2016年3月30日 星期三

功夫熊貓之未開場已喊驚



燒腩仔對上一次入戲院睇戲,已經係上年農曆新年嘅事,以為隔咗咁耐佢應該唔記得,點知佢新年前某一日經過樓下戲院,忽然同艾菲提起入過去睇叮噹,仲話想再入去睇多次添,艾菲心諗BB豆豬出世之後,確係無乜機會同佢入場睇戲,所以新年假時已經密謀同佢去睇,可惜最終因為太忙而無咗件事,咁今次復活節假佢放成十三日,無得唔兌現承諾啦﹗

一早同燒腩仔約好復活節假頭兩日(紅假前),我哋兩母子拍拖入場睇戲,當時只知有《功夫熊貓》呢套卡通片,見佢本身都鐘意熊貓,呢排又勁玩開心樂園餐送嘅《功夫熊貓》玩具,咁艾菲就揀咗呢套,燒腩仔仲醒到睇完poster知道套戲17號上畫,就日日提住17號去睇《功夫熊貓》(次次艾菲都要同佢解釋一輪,係放假先睇唔係17號就睇),搞到艾菲想縮沙走數都難。



米高喺假期前忽然通知個trip取消,四日紅假會留返喺香港,艾菲當然即刻邀請佢同我哋一齊睇啦,多個人幫手湊住燒腩仔嘛:p,於是同燒腩仔講遲多兩日等埋爸爸先睇,好彩佢OK仲話唔想自己一個坐要爸爸抱,即買兩張大人飛就可以一家三口入場,於是我哋喺紅假第二日,一覺瞓醒食完早餐就換衫落樓下戲院睇戲啦,而米高仲好好咁請佢食爆谷添,呢D嘢媽媽就唔會做啦,嘻...

我哋早咗少少入場,正當大家食住爆谷,諗住好好享受呢個親子時光之際,戲院螢幕就播咗《魔幻森林》嘅trailer,睇完之後莫講話燒腩仔,連艾菲自己睇見隻老虎撲出來都覺得有D驚,然後再望望燒腩仔個樣,好一副喊驚樣。

緊接落來就係《功夫熊貓》嘅開場,點知一開始就係壞人出場嘅打鬥場面,睇唔慣打交戲嘅燒腩仔(我哋平時好少開電視佢睇,如果咁啱有打交位都會轉台或唔畀佢睇),直接了當同我哋講咗句「好驚呀,我唔想睇啦」﹗

好彩打完之後就輪到功夫熊貓搞笑出場,再加埋有爆谷塞住佢個口,總算平伏返個心情,但佢全程都唔多投入,睇到中段仲同我哋講「好眼瞓想返屋企瞓」,雖然最終佢都坐定定睇晒全套戲,但到尾段就伸晒懶腰猛問「係唔係完啦」,似乎佢真係唔多enjoy呢套戲。

事後米高都有問點解艾菲唔揀《Zootopia》,佢覺得燒腩仔無睇過《功夫熊貓》 1同2,所以先咁唔投入,但實情係艾菲知道有《Zootopia》呢套戲上之前,已經約好咗燒腩仔睇《功夫熊貓》,基本上無機會再轉睇第二套,而且艾菲諗住《功夫熊貓》都係搞吓笑開心吓講吓練功夫姐,簡簡單單唔用腦都得,完全唔醒起佢堅係有打鬥場面而燒腩仔又會驚囉(無做功課連trailer都無望過嘅後果>.<)﹗

不過真心你問艾菲,艾菲覺得套戲都OK㗎,而且都有少少messgae帶到出來,只不過有D位未必啱細膽嘅燒腩仔,事後艾菲問返燒腩仔,佢都講得到D笑位出來,又記得壞人個名兼佢嘅特徵,即故事大概講咩都有入到腦,艾菲覺得已經係值回票價㗎啦﹗

沒有留言:

張貼留言