2014年12月17日 星期三

K1求學大作戰 ~ Day 6



6/12/2014

第十三回合:聖三一中心幼稚園 10:00

來到interview嘅最後一日,艾菲已經完全無壓力,皆因呢間學校完全無諗過會有機會,一條龍Happy School有學券全日制仲要本身有N班直升,年年都超額報名幾倍,報K成功率實在太低,但點解我哋明知唔得仲報呢,事關同米高商量報唔報聖三一曾肇添時,佢話反正呢日佢得閒放到假,不如就試埋佢當玩吓喎...咁都得?不過當係參觀吓見識吓都好吖﹗

因為明知學校會放好多邪惡嘅玩具出來任玩,所以我哋呢日無特別早到,同燒腩仔食完早餐就慢慢坐巴士出發,都係上車十分鐘就到,登記完就行去校務處聽老師brief流程,跟住已經夠鐘上課室門口等interview,而最好笑係坐坐吓先發現隔離個小朋友係燒腩仔嘅同班同學,好彩佢兩個本身唔同組唔算熟,唔係實玩到癲晒都似﹗

入到課室有三個老師,一個老師對兩個小朋友,一組組咁坐喺到玩玩具,燒腩仔眼前個係形狀手抓板,老師問緊另一個小朋友嘢時,燒腩仔就努力玩手抓板,玩完艾菲就細細聲考吓佢形狀同顏色,等咗陣終於到燒腩仔,老師講早晨有畀返應(其實坐低時已經主動同老師講咗早晨),之後老師畀咗籃lego佢砌,佢砌吓砌吓居然好勁咁砌咗隻船出來,玩完老師叫佢拆開收埋都有跟住做,老師循例都問吓艾菲點解會揀全日制學校,艾菲答完之後唔知佢係唔係聽到艾菲係FTM啦,所以無再問第二個問題(艾菲聽到佢問另一個家長時,問完點解揀全日制就問點解揀聖三一㗎)。

後來老師拎本書出來同佢哋講故事,兩個小朋友都有專心聽但無咩太大反應,後尾講到一半鬧鐘就響,老師就話interview完結,一人派咗個紀念品做禮物,燒腩仔有自己揀顏色同講謝謝,離開坐位時都有同老師講bye bye同拍凳。

出來會合返米高我哋就留喺學校慢慢玩,先玩樓上嘅遊戲室,再落返地下公園仔玩,學校大同資源多真係好吸引,D玩具同遊樂設施都特別勁過人,但真係如燒腩仔同學媽咪講,都幾多新香港人,大大聲咁喺到講普通話喝小朋友,有D又唔睇實小朋友由佢哋打尖差D踩到燒腩仔隻手,要艾菲埋去睇實個小朋友先行開,而米高就話喺出面等我哋嘅時候,感覺幾混亂大家都唔知做緊咩咁。




玩咗大半個鐘左右我哋就走啦,米高未in前已經講好要食返餐好慶祝吓,於是就帶咗燒腩仔去食恨咗好耐嘅元氣,呢個傻瓜小朋友因為知道同學仔放學會去呢到食烏冬,就一直想拉我哋帶佢去食,其實我哋唔係唔想帶佢去食,不過宜家D元氣等位等得太誇張啦,我哋屋企樓下新開呢間到夜晚九點都仲等緊位,小朋友唔餓得又點等呢,呢日食lunch終於唔使等位,一坐低第一時間就叫咗碗烏冬同燉蛋畀佢,食飽米高仲專登叫個芝士蛋糕畀佢做甜品添,食到佢勁滋味大滿足呀﹗

沒有留言:

張貼留言