2016年4月6日 星期三

再闖葛量洪號滅火輪



復活節紅假最後一日,眼見天氣咁好真係連抖都唔捨得抖,一早瞓醒做好家務又準備出發去玩,今次目的地係暑假時去到撞正休息日無得入去嘅葛量洪號滅火輪,九龍人難得過海來到西灣河,出發前去太安樓掃街食雞蛋仔是常識吧,再貪得意試埋隔離個韓式炸雞,不過兩樣都係味道一般,尤其雞蛋仔無以前食咁香口。



食飽我哋就向住海邊慢慢行過去,一家人沿路睇吓花睇吓海欣賞吓風景,真係幾寫意幾舒服㗎,行咗大概十五分鐘左右就見到大大架滅火輪。



滅火輪嘅展館分咗三個區,地下一層係放D短片同消防裝備,講吓香港滅火輪嘅發展史,然後上到滅火輪嘅第一層就可以睇吓船入面嘅各樣設施。



上到滅火輪最高嘅第二層,就會見到D用來救火嘅水砲裝置,燒腩仔把口雖然不停叫住「我要去睇消防船」,但實情係上到去又乜都無咩興趣咁,叫佢同枝水砲影相都講到口水乾先肯埋位。



參觀完滅火輪,我哋就同佢沿路行去鰂魚涌公園,始終都係遊樂場啱小朋友多D,不過唔知係唔係佢記得自己來過,由上天橋開始已經唔肯拖實大人,落橋之後仲一枝箭咁衝咗入公園,自己四圍玩咗成十分鐘有多,好似艾菲同米高一定會跟住佢咁,完全無搵過我哋去咗邊,而我哋都故意離遠監察唔畀佢搵到,直至有個位佢終於見到我哋先笑住咁走返過來(仲未覺得自己講都唔講就走咗去有問題),我哋就剩機捉佢埋一邊哦咗一輪,佢先開始意識到自己頭先有幾危險。



見佢眼濕濕咁真係知自己唔啱嘅樣,我哋都無特別為難佢太耐,同佢講好數約定幾多分鐘後喺邊個位到搵返大人,就畀佢返入去遊樂場玩,而佢今次都明顯大膽咗好多,終於肯玩呢D凌空跨步嘅玩意,又夠膽爬一D比較高嘅擒爬架。



夠鐘叫佢走時都有守諾言,sir完最後一次滑梯就乖乖跟我哋走,唔會好似之前幾次咁嘈到拆天先走到(但艾菲好肯定呢個情況只限今次,因為佢真心覺得自己呢次衰咗要乖返>.<)。



入到太古城,見到勁大杯starbucks,艾菲幫佢影完仲爭住話要幫我哋影添,米高驚佢跌爛艾菲部電話猛話唔好,不過艾菲又覺得總要放手畀佢試吓,否則一世都唔曉,而第一次幫我哋影相嘅燒腩仔,就只係影到我哋對腳囉,事後佢仲要認晒叻咁同我哋講「都話我識影㗎啦,你話係唔係吖」,哇哈哈哈哈...真係笑到艾菲標晒眼水呀﹗

沒有留言:

張貼留言