2015年5月14日 星期四

31個月



遲咗成個星期有多,媽媽終於得閒安排我出場見吓大家啦﹗我呢個造型得唔得呀?你哋見到我有幾多隻眼呀?kakaka...



呢個月嘅食量終於回復正常,雖然食得無之前咁積極,都可以喺半個鐘左右完成,如果有蛋或者有汁撈飯的話我可以狂食唔停,喺零食嘅限制上媽媽都放寬咗好多,今個月最開心係終於有得食魚肉腸,火腿同叉燒,之前媽媽成日話要大個仔先可以食㗎,我宜家食完真係覺得自己大個仔咗呀﹗嘻...(艾菲:佢第一次食魚肉腸時真係好開心咁同艾菲講「媽媽,我可以食腸啦﹗」)



瞓覺都係一時時乖,夜晚十點幾入房,通常會搞到十一點先瞓到,但明顯少咗半夜喊醒,一覺可以瞓到第二朝十點,而媽媽終於發現陪瞓服務係唔停得,否則我可以喺床到碌成個鐘都唔願瞓,不過有時我唔乖激嬲佢,佢就會罰我換爸爸入來陪瞓(嗚...我要媽媽呀﹗),照舊放學返屋企會瞓一個鐘晏覺,但次次夠鐘都唔肯起身,要同爸爸媽媽激戰一輪先出到房。



活動能力無咩突破,係落樓梯時越來越心急會扯住大人跑落去,媽媽索性叫我試吓一步一級咁落,但暫時都未係好得,行路時依然論論盡盡一心急就好易跌,小肌肉方面只係油顏色有力咗,呢排學校教用鉸剪剪泥膠同開瑣,全部做到但做得好慢唔太熟練,媽媽話要同我多D練習先得喎。



認知能力越來越好,左右已經識分,你我他都好少會用錯,不過所有之前發生嘅嘢會話「尋日」(艾菲:成日都會話「我尋日做/去咗XXX」,但明明係成個月前發生嘅事),已經認得晒大細階嘅英文字母,仲開始對應到某D字嘅中文同英文,例如媽媽問我蘋果英文係咩我會答apple,貓英文係咩我會答cat,爸爸媽媽無特別谷我學英文,但我好記得學校英文老師教過嘅英文,簡中會畀到D驚喜媽媽(艾菲:有日佢忽然同我哋講開心即係happy,同唱返上堂學過嘅英文歌出來,又突然扮老師點名再講晒成組同學仔嘅英文名出來,完全無諗過佢一星期先上一堂英文會記到咁多嘢)。

數字除咗7會讀錯做1or4之外(艾菲:但講英文就會識讀seven無撈亂㗎喎),其他都認到同讀到,數數可以由1數到20,但數數量好多時仲係亂來,宜家出街畀爸爸媽媽考巴士號碼都有九成會答得啱,仲記得晒去公公婆婆,爺爺嫲嫲同迪士尼要坐嘅唔同巴士號碼,早兩日媽媽拎咗個5蚊銀出來教我話佢叫5蚊,第二日我已經識拎住個2蚊銀讀「二蚊」,不過唔知點解仲未識砌砌圖,媽媽話來緊要特訓吓我喎。



越來越識得同人相處,對住表妹浵會好溫柔,雖然都會爭玩具玩,但從來唔會出手打人,之前去表姨婚禮,同表妹Belle玩得勁開心,走咗之後仲猛咁話要搵佢,去公園會同其他小朋友傾偈有商有量,又會掛住錫佢嘅人,成日問住姨婆姨丈公去咗邊,記得每次見佢哋都會收到一架車仔做禮物,見到舅父單拖返婆婆到食飯又會問舅父個姐姐點解唔一齊來。



自理能力都係咁上下,返學放學繼續自己著校服同除校服,雖然著得好慢又會扭扭擰擰咁,但媽媽話大個仔一定要自己學照顧自己喎,至於potty training就越來越好,宜家好間中先會出一次意外整濕褲,出街雖然仲會著學習褲,但可以keep到一日全乾咁返屋企,只要大人定時定候提我去廁所就OK(唔提就會忍到就快忍唔住先出聲話要vee),就算出街poo都無問題,至於瞓覺片亦成功keep到大半個月全乾,只係好多時瞓醒會扭計發脾氣話唔去廁所,要大人惡鬧先肯除返條片出來vee。

把口照舊由起身講到瞓覺先會停,仲做埋管家咁管住媽媽,有次放學返屋企瞓晏覺,我扭媽媽陪我一齊瞓,佢居然就咁除咗外套著住小背心就話同我一齊瞓,我即刻話佢「你做咩唔著衫﹗快D去換返衫啦﹗」,媽媽唔聽我仲嬲到喊咗出來唔肯瞓添呀﹗(艾菲:明明著咗衫換咩衫呢???)又會皇帝點燈咁欽點爸爸陪我坐車頭睇司機叔叔揸車,有次佢唔想我就問佢「你做咩姐?坐啦,唔使驚㗎﹗」,笑到媽媽肚痛咁滯。



最後又到講情感發展啦,媽媽話我呢個月好terrible,成日故意挑戰一D一早定立好,run得好順嘅規矩,搞到日日都家嘈屋閉,不過經過一輪拉鋸之後,媽媽已經表明佢「一步都唔會讓」(艾菲:原來真係要咁樣講出來,同話佢知你知佢做緊咩,等佢死咗條心先得),咁我唔想佢唔開心唯有收手啦,宜家已經由之前高峰期嘅全日扭,進步到一日扭一至兩次啦﹗(艾菲:當然都要爸爸媽媽好有技巧咁處理佢嘅問題先得啦)

媽媽仲話我唔話得,次次佢話親我D嘢做唔啱,我都會專登繼續錯落去,又或者唔理佢唔改正唔出聲以示抗議,所以我做親功課都要搞好耐(艾菲:勁勞氣呀﹗), 宜家出街無再話怕陌生人,但如果發現人哋望住我都會怕醜仔上身,心情好時會回返人哋一個甜笑,甚至有問有答都得,但更多時候係擰歪面or合埋眼,仲試過暱喺爸爸媽媽後面,最勁一次係坐電梯時專登擰轉身貼實電梯唔畀人哋望到佢,搞到爸爸媽媽勁尷尬呀﹗

沒有留言:

張貼留言