2017年8月22日 星期二

由羅浮宮到故宮@沙田文化博物館

繼續清六月D blog...前一日一拖二去完佐敦谷公園後,艾菲見第二日反正要返大埔娘家,不如早D起身同佢哋去文化博物館走轉,順便申請埋博物館通行證(家庭證今年特價$100超級抵),來緊呢個暑假可以任玩任睇嘛,所以瞓醒一覺執好行裝,艾菲又一拖二出發去玩啦﹗



搞掂張通行證後,我哋就即刻入場睇羅浮宮展,呢個展艾菲想睇好耐㗎啦,不過周末假日超多人實在唔敢來,而且估都估到無乜藝術氣質嘅燒腩仔應該唔會有興趣,所以一拖再拖就拖到六月,計來計去都無辦法夾到時間自己來,唯有硬住頭皮拖埋佢兩個入場啦...



場內唔可以影相,燒腩仔亦如艾菲估計零興趣,全程不停叫好驚好悶想走(入面燈光較暗),煩到艾菲勁想搵人拖走佢,所以行到中段見到蒙羅麗莎幅電子畫,終於忍唔住嚇佢話蒙羅麗莎望住佢,叫佢要乖要安靜唔好再搞搞震,而估唔到佢事後行記念品店時,見到蒙羅麗莎D畫時真係好驚咁話「佢又望住我啦」,自覺好衰但真係笑到艾菲肚痛囉﹗



其實個羅浮宮展幾好睇,D展品好靚好珍貴,認真睇的話可以睇好耐,不過眼見燒腩仔唔多頂得住,艾菲就急急腳行完就走,轉場去隔離睇故宮展,可能呢邊有燒腩仔熟悉嘅中文字,又有印仔畀佢吸,相對無羅浮宮咁悶,但行到尾佢都係頻頻叫住想走,艾菲亦只好乖乖就範走人。



眼見燒腩仔D耐性已經用盡,所以明明仲有個金庸展可以行,艾菲都唔敢再拉佢入去睇,免得佢失控發脾氣,急急腳拉咗佢去地下個兒童探知館,好彩一入場佢就話「我認得呢到呀」,即刻笑晒口咁衝入去玩。



不過呢日嘅兒童探知館實在無嘢玩,之前燒腩仔好鐘意砌雀個位,D雀全部維修無得玩,就連懷舊玩具間房都唔知點解收起晒D玩具,大棋盤又畀班哥哥姐姐佔據咗,最終艾菲同BB豆豬陪佢玩咗N咁多次康樂棋,佢先肯放過我哋跟我哋走咋...

沒有留言:

張貼留言