2016年3月16日 星期三

行路問題@第一次物理治療

上年年尾去完聯合醫院見兒科醫生後,等咗大半個月終於收到電話,可以喺二月尾去做物理治療,所以呢朝我哋就一家三口出發,仲早咗成半個鐘到,亦好好彩呢邊嘅人唔算太多,可以提早見姑娘。

一入房,姑娘先叫我哋坐低,簡單問吓燒腩仔嘅家庭背景同情況,講到一半姑娘就同燒腩仔做測試,不過呢個燒腩仔可能因為啱啱病好,食咗幾日藥又或者係唔夠瞓,呢朝有D hyper失控,姑娘叫佢跟住做翹手翹腳嘅動作,佢做到一半就停低唔肯繼續做,要姑娘話做完可以玩,先終於完成到。

之後姑娘就帶燒腩仔入軟墊位置,試咗行樓梯,腳尖行,雙腳跳,單腳跳,由高處跳落地,同來回跑,之後又要佢聽住指令爬攀爬架,最後就叫佢用腳踢波同做一D用手傳波接波嘅動作,全個過程大概用咗四十五鐘左右,期間燒腩仔太失控都中場休息咗兩次。

最後姑娘同我哋做個簡單總結,話佢仲係有入字腳問題,不過呢個情況常見於七歲前嘅小朋友,相信佢會自行調節唔使太擔心,至於大肌肉嘅問題都唔太大,完全乎合到三歲嘅要求,甚至踢波時見到佢有一吓係識得自己轉身去就個波來踢(如果唔識嘅係會用手去擺好個波先再踢),證明佢眼腳協調係OK無問題。

不過出奇地,係傳波拋波嘅動作就唔合格,評估完只得兩歲左右嘅level,佢到宜家都未係好識拋波掟波嘅手勢,相信同我哋少同佢玩拋接波有關,但練習多D情況應該會有所改善。

至於艾菲最關注佢成日跌嘅問題,姑娘就話都留意到佢間中有呢個情況,同好多時雙腳跳時佢會分腿落,或者最後連pat pat都落埋地,呢個係position感覺嘅問題,應該係佢自己覺得個行路姿勢唔啱唔順,所以就會跌落地作個調整再來過,亦相信同佢平日鐘意有嘢依旁個身有關(佢係好鐘意挨身挨勢無乜腰骨)。

姑娘建議我哋一個月後再返去覆診,期間我哋可以同燒腩仔多D練習雙腳跳同單腳跳,例如畀佢夾住個公仔喺腳到跳,等佢跳時唔好分開腳落地,平日都盡量要避免畀佢挨身挨世,等佢慢慢習慣隻腳行路要用力,唔好成日唔拎起腳行路,希望下次覆診時會有所改善啦﹗



做完物理治療,我哋就去咗燒腩仔學校附近飲茶,食佢至愛嘅馬拉糕,不過呢個小朋友keep住都係心情一般,成朝都係扭扭擰擰咁超難服侍,好彩艾菲問返佢物理治療到好唔好玩時,佢都仲會答好玩,至少唔係抗拒先啦,或者下次覆診就會變身另一個人。



食飽我哋就送燒腩仔返學校,路過一間就來執嘅超老牌童裝鋪頭,其實早幾日喺同學仔媽咪嘅whatsapp group已見到有人提話佢七折大減價,最平嘅$20一條褲仔都有,見仲有時間就入咗去逛,竟然畀艾菲發現咗呢幾包原價$69嘅日本製紗巾,竟然減到$49六條,除返開十蚊都唔使,即刻掃咗3 pack返來畀BB豆豬,然後諗吓諗吓我哋應該仲差奶樽就無咩好買,定還是我哋隔太耐已經唔記得要買D咩呢?嘻...唔理啦...遲D再算啦...(果然第二胎係無咁緊張同上心>.<)

沒有留言:

張貼留言