2014年12月4日 星期四

K1求學大作戰 ~ Day 4



22/11/2014

第八回合:香港創價幼稚園 9:00

呢間係艾菲第二心儀嘅學校,皆因艾菲未生燒腩仔前,已經喺前上司嘅口中認識到呢間學校,佢嘅一對孖仔喺到讀得好開心,唔多功課唔多節日慶祝扮嘢活動(簡單D講係唔會難為家長),課程有別於傳統名校,唔一定要小朋友坐定定先叫乖,再加上教育局評核報告都對學校有讚無彈,所以明知呢間學校有好多人報(好似話上年都五千幾個application,今年龍B就更加唔止呢個數啦),艾菲都要試一試睇吓會唔會咁好彩入到。

唔知係唔係艾菲早報名呢,我哋獲安排第一日第一個time slot in,可惜呢日燒腩仔因為咳而成晚瞓吓醒吓,而艾菲就為咗準備呢日interview而搞到好夜先瞓(因為明知呢間會問家長,亦比較著重家長嘅諗法,所以有D壓力啦),所以呢朝我哋成家都明顯呆滯mode。

坐的士去到見學校仲未開門,唯有去對面公園玩陣畀佢warm up吓,學校準時8:45畀小朋友入,因為我哋趕住有下場interview,就拿拿聲排隊入學校,上到二樓課室未九點已經見緊第一個,我哋排第三個要坐出面等陣,期間坐唔定嘅燒腩仔睇完地下D跳飛機公仔,又走去撩靚女miss傾偈,艾菲都真係不得不讚吓呢間學校嘅校長同老師,全部都好靚女同nice,睇到我哋一家好賞心悅目呢﹗kakaka...

可能佢哋年年都咁多人報名啦,所以老師控制時間方面都幾OK,真係如BK媽媽講5分鐘一個,所以我哋9:10入去,9:15已經出返來,入到課室燒腩仔笑晒口咁叫老師早晨,氹到老師都要講句「你笑得好開心喎」,然後自動波坐埋枱,老師問佢咩名即答,跟住仲快過老師叫已經玩緊個手抓板,玩完老師就拎咗張圖出來,考佢圖入面D小朋友做緊咩,答得慢但大部分都答到,不過佢再一次衰喺隻狗到答唔到(艾菲自從in完培道之後,已經keep住成星期教佢woo woo係叫woo woo狗,點知都係唔work...),同將個紥辮嘅女仔講咗做男仔。

考完燒腩仔,老師就轉問艾菲同米高問題,首先係問艾菲覺得燒腩仔有咩優點,因為有準備過都叫做答得到,然後轉向米高問對燒腩仔嘅幼稚園有咩期望,咁艾菲事前已經下令叫佢做定功課,佢都成功答到,到最後老師就問返艾菲創價係唔係佢哋首選,嘩﹗呢條嘅答案梗係點都話係首選啦﹗但唔知做咩嗰一刻嘅艾菲唔識爭取機會答吓對佢哋理念嘅睇法,而走去講咗其他嘢,事後諗返就覺得自己答得唔好,激死﹗

問完我哋之後interview都結束,燒腩仔有好乖咁同老師講bye bye,亦有幫手拍自己同艾菲張凳,本身佢哋三樓禮堂有得玩可以剩機參觀吓,但礙於我哋真係趕住要走,所以離開課室後第一時間就衝出學校,見校長個樣好似覺得我哋走得太快咁,都唔知我哋係唔係呢日第一個走嘅家庭呢,嘻...

第九回合:九龍靈糧堂幼稚園 9:30

口碑好同受歡迎嘅happy school(簡介會時校長話今年數到二千個application,但佢哋只得180個位),見屋企坐巴士過來都唔使十五分鐘,就同燒腩仔報埋碰吓運氣,本來以為撞咗創價個interview要放棄,不過唔心息嘅艾菲喺BK見D媽媽話創價只in 5分鐘,而我哋又係第一批見唔會搞太耐,再加上兩間學校嘅距離其實唔遠,諗住只要唔遲太多都來試一試,所以全部文件一早帶齊喺身,結果我哋9:15離開創價,抱住燒腩仔急步行過來,準時9:30到學校大堂。

喺大堂登記同對完文件之後,就可以入去玩具房到玩,玩具房坐滿小朋友,家長同工人姐姐(其實...艾菲唔係好明面試點解要帶埋姐姐來囉...),標準車迷燒腩仔當然係勁想玩車啦,但D車一直畀另一個小朋友hold住,艾菲就氹佢玩住積木同動物先,等咗陣之後玩車位小朋友走咗,燒腩仔就埋去拎咗一架埋來玩,不過玩咗無耐就忽然畀隔離位個男仔一手搶咗,燒腩仔個樣明顯不滿但無出聲話人,咁艾菲見佢媽媽全程只顧住㩒電話都唔多理個仔,只好氹燒腩仔玩返眼前嘅積木,好不容易終於喺呢到捱過咗30分鐘。

老師叫名之後我哋就要上一層樓梯去樓上等候區再等多陣,呢到有個書櫃仔,小朋友可以隨意睇,燒腩仔當然都唔執輸,即刻埋去拎返本來睇啦,不過基本上都無乜邊本書吸引到佢,每本書拎埋來翻兩翻就話睇完要換過另一本,好彩等咗十分鐘左右就入得去面試區。

入到去都仲要再等多陣,D staff就安排艾菲同燒腩仔一前一後咁坐喺其中一格嘅門口,明顯燒腩仔已經等得唔多耐煩,忽然一個箭步就想型爆咁自己衝入課室,好彩就喺艾菲勸阻期間老師話我哋入得啦﹗

入到去艾菲同米高夾住燒腩仔坐,有同老師講早晨,都有答老師問題,咩名邊個同佢來,食物圖片,物件名稱同用途,簡單指令都全部答到做到零出錯,不過唔知係唔係我哋坐門口位,燒腩仔初時表現勁唔專心,答問題時對眼一直望住門外,到中段先好返D有望老師,但今次就笑容欠燦爛啦(都有笑但無之前笑得咁甜美囉)﹗

之後老師轉問我哋對燒腩仔幼稚園嘅期望,艾菲同米高都要分別講吓自己睇法,咁有準備過都叫做答到,但因為呢日keep住呆滯mode,艾菲覺得自己係可以答得更好囉...問完家長老師就送咗張貼紙畀燒腩仔話in完,燒腩仔有雙手拎同講謝謝,再拍凳同老師講bye bye,老師勁nice好正面咁舉起手指公讚燒腩仔叻叻﹗

一口氣連見兩間,我哋一家都已經耗盡晒所有力氣,所以搞掂就急急腳打道回府補眠多陣,但難得燒腩仔唔夠瞓都無發癲失控,面試時又表現正正常常,我哋都無忘記要請佢食返D好嘢來做奬勵嘅諾言,而今次我哋就奬燒腩仔食晒成個叉燒包啦﹗YEAH!

沒有留言:

張貼留言