2014年12月11日 星期四

26個月



Hi! 媽媽又唔記得咗上星期日係我26個月大嘅日子啦﹗佢話呢排只記得我幾時interview同D學校幾時放榜,記得爸爸呢排公司peak season好忙成日weekend唔得閒搞到佢都無得抖,記得自己就來生日同聖誕要安排定D活動畀我玩喎...真係無心肝㗎佢...



其實過咗兩歲之後,媽媽話我已經變成小朋友,都無咩特別大嘅轉變啦,呢個月嘅飲食狀況都係差唔多,只係揀飲擇食嘅情況好咗DD,終於肯食返菜(只限菜框唔食葉,可能因為出緊四隻犬齒牙痕,食菜框可以止吓痕掛),終於無再食到咁誓願(但到尾都係要催同餵),終於肯踏出第一步試食糖(艾菲:其實邊有阿媽要逼個仔食糖咁騎㗎?)。



瞓覺就比上個月好返D,不過因為返學後長期咳同流鼻水,所以多咗半夜咳醒大叫,但好快又會瞓返,通常十點幾入房搞到十一點先瞓,瞓到第二朝九點半起身,但好多時七點幾就跟爸爸醒,要媽媽過來陪我一齊瞓先肯瞓多陣, 又忽然要返媽媽陪瞓服務,仲會指定媽媽瞓邊個位,至於晏覺就每日放學返屋企先瞓,瞓一個鐘左右媽媽就會開歌叫我起身,例必扭一輪先出房食飯(所以要落街食飯一定要提早叫佢起身)。



活動能力方面大肌肉向來進展良好,以前唔鐘意嘅韆鞦同搖搖馬都會玩,甚至入錢會郁嘅車仔都唔再驚(之前係一見佢郁就即刻走佬),係小肌肉明顯差D,到宜家都未識得舉手指公做叻叻手勢,又成日唔肯用隻食指,例如擰樽蓋會唔知點解飛咗隻食指出來,而走去用咗中指嘅力,呢D都係媽媽話要大執嘅嘢,怕我之後大個揸筆寫字會有問題喎。



返學後學識咗點同小朋友相處,帶佢去公園玩識得排隊一個跟一個,又會話「一齊玩呀」同「要分享玩具呀」,講得出好多個同學仔名,每日放學仲會好熱情好主動咁同同學仔媽咪打招呼,見到同學仔扭計喊唔開心,又會好熱情咁叫住人哋個名想衝上去拖實人幫人(但同學仔就怕咗佢囉,kakaka...)。



自理能力都係咁上下,繼除褲著褲之外今個月學識咗除開胸衫(其實只係亂fing出來),返學會搶住自己揹書包,會主動拎水樽同拎鞋,至於potty training都叫做進展良好,但wee wee始終未有poo poo咁叻,喺屋企會主動話畀媽媽知wee wee,都試過幾次成功忍到入廁所除褲再對住青蛙仔(尿兜)先痾,簡中落街一陣可以冒險唔著片,不過飲得水多時就唔識忍搞到十分鐘wee一次,換底褲仔都換到媽媽傻。



把口係完全唔識收,由起身就講到瞓覺,就算媽媽話唔同我講嘢,我都仲會自言自語不停講,以前叫人要扭擰一陣先叫,宜家落樓時會主動同媽媽講「要叫姨姨呀 (樓下保安員)」,去爺爺嫲嫲同公公婆婆到時又會話「入屋要叫人嘛」(實情係畀媽媽話過先會咁講),見到D唔熟或者第一次見嘅人,媽媽話叫人都會跟住乖乖 地叫,基本上宜家咩都識講,好多時會跟媽媽口水尾同口音講嘢(艾菲:真係要慎言先得),有次去公園有兩隻狗仔衝埋來,我即刻就話「嚇死人咩」(艾菲音), 爸爸媽媽聽完即刻笑到碌地。

呢期至愛就係問「呢個咩來㗎」,有時係明知答案都會勁問,爸爸媽媽答完我就會好認真咁「哦...」返聲來做回應,成日出街指住D車問咩來, 考到媽媽頭都大埋,自己自學識讀晒1-10嘅英文(只係youtube播過D歌仔佢聽無特登教),又係自己學識唱晒成首《London bridge is falling down》(但成日唱唱吓最尾一句會變咗中文版:P)同《Mary had a little lamb》,最近練緊唱《Baa Baa black sheep》(三首都完全無教過,只係日日都有播佢聽),媽媽就教咗我諗《靜夜思》同《三字經》嘅頭八句,我話咁快就已經記得晒,爸爸話我應該都係有D語言天份。



最後又到講情感發展,呢個月媽媽讚我乖咗好多,愛上返學後返學放學都好少會扭,就算扭都會氹得到,只係放學仲係成日話唔換鞋唔返屋企,寧願喺學校大堂行來行去都唔肯走,間中都會反反覆覆突然發作,喪喊唔停加咩都話唔好唔要同叫住「唔要媽媽講」,但情況都總算係開始受控。

去得interview多,連安全意識嘅問題都解決埋,宜家無再話驚去陌生地方唔肯入,就算陌生人同我講嘢,我諗兩諗都會怕怕醜醜咁答吓佢,最勁係唔再驚睇醫生,自己行入診所仲同醫生叔叔有傾有講,唔會再好似之前咁喊到死去活來(呢個咁重要嘅歴史時刻,之後有時間一定要blog返),老師同校長更加係我最信賴嘅人啦,就連放學會去邊,媽媽應承咗D咩,或者剪咗頭髮都會主動話畀老師知等佢哋讚我叻。

沒有留言:

張貼留言