2016年4月26日 星期二

Blog Blog BB Gathering之Welcome Mrs Wu

由當初寫blog諗住記低結婚時D濕星嘢,到有咗燒腩仔開始寫關於佢嘅嘢,慢慢喺到識到好多志同道合嘅媽媽,其中一個blogger媽咪叫做Mrs Wu,人在美國但心繫我哋一班香港blogger媽咪,記得幾個月前佢話會返來香港,艾菲知道之後係勁興奮,不過由於時間好接近BB豆豬出世嘅日子,所以都唔知自己有無緣同佢見一面,好彩最後天時地利人和都好配合,喺小檬媽嘅安排吓我哋一班blog blog BB一齊同Mrs Wu搞咗個歡迎會﹗

其實出發前見到又大驟雨又得自己一個單拖帶住燒腩仔,都有諗過打退堂鼓縮沙㗎,但為咗Mrs Wu真係豁出去,今次唔見唔知幾時有得見,而且燒腩仔都好想同小朋友玩(早兩星期妹豬媽喺放學時同佢提過後,佢就不停話自己星期日約咗妹豬同小檬出來玩 :P),來緊BB豆豬出世後都要一段時間先可以同佢出去玩,所以要好好珍惜宜家只得我哋兩母子拍拖嘅時光。



由於預錯咗時間,結果我哋遲咗少少先到,去到燒腩仔有D未warm up唔知點咁,又唔叫人又唔願玩唔願食,好彩有小檬媽第一時間幫艾菲帶咗佢去搵食同玩,之後仲同佢玩鬥唔笑同整古靈精怪樣,佢先好返DD,重點係鬥唔笑呢個game超work,當佢返到屋企扭食糖時,艾菲就同佢玩呢個game,輪咗畀艾菲就要佢做完功課先准食同換咗做DHA軟糖,呵呵呵...



見燒腩仔OK之後,艾菲就好放心咁由佢自己四圍玩,媽媽有媽媽四圍傾偈同撩小朋友玩,燒腩仔就同車迷南瓜仔同一仔一齊玩車自成一角。



後來見差唔多人齊,Miss Wong(小檬媽)又出動帶集體活動,呢個拋毛巾遊戲成功令燒腩仔放低架車一陣,佢返來都好記得呢個game,米高問佢玩咗咩時第一時間就答拋餅餅(因為我哋將毛巾變咗做包餅),kakaka...



玩完集體遊戲就同主角Mrs Wu影返張大合照,不過呢個時候嘅燒腩仔已經唔太受控,第一張係專登拎住包餅遮住自己個樣,第二張係用手檔,第三張直情走咗佬... >.<



影完相,我哋就齊齊過咗去隔離playroom玩,左邊條滑梯勁滑勁快,燒腩仔玩咗肯定唔止二十次,多得大家幫忙喺到維持秩序,小朋友先唔使撞埋一堆,而艾菲亦趁機同主角Mrs Wu傾咗一陣,艾菲真心覺得Hannah同Emma兩姊妹好乖好有禮貎,仲要兩個都好靚女添,只可惜燒腩仔呢日狀態一般又唔願影相,所以唔記得同你哋單獨影返張相來留念呀﹗



艾菲亦想喺到感謝埋每個幫忙睇住燒腩仔嘅姨姨叔叔,因為佢行動迅速到艾菲唔太睇到佢去咗邊到玩,連佢同南瓜仔一齊擒咗上呢個架到艾菲都完全唔知,多謝南瓜仔媽幫忙影低罪證﹗:P



玩到咁上下我哋就返去活動室繼續gathering,可能係放完電開始見肚餓,燒腩仔返來之後係狂食菠蘿腸仔同蛋糕,最後仲掃多個包同成包餅落肚,艾菲亦趁呢個位幫佢同其他小朋友影吓相(唔理得佢個食相衰唔衰啦,hehe...),艾菲想話巨鳳真人比上鏡更cute,完全唔似一個只有一歲嘅小朋友(話佢兩歲都信),搞到艾菲勁想見埋二哥巨鵰呀﹗



食飽叫佢同小朋友影吓相又開始扭扭擰擰,咁艾菲唯有叫佢企喺妹豬姊妹後面攝鏡啦,哈...有得搞事佢實合作。



臨走前終於肯同妹妹豬影返張相,妹妹豬雖然已經有咗新歡,都好畀面咁聽燒腩仔指望吓鏡頭。

呢日真係玩得好開心好盡興,睇住大家嘅小朋友一齊大一齊進步(今次最開心係見到肚B講嘢叻咗好多,有問有答好叻女),感覺真係好神奇,希望我哋下次再有機會一齊出來玩啦﹗

沒有留言:

張貼留言