2016年4月18日 星期一

三歲半



Hello! 大家有無掛住我呀?唔知大家有無留意我消失咗半年呢?媽媽話我宜家大個仔,個個月嘅進展都差唔多,所以決定將我嘅出場時間由每個月一次變做每半年一次喎,而啱啱呢個月初我就終於足三歲半啦﹗呢日媽媽除咗買咗個蛋糕同我慶祝,仲專登整咗個全手搓夏威夷pizza畀我,有好多菠蘿同芝士勁好味㗎﹗



呢半年以來我嘅胃口都係差唔多,每餐食一碗飯連餸,有汁撈會搶住食,無就要大人不停提住先識食飯(成日只食餸唔食飯),通常半個鐘內都完成到一餐,唔使媽媽太勞氣,而媽媽最近都頒佈咗個新嘅家規,就係要我幫手洗菜同負責落平台倒廚餘,佢話我大個仔啦喎,唔可以只食唔做,點都要畀返D責任我咁話。



至於瞓覺方面,本身都好正常,每晚九點半上床瞓覺,五分鐘內瞓著然後第二朝瞓到九點幾十點,只係間中半夜會發惡夢喊醒,不過自從媽媽三月初病咗兩星期無陪我瞓,同全面戒晒夜片之後,我個生理時鐘好似有D亂,夜晚十點明明攰到無晒電,大人叫上床瞓覺都唔肯入房要扭一輪先就範,雖然都係五分鐘內瞓著,但就成日凌晨時份話要去洗手間,或者坐喺床到發脾氣大喊尖叫鬧人,至少搞成半個鐘先肯瞓返,有時甚至搞到天光先瞓返,整到爸爸媽媽晚晚都陪我一齊無覺好瞓,嘻...




活動能力係越來越強,早幾個月終於可以一步一級咁落樓梯,亦大膽咗肯爬公園D攀爬架同跨步嘅玩意,踩單車同scooter又控制得越來越好,跑得勁快連大人都追唔到,仲成日喺屋企跳梳化嚇到媽媽死,至於小肌肉都有明顯進步,除咗玩到細lego,開始識用鉸剪,填色都無再好似以前咁出界得咁恐怖。



認知能力繼續強勢,好多嘢一教就記得,特別係我好有興趣嘅地鐵站名同巴士站名,基本上宜家已經認得一半以上嘅地鐵站名(艾菲好無聊咁專登喺地鐵站問職員拎個地圖返來同佢逐個站照字讀>.<) ,至於學校教嘅都跟到,有時會間中爆一個半個英文或普通話出來,聽到媽媽好驚喜。

同同學仔越來越熟,每日返來都有好多嘢同媽媽講,乖嘅唔乖嘅都會講,但被罰就絕口不提(醒到呢...),開始識得照顧人,有好嘢食會分D畀表妹,去飲茶都會特登拎多架車話畀表妹一齊玩,仲同爸爸媽媽講好,來緊會幫手開奶餵妹妹,仲會拎片畀佢換。



自理能力都係咁上下,著衫除衫已經可以全部自己來,媽媽只要拎齊衫褲畀我著就OK,連沖涼都係自己捽梘液,shopping完又會幫手拎袋,識得主動話去洗手間(反而大人逼佢去就會扭唔去囉),喺邊都可以poo poo唔會認地方,基本上戒片咁耐都無出過事。



把口呢就畀媽媽話叻得滯,同大人駁咀講條件已經係等閒事,仲識得大人講D嘢唔啱聽時轉移話題,有時唔夠大人拗時會話「哼﹗我嬲你呀﹗」同「我唔同你XXX呀﹗」,而且多咗講「痴線」,「傻仔」同屎尿屁之類嘅核突嘢(明顯係學校跟同學仔學),媽媽已經不停教化我,但老師都同咗佢話呢D嘢係好難避免,哈哈...



最後又講到情感發展,媽媽話我呢半年都係時好時壞,特別呢排距離妹妹出世嘅日子越近,就更加係超級難搞,成日會為咗D小事喺到大吵大鬧,甚至好多時係擺明無理取鬧,扭唔到想要嘅嘢時仲會郁手郁腳打爸爸媽媽,到大人同我講道理,我就十問九唔應或者直接話「唔想講」,但媽媽話有樣嘢值得一讚嘅係,當佢完全唔理我或者暱入房冷靜時,我會慢慢冷靜落來自己收聲,再主動去同媽媽道歉認錯,唔會好似以前咁喊成粒幾兩粒鐘要大人大聲咆哮先肯停,媽媽就成日話我大個仔,要開始學吓點控制自己嘅情緒,唔好成日搞到家嘈屋閉全家人都唔開心,咁我為咗大家著想即管試吓啦﹗

沒有留言:

張貼留言