2016年4月20日 星期三

行路問題@聯合兒科again

經過兩次物理治療之後,唔經唔覺上星期四就係去聯合覆診嘅日子,好彩呢排公司又開始忙嘅米高請到半日假一齊去,否則得艾菲一個帶住呢排有D失控嘅燒腩仔,都真係有D難搞,唉...

早一日同燒腩仔講要去覆診,提佢會早少少起身食早餐再出門口,點知...佢又未夠鐘就彈起身叫醒全家人(睇來下次唔好話佢知要幾點起身先得>.<),然後緊隨住係明顯唔夠瞓嘅扭扭擰擰,千辛萬苦先食完早餐再著好校服出門口(宜家諗返轉頭,都真係好彩佢係讀下午班,唔係朝朝咁搞法真係會好痛苦)。

由於本身已經預多咗時間畀燒腩仔,所以順利未十點半就到醫院,埋去登記先知原來兒科係十點半先開始(即早到都無用),登記完就可以拎住覆診卡入檢查室度高同磅重,搞掂就出返去大堂到等叫名。

可能我哋早登記,所以都唔算等咗好耐就可以入房見醫生,如果無記錯醫生同上次見個係同一個,入房第一句就話上次抽血個報告無問題,然後就問我哋做完物理治療之後有無信寫返燒腩仔個情況,又或者物理治療師有咩comment,呢吓艾菲有D被問到O咀,乜你哋唔係應該內部有溝通㗎咩?又或者一開file就搵到燒腩仔D料㗎咩?

於是艾菲就嘗試用自己記憶,去覆述返物理治療嗰邊嘅姑娘嘅comment,老實講D嘢細細碎碎咁確係講得有D亂,而醫生就明顯只著眼於燒腩仔係唔係發展遲緩,我哋講咗幾次物理治療嘅姑娘話唔係,佢都keep on問我哋佢係唔係遲緩,仲問我哋燒腩仔喺學校有無咩行為問題,然後艾菲好老實答佢老師有投訴過,但只係一般平常搗蛋行為,之後醫生就dead air咗幾分鐘對住電腦唔知係搵料定做咩。

到醫生再開聲時,佢就同我哋講「咁嘅情況都係keep住物理治療同覆診啦」,然後就叫燒腩仔過去畀佢檢查腳仔,睇完無咩特別就話OK,咁艾菲見搞掂對腳,就順勢再問關於濕疹嘅問題(佢呢排嚴重咗,想睇吓有無得轉睇濕疹專科),醫生就話係無辦法根治,只可以畀藥膏佢搽幫佢舒緩,然後就畀咗份小冊子我哋睇要點做再打發我哋走。

出房後,艾菲同米高就兵分兩路,一個去約期覆診,一個去藥房畀錢交藥單拎濕疹藥膏,眼見個籌號應該有排等,就決定去醫院餐廳食個飯先返轉頭拎藥,點知...明明三年幾前被捉入院時食個焗豬扒飯仲好正常嘅醫院餐廳,原來係一大個伏來,艾菲以為好穩陣咁叫咗個肉餅飯,結果係難食到食咗四分一已經唔想再食落去,失望失望﹗

不過有樣嘢不得不讚賞吓聯合醫院,佢哋原來出咗個app叫出藥一叮,以前拎藥你只可以喺藥房到睇到顯示,宜家可以喺app到查到有得拎未,我哋食完飯check到有藥拎即去返藥房拎藥走人,亦由於時間尚早今次終於唔使飛的走,而係可以慢慢行返出觀塘坐巴士送燒腩仔返學輕鬆D。

沒有留言:

張貼留言