2015年5月8日 星期五

爆趣花童@表姨大婚

之前一篇提過,上星期日係燒腩仔表姨大婚之日,由於燒腩仔姨婆想當年係個在職媽媽,所以表姨由初生BB開始就交咗畀燒腩仔婆婆湊,一直同艾菲一家同住到小學畢業,佢同我哋一家嘅感情一直都相當好,艾菲亦早已當咗佢係自己個妹咁看待,所以呢D咁重要嘅日子,艾菲梗係要一家大細去撐場啦﹗



我哋一家三口朝早準時九點就到達姨婆屋企,好彩姨婆都早有準備,知道燒腩仔鐘意車,一早就買定兩架Q版九巴畀燒腩仔,佢幾乎全日都拎住兩架巴士未放過手咁滯,而燒腩仔身上著緊呢套衫,都係姨婆sponsor嘅,著起之後真係好sharp醒呀,同表妹Belle企埋一齊,勁cute囉﹗



等咗差唔多一個鐘左右,新郎哥終於出現,但個攝影師哥哥好似唔係好想其他親友參與其中咁,不停叫我哋企埋一邊,唔好阻住姊妹們玩新郎喎,well...我都係第一次見到攝影師會叫親友行開,仲要全程擋喺我哋前面唔想畀我哋睇咁,更加係唔會舉機snap shot吓親友們嘅反應啦,實在係奇怪奇怪,不過好彩燒腩仔無被影響,自得其樂咁撩完表妹Belle玩,就去搞表妹浵個零食盒,都懶理其他人咩事大吵大鬧啦。



玩完新郎當然係到最簡單而隆重嘅敬茶儀式啦,連平日做開細嘅艾菲都有份飲茶呀﹗呵呵呵...到呢個moment,燒腩仔開始有些少失控,忽然興奮mode尖叫咗幾聲,好彩氹吓話吓都stop到,等到儀式完成,即刻去搵D新嘢畀佢玩,隨手就拎咗玩新郎枝變身棒,對於細個極愛《美少女戰士》嘅艾菲來講,對呢D周邊產品總係有份情意結,燒腩仔姨丈仲好搞笑咁教佢拎住枝變身棒變身添﹗舉高變身棒...轉圈...跳一下...我係愛與正義嘅化身Sailor Lam﹗



等新娘出門後,兩個小朋友就走咗入表姨間房到玩,可能表妹浵始終仲細,未識行又未係好識畀反應佢,燒腩仔明顯鐘意同大表妹浵三個月嘅表妹Belle玩多D,我哋走咗之後仲猛咁嘈住要返轉頭搵表妹Belle,怪我哋漏低表妹Belle唔帶埋佢走。>.<



由於米高要趕住去返工,所以完成上半場之後,我哋兩母子就返咗燒腩仔婆婆屋企休息一陣,到傍晚時份同燒腩仔換過另一件飲衫,就去酒樓準備下半場啦,一見到個咁靚嘅三角琴,艾菲點會放過畀佢扮鋼琴王子嘅機會吖,佢雖然唔肯畀艾菲捉住隻手來彈,但艾菲都好欣賞佢從來唔會亂拍亂打琴鍵嘅作風,證明佢都係個愛琴之士,知道琴係用來彈唔係用來打,唔...等到你夠年齡嘅時候,只要你願意學艾菲一定會親自教你彈。



同燒腩仔扮完鋼琴王子後,艾菲就交低咗佢畀燒腩仔公公,自己入新娘房化妝啦,而無媽媽看管住嘅燒腩仔,當然係好開心咁滿場飛啦,事後姨婆仲同艾菲匯報,話佢成功捊擄一眾侍應姨姨嘅心(到我哋走嘅時候,真係有侍應姨姨專登埋來同佢講bye bye),等到表妹Belle來,佢兩個仲十足十花仔花女咁,手拖手喺到行來行去,氹到D賓客勁開心囉﹗



雖則燒腩仔表面睇好似好可愛好乖巧咁,但佢呢晚都唔係真係咁合作㗎咋,每次叫親影相都扭扭擰擰,一係行到台下企定點都唔肯上去,一係就走咗去喺酒樓到失控狂奔,最衰係艾菲著住裙同高踭鞋唔係好搬/追得到佢,有次輪到我哋上台影相時,佢居然話要自己企台前級樓梯影,連表姨都聽到O晒咀,仲勁抗拒表姨D晚裝嘅裙腳唔肯企埋去,好彩艾菲有帶定反斗車王貼紙傍身,加埋姨婆朝早送嘅兩架巴士,先成功KO佢咋﹗

而我哋等埋表妹浵ready,就襯新娘換衫時上咗去台側嘅貴妃椅到影相,咁三個小朋友一齊影相當然又要搞一輪先OK啦,呢個時候攝影師哥哥又好似唔多滿意咁望住我哋,更加係無舉過機幫手影相啦,但當時明明係無其他人要影相㗎喎,而且類似情況已經唔係第一次發生,之前燒腩仔同表妹Belle拖住手行過佢後面時,佢直情出聲趕佢兩個走話阻住佢影相,即你set晒腳架企定定影台前,兩個小朋友喺你後面行過點阻到你呢請問,真心覺得佢嘅工作態度好唔OK囉,邊有人會對新娘親友咁唔友善㗎﹗



好不容易,先終於等到夠鐘入席開場,事先已經同燒腩仔講過新人進場會熄燈(上次帶佢去飲已經因為人哋熄燈而爆喊),到正式嘅時候佢就不停話好驚同要艾菲帶佢走,不過生仔點會唔知仔心肝吖,佢擺明係想搞事,根本就唔係真驚,如果真驚一定爆喊同捉實艾菲唔放,艾菲見氹咗佢一輪,佢都仲係堅持話驚,就無好氣咁同佢講,「咁你合埋眼唔望咪唔驚囉」,估唔到佢真係合實對眼合咗成分鐘,笑到我哋成圍枱嘅人肚痛咁滯,最後當然係自己頂唔住擘返大對眼啦,kakaka...

另外都仲有個笑話,繼上次農暦新年時艾菲搽紅色指甲油,燒腩仔畀米高教唆來問艾菲係唔係受傷流血,跟住仲成朝唔肯掂艾菲隻手後,今次艾菲喺新娘房化完妝出來,佢又不停指住艾菲個咀問,「媽媽,你個紅色咀做咩呀」,之後米高來到仲要專登話畀佢知「媽媽紅色咀呀」,艾菲知平日少化妝你睇,但你都唔使驚訝成咁㗎喎﹗

沒有留言:

張貼留言