2015年5月20日 星期三

母親節出走之旅 Day 2



第二朝一起身,燒腩仔牙都唔刷廁所都唔去,第一時間就走去窗邊,以為佢睇風景咁識貨,原來係睇樓下個彈床有無開,可惜個彈床呢朝已經無再開出來(星期日先開?),所以佢無緣玩啦。



我哋換好晒衫準備出去附近cafe食早餐,點知呢個小朋友又扭扭擰擰咁唔多合作,唯有出動之前一晚喺惠康靜雞雞買嘅麵包超人手提電話,的的色色有聲又有公仔,仲潮過艾菲部iphone㗎﹗kakaka...



食飽見天氣唔太差,就喺酒店附近散吓步hea吓,可惜見唔到馬車嘅蹤影,但呢座傳說中嘅靚靚教堂好容易就搵到。



check out前去埋酒店kids room玩,有卡通片同圖書任睇,有得填顏色,又有迷你波波池同煮飯仔玩,而艾菲同米高最鐘意就係部射籃機,都唔知幾多年無玩過啦﹗正﹗



見個天又開始落雨,我哋就拿拿聲check out,趕去呢次行程入面最期待去嘅Discovery Land玩啦﹗呢到除咗個場夠大,最大賣點係有幾層樓高嘅彩虹滑梯(可惜艾菲著錯衫,為免危險最終無玩到),又有攀山同彈床之類嘅嘢玩,真係大人細路都啱玩,亦之所以大人入場嘅收費一D都唔平,同出面嘅playhouse另加大人嘅收費好唔同。

出發前艾菲上網check過價錢,平日星期一至五,小朋友加一個大人要$148,另加一個大人入場要$168,雖然佢哋做緊買一送一優惠,但不適用於另加大人,即我哋如果想一家三口入去玩全日的話就要$316(但一家四口咁入去玩就會好抵囉),不過佢其實仲有另一個happy hour嘅promotion,星期一至五11:30-13:30,大人細路入場都係$80玩兩個鐘,咁以燒腩仔嘅電力兩個鐘真係乜都夠啦,所以最終我哋畀咗$160入場。



燒腩仔未夠高玩彩虹滑梯,於是帶佢去玩低一個level嘅滑梯(都有成層樓咁高),同埋另一個超刺激嘅直落滑梯,仲有另一條超滑超長嘅隧道滑梯,連艾菲同米高都覺得好好玩。



不過要玩滑梯,先要過五關斬五將,既要擒高擒低,又要爬D會郁嘅隧道,對於燒腩仔呢個年紀來講,確係有D難度,所以全程要有家長指引同鼓勵,以防佢有意外或者行到中段話唔玩。



如果唔想咁刺激,其實仲有個area係畀D細少少嘅小朋友玩,有D BB玩具,cushion積木,搖搖馬,同無乜彈力嘅彈床,另一邊仲有大Lego同兩款靚靚滑梯任玩(艾菲勁鐘意個樹屋滑梯)。



想靜態些少亦可以問職員借putter借波打golf,有足足九個洞畀你練putting,原先我哋都無諗住茶毒燒腩仔,點知佢自己走埋去話要玩,咁米高當然好樂意教佢啦,而佢就練成咗單手putting嘅絕技,仲成日偷雞用手將個波放落個窿到就算完成,真係笑到我哋肚痛。



玩完golf我哋就帶咗佢去睇哥哥姐姐跳彈床,安全系數超高嘅燒腩仔當然唔敢入去跳啦,但就發現咗隔離個噴波機。



上次去playhouse玩時,佢驚呢部機驚到喊住要走,但今次大個仔完全唔同晒啦,知道部機點玩之後即刻好努力咁四圍執波倒落部機到,再搶住㩒製睇D波噴出來嘅效果,燒腩仔:「嘩~」



唔覺唔覺就喺到玩咗兩個鐘(唔知點解D職員夠晒鐘都無趕我哋走嘅意思喎),同佢玩埋呢個影像踢波嘅遊戲就走啦,大人細路都玩得好開心,下次再入愉景灣一定要再來呢到玩先得﹗



玩完出返來,場大雨終於都停咗,亦係我哋爭取時間搵食嘅時候,不過諗來諗去都諗唔到食咩,最後走咗入惠康買幾盒壽司出來坐喺廣場到食就算,而甜蛋控嘅燒腩仔食咗大半件蟹柳手卷後,居然仲可以一人獨霸四件玉子壽司(連飯食﹗),實在太得人驚啦﹗



食飽我哋去咗對面書局逛吓,咁啱見到有個窗台,即刻叫燒腩仔上去扮吓書生,但呢個偽書生只係顧住望窗出面嘅車,艾菲不停拎D書畀佢睇都通通被拒絕。>.<



之後行埋落海傍逛,原來宜家連愉景灣呢到都興心心瑣咁浪漫,不過呢D玩意已經唔啱艾菲同米高,燒腩仔就更加係唔識欣賞。



逛到兩點幾,我哋就返酒店拎返行李,再坐3點嘅shuttle出欣澳,去到欣澳見個天仲未落得出雨,拿拿聲拉燒腩仔去海邊D大石到影相,唔知點解艾菲成日覺得欣澳呢個地方好靚,如果遇著黃昏日落就更正,可惜呢個小朋友全程喊驚樹熊上身,氹到艾菲口水乾先氹到佢坐定定畀艾菲影返張相,求其有樣有笑無out focus就收貨啦﹗



開心嘅時光過得特別快,又係時候講bye bye,終於都要起程返屋企,而經過呢次大滿足嘅出走之旅後,艾菲就自然更期待六月嘅台北宜蘭之旅,來緊忙完D私務,要努力plan吓行程先得啦﹗

母親節出走之旅 Day 1

沒有留言:

張貼留言