2016年3月22日 星期二

K1觀課日

家長日後兩星期,就係燒腩仔學校嘅觀課日,呢日艾菲啱啱完成晒成個抗生素嘅療程,總算病好咗五成,雖然天氣忽然轉凍,但帶住個暖杯keep住咳時有熱水飲,都叫做頂得住,只係個人仲有D攰同周身骨痛(特別條腰,可能前一晚瞓覺壓親)。

燒腩仔學校嘅觀課日分咗兩日,各有半班同學同家長參加,咁啱燒腩仔同妹豬被分開咗,所以艾菲無緣見妹豬媽一面,但妹豬媽早一日都有大約講過,睇完佢哋上堂會覺得好感動,所以艾菲一早同自己做定心理準備。

呢日無校車接送,所以艾菲要同燒腩仔一齊返學校,燒腩仔先入課室準備,艾菲就去禮堂聽校長介紹,聽返有咩要注意,最重要當然係叫我哋要投入,同埋唔好影相騷擾到學生,簡單講完就可以各自入去小朋友班房啦﹗

入到班房,小朋友們已經企晒起身歡迎我哋,燒腩仔見到艾菲無話好興奮,只係望吓望吓八八卦卦咁嘅樣,之後老師就叫大家一齊做體操,大部分小朋友都有跟住音樂做動作,除咗燒腩仔企咗喺到繼續發呆,每當佢望過來艾菲呢邊時,艾菲就即時擰開唔望佢專心望返老師,等佢知道要專心。

做完體操老師就叫大家小組坐聽故事,大家真係即刻推凳圍圈坐靚靚,初時燒腩仔都仲係繼續發呆,但老師講到一半左右,佢已經投入返識得舉手出去答問題,老師後來話想叫D未答過問題嘅小朋友出來,佢仲勁多事咁猛叫隔離位個同學仔出去添:P。

講完故事,老師就開始教大家一陣自選活動要做D咩,而喺呢個時候燒腩仔就開始坐唔定啦,pat pat完全唔喺張凳到,老師叫咗佢幾聲佢先坐返好少少,但無耐又再次起身擰轉望住我哋班家長喺到搞搞震,艾菲都無佢咁好氣>.<。

終於捱到自選活動嘅環節,呢一part係家長同小朋友一齊做勞作,起初燒腩仔都唔多理艾菲㗎,但佢見前面同學仔走埋來拖實媽媽,佢先無執輸咁來拖埋一份,同佢做完勞作同工作紙,吸好名印再交去適當位置後,佢話咁快就標咗入閣玩火車,艾菲就同其他媽媽吹吓水交流吓,然後忽然一秒唔使,三個喺閣入面玩緊火車嘅小朋友,一齊彈起身收晒D玩具再著鞋排隊,原來老師播咗歌示意夠鐘,但重點係D歌聲係超細聲㗎喎,事後同妹豬媽傾開都覺得老師呢個訓練好神奇,個個都好似上身咁即時收拾超合作﹗

跟住老師再次要求佢哋小組坐,將啱啱完成嘅親子勞作逐一拎出來分享欣賞,燒腩仔再一次pat pat坐唔實張凳,直情成個人反轉對住我哋班家長,今次艾菲都忍唔住指返佢望向前面,再加埋老師叫咗佢幾聲,佢總算坐返好咗DD,之後輪到佢份勞作被分享,佢都好主動舉手出去講解,表現都叫做有紋有路,艾菲感受到佢係真心享受自己嘅校園生活嘅。

分享完老師帶咗佢哋去洗手間排洗,家長就留喺課室填問卷,等小朋友搞掂就拎書包返埋位準備放學,唱埋放學歌就bye bye,當然燒腩仔又係四圍望唔做動作,事後都有同學仔媽咪笑佢,今日因為媽媽喺到所以特別坐唔定,平日佢喺學校係出名乖同鐘意對住人笑(佢上堂搞事畀老師罰嗰D得老師同艾菲知>.<),所以有唔少同學仔媽咪fans,唔...的確佢喺學校同屋企真係兩個人來㗎﹗就例如之前有同學仔媽咪報料,讚佢會主動去扶跌親嘅同學仔,艾菲聽完即諗「乜呢個我個仔來㗎?乜佢都識做D咁嘅嘢㗎咩?」,kakaka...

因為呢日提早咗一個鐘放學,艾菲本身諗過帶燒腩仔過海接米高放工,但大病初瘉嘅艾菲體力實在未回復,所以最終都係打退堂鼓,直接帶燒腩仔返屋企,喺屋企附近買個下午茶外賣,返上樓同燒腩仔食完就齊齊爭取時間午睡叉吓電,順便畀艾菲條腰抖吓啦﹗

沒有留言:

張貼留言