2014年12月2日 星期二

K1求學大作戰 ~ Day 3 (Part 1)



15/11/2014

第四回合:藍田靈糧幼稚園 8:30

呢個星期六有四間學校in,難得四間都無撞期(其實更難得係我哋報13間,13間都無撞時間去得晒),當然都盡量出席啦,不過唔撞時間嘅代價,就係要晨早起身出發,對於平日瞓到9:30先起身嘅燒腩仔來講,都真係有D難度㗎﹗

為咗唔好令燒腩仔咁辛苦,艾菲都有諗過放棄唔in,因為呢間本身有N直升,K1唔係得返好多位放出來,而且位置唔太就腳,我哋屋企只得一架等好耐嘅巴士到,畀佢咁好彩入到可能要考慮坐校車先掂(但艾菲個心一直想親自接送),不過佢個音樂教學又確係好吸引(之前都提過燒腩仔對音樂好敏感,一播歌發緊脾氣都會自動收火),最終米高支持見咗先算。

我哋坐的士過去, 八點左右已經到學校門口,見無人排隊唔想燒腩仔呆企,就去咗對面公園仔玩陣,然後學校門口喺8:15開始出現人龍,準時8:30放行,先喺大堂排隊登記,再跟老師入一間課室玩玩具同拎label,燒腩仔初時表現呆滯,叫早晨叫到蚊滋咁嘅聲,跟住到老師話收玩具排隊去另一間房時,佢突然發難大大聲話「唔收」(好彩呢part應該唔計分同無老師見到),繼而扭抱唔行,其實艾菲都畀佢呢一吓嚇親,米高即刻提艾菲出絕招山渣餅,艾菲拿拿聲收好佢份玩具,再拎半塊山渣餅出來賄賂佢,佢先乖乖自己排隊行去第二個課室。

入到第二個課室,有好多玩具同自製樂器,老師話大家自由玩,D小朋友隨即四散,有幾個衝去狂拍課室中間嘅自製鼓,燒腩仔就唔知做咩望住佢哋呆咗,連老師埋來同佢傾偈都無乜反應咁,好彩老師都醒目帶咗佢去玩後面嘅自製沙槌,經老師同艾菲嘅鼓勵後佢開始回復狀態,老師問咩就答咩仲要笑容十足(又畀老師讚佢好鐘意笑),叫佢做嘅全部task都做到,最驚喜係玩煮飯仔時老師叫佢搽jam,佢居然識得拎把刀搽落麵包到,而呢樣嘢係我哋從來無教過佢,屋企亦從未試過搽jam夾麵包,唯一係老師喺佢耳邊好似講秘密咁叫佢拎個杯畀米高佢無做,要用正常音量再同佢講一次先做。

期間老師有問艾菲邊個主力照顧燒腩仔,平日喺屋企同燒腩仔玩咩,之後就好突登咁叫艾菲同燒腩仔玩,佢就轉向米高問問題,問佢平日放假會同燒腩仔去邊之類,米高話老師好似刻意想試吓佢到底了唔了解個仔,咁呢d問題對於米高來講當然係easy job啦,皆因米高確係一有時間就帶燒腩仔四圍去玩嘛。

完咗呢一part,我哋又要排隊去另一個課室,之前上網search過話呢一part係一班小朋友聽音樂做動作,艾菲原先以為係好free小朋友可以四圍走跳舞咁,點知原來係要跟號碼排排坐,燒腩仔仲要對凳面貼住個9字相當好奇,經常移開自己個pat pat擰轉望(都唔知有無扣分),而老師唱嘅歌我哋亦從未聽過,再加上佢係以講故事嘅模式表達出來,所以燒腩仔都無畀到太大反應,唯一係一開始聽校歌時有好開心咁跟住一齊拍手(燒腩仔同學媽咪有提過艾菲水,話可以畀佢聽定佢哋學校校歌,interview時有反應好似會有分加,不過為咗唔好太刻意艾菲都只係前一晚畀燒腩仔聽咗兩次),其他都係做d唔做d咁啦。

最好笑係唱咗陣歌做咗陣動作之後,老師就叫大家起身扮火車,同坐喺課室角落嘅校長講bye bye,咁大家都好興奮咁跟住行出去,之後老師帶大隊出咗課室,然後就同我哋講可以喺側邊到門到離開,個感覺係突然到你唔信,一眾家長行到出去都好似唔知發生緊咩事咁你眼望我眼,而成個interview就咁突然完咗,艾菲同米高都O咗咀。

第五回合:九龍城浸信會幼稚園 10:00

由於in完第一間之後時間尚早,我哋就去附近商場食個早餐叉吓電先再出發,期間燒腩仔都係keep住搞事mode,所以米高堅持in埋呢間就儘快帶燒腩仔返屋企休息,自動放棄之後一間學校嘅interview,寧願畀佢瞓夠養足精神先去見今日最後一間學校(因為係艾菲最心儀嘅學校)。

呢間學校係艾菲無意中上網見到,唔太出名但大家都讚佢係happy school同唔難入,唯一唔ok就係學校環境比較殘舊,咁艾菲見由屋企坐巴士都係十五分鐘內直達咁方便就報埋,佢最特別之處係唔收報名費,連報名表都係面試日先收,面試時間要家長打電話去學校約,但我哋去到學校門口個staff只係叫我哋入教堂拎籌等,完全無check過我哋有無約時間,先到就有得先上學校in,即唔跟約定時間去其實都ok喎。

入到教堂係估你唔到咁人山人海,等咗二十分鐘左右終於到我哋,期間艾菲已經出動晒所有法寶,山渣餅,車同圖書,但燒腩仔都係超失控咁爬來爬去,後尾仲自己一個衝咗出去,艾菲唯有順勢畀佢圍住教堂走一圈先返來等,上到waiting room都係咁上下情況,仲夠膽死玩推枱叫極都唔肯停,好似有一吓仲摞地添呀,好彩呢到除咗叫名時係無老師睇住,如果唔係一定扣晒分﹗

以為佢咁嘅狀態實衰硬啦,點知到見老師時又突然上身喎,老師問叫咩名,邊個同佢來都答得快而準,之後老師拎個真橙同蘋果出來都無答錯,老師考完眼耳口鼻再考佢毛巾又識答(又係艾菲無特別教過),仲識得跟老師指示拎條毛巾幫公仔抹咀,全程只需五分鐘左右就完成晒全部task,超勁咁一d錯漏都無﹗

由於我哋決定放棄之後間學校,所以就有時間可以輕輕鬆鬆咁參觀吓學校,基本上都係網上同樣嘅comment,學校環境同d設施係有d殘舊,不過地方其實算幾大,而且佢有兩個net teacher,仲有成套迪士尼美語世界嘅教材提供,感覺都係ok唔差,不過佢考嘅嘢咁易,相信十個有九個都會答啱做到,所以艾菲都唔敢抱太大期望啦(後尾上BK見有媽媽話當日有800個小朋友見,但學校只有85個位咋)﹗

第六回合:天主教彩霞邨潔心幼稚園 11:30 (自動棄權)

呢間係區內口碑最好嘅學校,同區內某間名小學有聯繫,而且超近艾菲屋企,行過去十分鐘內一定到,所以之前一年同燒腩仔搵N時己經決定今年一定要報,點知艾菲八月尾時打電話去學校問報名詳情,接電話嘅職員有d耍太極嘅感覺,到親身交報名表時收報名表位姐姐亦有d黑面,就連當時路過嘅老師or校長都感覺唔太友善同有愛心,再加上當日排隊交報名表時,十個有九個都係講廣東話唔正或者講普通話嘅新香港人(第十個咪艾菲囉),交完表艾菲已經即刻同米高講可以放棄呢間學校(所以艾菲之前成日話要多d去學校feel吓間學校啱唔啱自己小朋友)。

原先見時間唔撞又咁近屋企,唔心息嘅艾菲都諗住交咗報名費就去玩吓見識吓,但米高怕燒腩仔一日見四間太辛苦,最終得不償失連之後間最心儀嘅學校interview都衰埋,就極力勸艾菲打消念頭,寧願留返多d時間畀燒腩仔休息叉電,咁見佢朝早兩間學校interview時都的確有d唔夠瞓搞事feel,艾菲都明白無謂難為燒腩仔,乖乖聽米高話返屋企齊齊小睡片刻再出動。

沒有留言:

張貼留言