2016年3月23日 星期三

轉眼五年

無耐之前先寫完艾菲同米高嘅《相愛十年》,話咁快前一個星期六,就係我哋嘅結婚周年紀念日,真係一轉眼已經五年,今年最大嘅挑戰,應該係BB豆豬嘅來臨,作為一個無工人姐姐無長老幫手嘅FTM,一湊二肯定唔係一件易事,如果背後無個可靠嘅老公撐住,艾菲一定無信心自己做得到,希望未來一年我哋能夠多D恩愛少D鬥氣,一齊同心互撐打低屋企兩隻怪獸啦﹗



結婚周年遇著星期六,好處係米高唔使特登請假慶祝,唔好處係我哋變得更hea,竟然無安排任何慶祝活動﹗其實呢...艾菲之前都有諗過呢日帶燒腩仔去東華or AIA嘉年華玩㗎,但係呢日個天keep住落雨,艾菲又啱啱先病好,所以都唔敢搞咁多嘢,只係一早起身帶燒腩仔返學校上興趣班,再自己歎個早餐享受吓每個星期六先勞氣後自由嘅空氣,然後接完放學就返屋企等米高放工返來一家人齊齊午睡鬥頹廢。



雖然係頹到無任何慶祝活動,但大餐點都唔少得嘅,體諒到艾菲宜家食唔到刺生生蠔,米高都唔敢話食buffet來刺激艾菲,於是揀咗去食Outback,仲喺艾菲病到死吓死吓時不斷提住,鼓勵艾菲要快D好返一齊去食好嘢咁話,好彩艾菲都爭氣停藥後無再惡化返,而無咗兩星期嘅味覺都啱啱喺前一晚返返來﹗YEAH!

好耐無食過Outback,例牌唔係好食牛扒嘅燒腩仔,對我哋件牛無乜興趣,主打竟然係食個可以refill嘅餐飽,佢一個人應該都食咗兩個有多(我哋為咗佢竟然refill咗兩次﹗﹗),然後就只係肯食個芝士薯條同蛋糕,至於艾菲覺得最好味係個炸蘑菇同甜薯,前者夠juicy,後者夠甜夠滑,結果真係食到艾菲飽到上心口,飯後要由尖沙咀散步落佐敦先舒服D咋﹗



早幾日,米高都有問艾菲今次要唔要買蛋糕返來慶祝,但艾菲心諗買個蛋糕返來食幾日先食得完就拒絕咗,然後食飽米高呢個魔鬼又問燒腩仔食唔食蛋糕,咁甜品控嘅燒腩仔梗係話食啦,於是兩父子就揀咗呢個芝士蛋糕,艾菲只係食咗兩啖就全件畀晒燒腩仔食,睇見佢食到舐舐脷嘅開心樣,真係心都甜晒,不枉我哋喺呢D屬於自己嘅浪漫日子都仲帶咁大個電燈膽出來,希望佢喺來緊嘅日子同BB豆豬都可以繼續咁通氣,等我哋可以喺D大時大節,有得開開心心一家人出吓街食吓好嘢回吓氣啦﹗

沒有留言:

張貼留言