2016年3月26日 星期六

同心同步同樂日@沙田馬場



米高說好了嘅復活節trip,因為突發事臨時取消咗,咁四日復活節公眾假期總要搵D嘢畀燒腩仔玩,好彩最後關頭我哋又有得去馬會嘅同心同步同樂日,今年同上年嘅玩法有少少唔同,攤位遊戲唔再係免費任玩,不過每個人一入場就會收到$60遊戲卷(唔夠可以之後再買),同樂日指南,同埋一條頸繩來玩遊戲儲襟章。



早一晚同燒腩仔講定會去馬場玩,佢晨早未九點就自己彈起身話出發,以為佢今年大個仔應該會好興奮,點知...一入場見到face painting,golf putting,3D畫影相區,佢通通都話唔玩...



就連呢個以為佢會好like嘅BB版彈床障礙賽,佢都堅決say no話唔玩...



咁我哋唯有帶佢睇埋看台附近,有高度限制畀大小小嘅小朋友玩嘅彈床遊戲(相呢兩個真係堅好玩,睇到艾菲都想自己排隊玩埋一份囉),就同佢轉戰彭福公園嘅同策駿馬園。



過到彭福公園,可能地方空曠D,有地方畀佢跑跑跳跳,心情先終於好返DD會笑...



請埋佢食爆谷,心情又再好多DD咁啦...



然後就主動話要玩呢架公園入面嘅搖搖車啦﹗



再順利氹到佢排隊玩彈彈馬兒賽,已經係第二年玩,以為佢表現會好D,點知又係hea爆出閘等人拖,好彩今年大會有安排工作人員照顧小朋友,咁啱早一日有少少扭親條腰嘅米高先唔使出動,可以喺場邊抖抖做啦啦隊。:p



玩完本來想同燒腩仔去睇韻律馬術表演,但佢又堅持唔肯埋去睇,搞到超級馬迷米高勁無癮,o...



咁一場來到,唔睇表演都循例同雪特蘭小馬影返張合照,條隊同上年一樣係超...長,艾菲同米高唯有輪流陪燒腩仔放吓電,喺附近草地跑跑跳跳消磨吓D時間。



等咗差不多45分鐘,終於到我哋影,明明有人上年擺晒pose摸實隻馬笑得勁開心,排隊時見到D馬仔又讚佢哋靚,但埋到去就喊驚唔肯摸馬仔,更加唔肯自己同馬仔獨照。



影完相見時間差不多,我哋就齊齊陪米高去睇越野賽馬術示範,可能我哋企開邊無咁多人圍觀,今次燒腩仔又無say no話唔睇喎,艾菲問佢D馬行路係咩聲仲識扮返「咯咯咯咯」畀我哋聽。



睇埋馬術表演我哋就返過馬場,可能係呢幾日不停落雨,彭福公園D草地都偏濕,輪輪盡盡嘅燒腩仔更加係唔小心跌親整到成身泥,結果我哋要同佢去育嬰室換褲抹鞋,雖然呢個臨時育嬰室嘅位置係比較偏僻,不過佢有兩間房更加有職員睇住,就好似我哋用時有媽媽喺其中一間房餵奶,職員就安排我哋用另一間房換片換褲唔會騷擾到佢。

而另一樣貼心嘅安排,就係佢哋竟然喺洗手間到放咗張凳仔畀小朋友洗手,大家有帶過小朋友去大人洗手間嘅媽媽,應該都試過抱得佢哋洗手來又開唔到水喉,或整到小朋友成身濕晒嘅經驗,特別係艾菲呢D大肚媽媽就更加唔方便抱小朋友洗手啦,所以見到呢張凳仔真係忍唔住影低來讚吓馬會﹗



清潔好,我哋就去咗同做DIY個位到報名玩遊戲,報完名見時間唔係得返好多,所以求其買D小食來填飽個肚就算。



食飽就即刻埋位DIY,我哋同燒腩仔報咗整太陽帽,大會會提供晒所有物料,姐姐簡單介紹點整之後大家就可以自己整。



經過一輪黐黐貼貼後終於完成呢頂馬仔太陽帽,起初叫佢帶來影相都扭扭擰擰,但走嘅時候喺街有太陽曬叫佢帶佢又肯帶一陣喎,小朋友嘅心情真係仲難觸摸過女人心呀,kakaka...

小貼士:場內有好多個DIY攤位,家長可以按年齡幫小朋友報名,最細好似燒腩仔咁3歲已經可以玩,建議一入場就去報名,我哋中午時份先報,有好多已經full到黃昏時間先有得玩



整完太陽帽,我哋就帶咗燒腩仔過隔離區嘅同建綠家園,顧名思義就係一D關於環保意識嘅攤位,小朋友有得玩又學到環保嘅知識都幾有意義,可惜是日勁hea嘅燒腩仔,連拋乒乓波都懶到只係放入眼前個筒,我哋猛叫佢拋遠D都唔理,激死﹗>.<



同建綠家園隔離仲有個同遊小天地,都係一D啱燒腩仔呢個年紀玩嘅遊戲攤位(充氣迷宮之類嘅玩意,有D都有高度限制),不過眼見佢玩咗大半日明顯有疲態,兼幾堅持話唔再玩,同遊戲攤位D人龍越來越長(一過咗中午時份就開始多人),我哋就決定同佢返屋企休息,但有樣嘢又係不得不讚馬會嘅安排,就係喺長長嘅人龍隔離,set咗個免費playroom咁嘅area,可以等小朋友玩住等,減低佢哋等到唔耐煩扭計唔合作嘅機會(呢個安排有幾緊要,帶過小朋友參加呢類嘉年華活動嘅父母就最明)。

其實除咗呢D畀小朋友玩嘅攤位遊戲同馬術表演示範之外,場內仲有展覽展出香港過去喺國際運動大賽贏得嘅珍貴奬牌奬盃,又有一D關於運動嘅3D藝術畫任你影,另外仲有曼聯朴智星分享會教小朋友踢波,真係大人細路都好啱玩,就算艾菲第二年參加呢個活動都完全唔覺得悶,當然如果燒腩仔可以再投入多D同少D扭擰的話就更好,宜家唯有希望下年馬會再搞時我哋仲有機會同時間入場玩啦﹗

沒有留言:

張貼留言