2014年12月12日 星期五

K1求學大作戰 ~ Day 5 (Part 1)



29/11/2014

第十回合:聖公會聖三一堂曾肇添幼稚園 8:45

呢間係考慮咗好耐先決定報嘅學校,因為報呢間前已經報咗11間學校,當時已經畀米高話緊艾菲怪獸,但半日有學券仲要一條龍加Happy School實在好吸引,再加上我哋屋企樓上原來有個哥哥仔讀緊,即學校真係睇小朋友表現,而唔係睇學生家庭背景來收生啦,經米高同意後艾菲就喺截止報名當日朝早去交表,以為咁遲交表實係安排下午先見啦,點知畀咗最早個time slot我哋,等我哋可以一朝早趕三場。

呢晚燒腩仔算瞓得OK,不過七點我哋未叫佢已經自己醒咗,食完早餐換好衫我哋就出發,有人猛話停唔到車又話咁近怕畀的士司機鬧,結果我哋一家三口坐巴士去,上車十分鐘已經落車堅係近,落車穿過公園已經到學校,八點半到但未入得要排隊,燒腩仔有D企唔定,要我哋輪流帶佢行吓,當佢發現禮堂入面有個超邪惡嘅滑梯同彈床之後,就勁開心咁返埋去排隊(因為艾菲話要乖老師先畀玩),等咗十分鐘左右終於開始登記。

好彩我哋係第一批見,登記完已經可以直接去課室門口排隊,否則畀燒腩仔扭玩滑梯就大件事﹗去到課室門口,我哋都未貼好label老師就話入得(我哋係同組最後一個登記),interview只可以一個家長陪,咁呢D重任梗係又係艾菲做啦,一組六個小朋友對三個老師,全程只係小朋友玩唔使問家長嘢。

我哋最後一個入課室,企都未企定負責燒腩仔個老師就埋來同佢傾偈(其他老師又無同其他小朋友傾㗎喎),問佢咩名有答,但問佢邊個同佢來就笑而不答,由於當時艾菲仲整緊自己個label,所以只係抬頭問咗燒腩仔一句「我係邊個」,不過燒腩仔望吓我都係無答,然後已經發現咗playmat旁嘅大lego想撲埋去玩,呢個時候第二個老師就叫小朋友坐低喺playmat聽故事,咁負責燒腩仔個老師就叫佢坐低先,迷茫中嘅燒腩仔真係即刻聽話坐低,但個人係向住佢勁想玩嘅大lego,要艾菲出手指返畀佢知向邊到坐先識轉身坐返好。

老師講咗個簡單故事,燒腩仔有專心聽,但老師問大家問題就無搶住答,不過最後叫起身扮飛機行個圈都有跟住做,然後老師叫大家隨意玩玩具,其他小朋友即刻埋枱玩,燒腩仔二話不說就撲去砌大lego,呢個時候負責佢個老師又行咗埋來,問佢砌緊咩佢無答,但叫佢疊高,砌實D或者畀一舊老師都有跟住指示做,之後老師行開in第二個小朋友,就叫艾菲試吓帶佢去隔離拍波。

起初燒腩仔係砌lego砌到唔肯放手,後尾艾菲同佢一齊收拾咗一半,老師又再埋來同佢傾咗陣,佢終於肯跟老師去拍波,明顯係考小朋友嘅大肌肉發展,燒腩仔跳得唔太叻,但都有拍到D波,同老師一齊拍咗陣, 老師就叫我哋玩其他嘢,但當時枱面已經無位畀我哋坐落去,艾菲唯有帶燒腩仔去課室側邊畫畫。

畫咗一陣鬧鐘就響,老師宣布interview完結,拎咗籃波出來送畀小朋友,燒腩仔自己揀咗個綠色,有同老師講謝謝,等老師開門期間艾菲話出去可以玩滑梯,燒腩仔好似失憶咁一臉疑惑走咗去門口想望,老師知道燒腩仔想睇出面有無滑梯,就好熱情咁抱起咗燒腩仔喺門口個窗到望出去再問佢有無滑梯,燒腩仔即刻好開心咁話畀老師知「有滑梯呀」。

唔知點解...女人嘅直覺話畀艾菲知呢個老師都幾鐘意燒腩仔(佢對另一個都係佢負責嘅小朋友明顯無咁熱情㗎),不過佢呢朝狀態明顯一般,性格巨星上身咁,鐘意就聽你講唔鐘意就唔理你,艾菲都唔敢抱任何期望啦,出到去問咗米高可以玩十分鐘,就放佢去玩滑梯,之後仲玩埋彈床,不過趕住去下一間,所以無參觀埋樓上校舍就要走。

第十一回合:基督教中心幼稚園 9:50

口碑好好嘅happy school,不過本身有N所以K1位其實唔多,見都係我哋杯茶就即管報名一試,無咩期望燒腩仔會突圍而出,in完就更加覺得學校無可能收佢,除非學校鐘意挑戰自己,buy佢夠搞事唱反調,事關佢來到呢到完全唔扮嘢,好徹底咁做返平時嘅自己。

又係怕截唔到的士同畀司機鬧(其實艾菲好唔明點解米高成日話會畀司機鬧,真係咁大個女都未試過喎,最多拒載唔接你生意姐),所以米高建議我哋坐巴士過去仲好,咁其實坐兩三個站就落車,行過去都係五分鐘左右,入到去艾菲先入房登記,之後就叫我哋喺出面邊玩邊等,燒腩仔見到車就即時衝埋去,明明有好多架車任玩,但佢堅持要玩人哋玩緊架救護車,艾菲唯有叫佢等陣,好彩佢都叫做肯聽,之後見佢玩車玩到癲,廢事一陣到佢in時唔肯走,唯有盡早拉佢去公園仔到玩其他嘢冷靜吓,公園仔都有邪惡的滑梯,不過全部要爬上去先玩到,對燒腩仔來講有少少難度,加上有兩個女仔出手唔畀佢玩,所以佢玩咗兩次就無得再玩,kakakaka...

等咗十五分鐘左右就聽到叫佢名,老師好有禮貎咁親自出來接我哋入去,今次艾菲同米高可以一齊入去,老師叫燒腩仔坐中間張凳,但燒腩仔就堅持坐最側邊張凳,老師見艾菲出聲叫佢都仲唔郁就笑住話「由佢啦」(唉…唔係咁講仲可以點吖),之後老師問佢咩名有答,考物件都答到,手抓板,認顏色都無問題,但玩玩吓忽然呯一聲,燒腩仔成個跌咗落地,嗰一吓艾菲同米高真係O晒咀,原來佢個pat pat一直無坐好,所以玩得興奮得滯就跣咗落地。>.<

跟住老師考佢穿珠仔,燒腩仔樣樣發展都好,就係小肌肉一直都好普通,其實由上年見N開始已經同佢練穿珠仔,用有木條輔助嘅多數都得,但鞋帶呢就時得時唔得,好睇佢當日有無心情同耐性,所以老師叫佢穿珠仔艾菲都知衰硬,不過都要由佢自己試吓,結果當然係穿唔到,只係拎住粒珠仔喺到玩,老師就問艾菲平日同燒腩仔玩咩,艾菲答都有玩穿珠但坦白講佢係時得時唔得,老師聽完就叫艾菲幫吓佢,礙於佢一直拎住粒珠玩唔肯畀艾菲,艾菲唯有話「你可唔可以幫我穿粒珠落去呀」,燒腩仔好順口就應咗艾菲一句「唔可以」,老師聽到都忍唔住笑,之後佢出手幫燒腩仔先叫做夾硬穿咗。

考完燒腩仔就輪到問家長點解揀佢哋學校,好彩艾菲都有事先做定功課,知道佢哋會考家長,所以熟讀佢哋嘅辦學理念,呢次艾菲覺得自己都答得唔錯㗎,不過燒腩仔咁嘅表現,實在係浪費艾菲嘅一番心機呀﹗

最後老師話要送個波畀燒腩仔,叫燒腩仔喺佢身後箱波到自己揀顏色,燒腩仔自己揀咗個紅色,有同老師講謝謝,之後走都有講bye bye同拍凳,出到去我哋直奔正門想逃離現場,校長仲截住我哋話有時間可以玩多陣添,哈哈...再留多陣我估燒腩仔會原形筆露㗎啦,都係快D走等佢休息吓冷靜吓再去下場啦﹗

沒有留言:

張貼留言