2016年4月1日 星期五

探路@觀塘海濱長廊



復活節假第三日,繼續天氣好到不得了嘅一日,但呢朝有個特別任務在身唔可以出去玩住,就係同燒腩仔剪頭髮,睇見佢畀D頭髮搞到好痕,日R夜R兩邊耳背同頸都損晒流晒血,艾菲真係唔敢再拖到四月先剪,而呢一剪都應該係BB豆豬出世前嘅最後一剪,所以艾菲落手比較狠,但求個頭可以keep到六月艾菲坐完月先再剪。

剪完頭髮同米高夾手夾腳清理好案發現場,中午食飽飯就決定帶燒腩仔出去放吓電兼影吓相,艾菲實在太耐無同佢去公園影相啦,然後喺佐敦谷同觀塘海濱之間,我哋揀咗後者以為會無咁多人,順便為之後可能會自己幫自己影嘅大肚相探探路同試吓位。



由於呢個小朋友,聽到有得去公園玩都仲慢吞吞,扭擰一輪先出到門口,為怕錯過咗最靚嘅夕陽光線,所以艾菲今次唔畀佢去感官花園玩住,一來就同佢行海邊先,不過近觀塘碼頭呢邊,係一如以往咁多人,想影張主角肯笑而背景無腳嘅相,實在有D難度。



我哋一直向住牛頭角方向行落去,以為會少D人好影D,點知一切都只係艾菲一廂情願嘅諗法,可能呢到已經揚咗,越來越多人識來呢到野餐睇日落,就連個草地都甩晒草得返D沙(保養好差),基本上以堅影相來講,艾菲可以直接考慮去第二到影算。



要氹小朋友合作影相,總需要一D法寶,而今次艾菲臨時臨急,就只係帶咗枝吹泡泡出來,不過隨住小朋友年紀越來越大,閃人嘅速度亦越來越快,仲識得同你講佢唔想影,所以要影到D好似細個時,呆呆吹泡泡或拍泡泡嘅夢幻相,真係幻想吓就算,實情係你對焦快得過佢走人先勉強影到幾張,都唔好要求表情動作有無美感啦﹗



呢兩張難得坐定定嘅,都全靠三隻狗仔先影得成,話說艾菲都唔知燒腩仔幾時開始忽然話驚狗,起初以為佢只係講笑,後尾見佢堅係見親狗都縮先信,而呢日正當佢好興奮咁跑到老遠完全唔理我哋,忽然米高就笑到肚痛話佢好快會跑返返來,原來有三隻狗仔喺正佢後面散步仲邊行邊吠,嚇到佢即刻跑返轉頭,艾菲就剩機叫佢坐低等D狗仔走遠,大家睇吓佢當時個樣係幾咁無奈,kakaka...



喺草地玩完泡泡,我哋就走返去海邊散步睇日落,而燒腩仔亦終於發現之前一日玩嘅東華慈善嘉年華就喺對面,仲同我哋一齊坐喺樓梯到睇人玩跳樓機添。



見佢肯坐定唔再四圍跑,艾菲當然捉緊時機叫佢同我哋影吓合照啦,不過佢把口真係堅叻,不停同我哋講數,要我哋畀果汁或糖佢先肯埋位,仲要賴貓唔認帳都唔覺有咩問題,食完飲完就即走佬,所以呢張難得佢嗲豬樣挨住艾菲摸摸BB豆豬嘅相,實在係可一不可再(可惜光線唔太OK)﹗



同燒腩仔玩到日落,再返過去感官花園玩咗陣我哋就撤退,簡簡單單又過咗一Day啦﹗

沒有留言:

張貼留言