快樂所以我快樂,阿媽都好簡單㗎咋﹗



走嘅時候米高問艾菲想行半個鐘出返Mega Box,還是坐免費巴士出油塘,艾菲二話不說揀咗巴士,寧願兜個圈走都唔想行出去,而等車期間難得見到日落(呢排天氣咁差真係好耐無見過),艾菲仲忍唔住手痕幫燒腩仔影咗張背光相添﹗

沒有留言:

張貼留言