2014年12月3日 星期三

K1求學大作戰 ~ Day 3 (Part 2)




15/11/2014 

第七回合:香港培道小學幼稚園 16:00

呢間學校係艾菲最心儀嘅一間學校,除咗因為係一條龍100%直升小學之外,最重要係艾菲好buy校長嘅教育理念,無論係報名須知後面,還是簡介會時,佢都一再提醒家長唔好將面試睇得咁重,唔需要特別催谷小朋友,最緊要係開開心心咁當玩,畀小朋友做返一個小朋友,當係一個親子活動咁見完就算,所以艾菲每次in完都會讚燒腩仔,仲會請佢食嘢等佢開心吓,畢竟每個星期六同爸爸媽媽四圍去interview實在唔係佢哋想要嘅嘢,只係宜家嘅教育制度逼到父母唔咁做唔得。

離開九龍城浸信會幼稚園之後,我哋就拿拿聲趕返屋企,食個快飯就捉咗燒腩仔上床瞓晏覺,一瞓就瞓咗兩個鐘,明顯瞓醒之後精神咗好多,同佢慢慢食埋下午茶先出發,由於時間實在太鬆動,我哋決定坐巴士去順便等燒腩仔個腦清醒吓,上車唔使十五分鐘就到,原本連埋行入去嘅時間應該都係五分鐘左右,點知有個爸爸就唔信艾菲識路(明明艾菲之前去過學校聽簡介會),跟前面對家長行錯咗路入咗邨,終於用多十分鐘先到,去到學校已經係15:55。

都唔知咁樣行轉大運係好彩定唔好彩,入到學校當然係人山人海啦,門口嘅staff畀咗張程序表我哋就話可以喺playground到玩陣,不過playground嘅玩具實在太惡毒,滑梯,蟲蟲隧道,車同韆鞦,全部都係燒腩仔嘅至愛,放佢去玩肯定會好失控,但唔畀佢玩佢又實唔肯喪扭,所以最終都畀佢埋去玩陣滑梯,玩咗五分鐘已經宣布排隊入禮堂,但當時仲未輪到佢sir,艾菲上前勸佢走,唔甘心嘅佢即刻衝咗去爬隧道,講咗幾次玩多一次要走都唔理,無計可施下唯有活捉佢去排隊(米高當時已經幫手排緊),再用山渣餅馴服佢(如果已經玩緊車或者玩耐D肯定唔會咁順攤),期間佢不停指住話要玩車同玩韆鞦,艾菲唯有出口術話「你一陣問吓老師畀唔畀你玩先,佢話畀我哋就見完老師再出來玩,但佢話你唔乖唔畀玩就無得玩啦」。

我哋排隊先入學校大堂登記拎返自己份報名表,之後就分AB組入禮堂坐,由於interview只可由一個家長陪同,所以米高要喺出面等,入到禮堂等咗成十五分鐘有多,期間每個家長同小朋友都只得一張大人凳一齊坐,仲要不時向前移動換位,老實講呢個安排真係有D唔太好,小朋友呢個年紀要坐定定已經難,仲要坐定喺大人大脾上更加難,而且一眾媽媽又手袋又拎住份表,真係想伸手入袋拎D法寶出來氹吓小朋友都怕整到隔離嘅家長同小朋友,好彩我哋係A組已經叫做唔使等太耐,艾菲同燒腩仔睇吓書食吓山渣餅咁,都總算捱過咗未發癲。

之後我哋被安排入咗一個大房,分幾組咁放咗D積木喺地下(有軟墊畫定範圍),老師話隨意揀個位畀小朋友玩就得,但一定要除鞋先可以玩,呢一part之前簡介會時校長話純warm up唔會計分,但現場所見老師係有mark嘢,咁抱住碰運氣心態嘅艾菲又唔係太在乎計唔計分,只係做返自己咁陪燒腩仔玩(不過隔離位個媽媽就好大聲咁叫個女砌個城堡出來囉),我哋組全部都係女仔得燒腩仔一個男仔,基本上大家係完全無交流,燒腩仔只係好專心咁玩眼前嘅積木。

玩到咁上下艾菲就開始煩一陣夠鐘點說服燒腩仔放低玩具著鞋(其實要小朋友咁短時間內除鞋著鞋,艾菲覺得係有少少玩嘢feel),於是偷偷地準備定半塊山渣餅喺手,果然到夠鐘時燒腩仔拎實舊積木大叫「唔收玩具」,亦好唔好彩咁有老師經過聽到(實扣分啦﹗),艾菲當時都唔理得咁多,一手就將塊山渣餅塞咗落燒腩仔個口,但佢食完都係唔肯就範,艾菲唯有用以退為進呢招,同佢講唔收就唔收,叫佢拎住積木著鞋,咁顧得轉身著鞋就自然唔記得咗舊積木啦,艾菲再順手將佢側邊舊積木推走,著完鞋嘅燒腩仔自然乖乖跟住艾菲去前面排隊。

之後老師叫我哋排隊上一樓等面試,期間其實有D混亂,有D媽媽係明顯打尖,但艾菲都無理同燒腩仔慢慢行,上到一樓仲要企喺走廊到等,有D小朋友已經失控向前走or扭計,艾菲見燒腩仔只係好奇地伸手摸牆身D紙皮石就由佢,等咗十分鐘左右先有老師安排我哋入一間課室坐底繼續等,呢到終於可以一人坐一張凳,而燒腩仔都忽然好乖咁同艾菲講「唔可以落地地呀」,艾菲就同燒腩仔一齊睇書等時間過。

等咗五分鐘左右已經有老師叫我哋出去排隊等入課室,期間燒腩仔唔係好企得定,一時話要搵爸爸,一時又話要玩車車,咁艾菲就再一次出口術,同佢講「爸爸喺下面等緊我哋,一陣我哋入去課室同老師玩,佢D玩具好好玩㗎,你玩完問老師可唔可以玩車車,佢話可以我哋就落去同爸爸一齊玩」,估唔到燒腩仔聽完好開心,仲笑晒口咁拉住艾菲一齊跑入課室添﹗

一間課室見五組,可能係借小學課室來in,面試用嘅全部都係大人枱凳,燒腩仔自己上唔到凳,艾菲好尷尬咁出手幫佢一把,老師就相當nice咁講咗句「唔緊要」表示理解,一來老師就叫燒腩仔跟圖做配對曲奇,對於燒腩仔來講絕對係easy job啦,之後就拎咗本故事書出來同佢邊睇邊問,人物顏色物件燒腩仔都答到,唯獨係入面一隻好多毛嘅卡通狗佢唔識答,老師提水話「woo woo」佢都無講到個狗字出來(因為燒腩仔一直都係就咁叫狗做woo woo嘛...),跟住老師再拎D實物考燒腩仔咩來同咩用途,佢大部分都識答但就答唔出杯係用來做咩,艾菲唯有叫佢不如做畀老師睇,佢就即刻放埋口扮飲水,不過老師再問佢鐘意飲咩就無答到(鐘意食咩又識答喎>.<)。

考咗一輪之後,老師就畀咗架火車仔燒腩仔玩,問艾菲燒腩仔識唔識講自己個名同父母嘅名,艾菲答佢識佢就即刻問燒腩仔叫咩名,再真係問艾菲叫咩名同米高叫咩名,起初燒腩仔好似唔記得艾菲個名咁(艾菲初時仲以為佢會答Ivy媽媽同Michael爸爸),但艾菲提咗自己個姓,佢話咁快就響咗艾菲全名出來,連老師都要急急望吓份表睇佢有無講錯,之後再問米高個名唔使提都答到,不過最搞笑嘅係老師跟住問佢坐咩車來,佢答咗老師火車...之後臨走前艾菲試吓再問佢都堅持係坐火車來...仔...土瓜灣邊有火車坐㗎...老師實知你亂講啦﹗

跟住老師畀咗個手抓板燒腩仔玩,然後同艾菲傾咗陣偈,老師先係讚燒腩仔好主動講嘢,再問燒腩仔宜家讀緊N點解仲會報佢哋學校,又問艾菲有無去簡介會,清唔清楚佢哋係半日制學校,有宗教背景之類,由於簡介會時校長話只考小朋友唔會問家長嘢,所以艾菲信以為真完全無準備,最終答到都唔知自己講緊乜,出來覆述畀米高聽仲畀佢話「邊有人咁答㗎」,唉...唔知艾菲會唔會累咗燒腩仔呢...不過艾菲同老師傾偈期間,燒腩仔都有努力爭取表現㗎,佢搞掂個手抓板之後就自己喺到YEAH,再示意要艾菲同老師讚佢,呢一吓真係超爆笑﹗

老師同艾菲傾完之後,就轉返向燒腩仔,同佢講準備咗個波送畀佢問佢好唔好,燒腩仔答好老師就叫佢出走廊拎同講bye bye,燒腩仔有同老師講bye bye,但因為無見到個波嘅實物而無講謝謝(艾菲呢一吓都無意識到要講謝謝,係之後上BK見D媽媽話佢應該係考小朋友有無禮貎),反而之後拎波一刻就有同姐姐講謝謝啦,由於見完呢到已經完成今日全部interview,而playground嘅人潮都散得七七八八,我哋就履行諾言畀燒腩仔去玩車玩韆鞦,燒腩仔最後仲玩到唔捨得走呀﹗

in完之後艾菲同燒腩仔都鬆晒好開心,講真以燒腩仔十月細B來講,喺咁嘅面試環境同問題下,佢嘅表現已經令艾菲喜出望外,至少佢無喪扭喪喊唔合作,仲要笑住入去笑住出返來,無論佢最終有無offer,艾菲已經覺得我哋贏咗,畢竟兩千幾個application先得180個位,要中真係要D運氣,我哋努力嘗試過已經足夠﹗

沒有留言:

張貼留言