2017年8月9日 星期三

15個月



Hello! 消失咗兩個星期咁耐,大家有無掛住我哋呀?靜雞雞話畀大家知,我去完旅行返來啦﹗此行除咗曬到黑咗,個樣好似大個女咗好多咁之外,仲發生咗件驚險事喺我身上,差D嚇到爸爸媽媽暈低咁滯呀,想知咩事?咁就要等媽媽遲D寫遊記再講,總之我哋一家能夠完成到今次嘅旅程,然後齊齊整整平平安安咁返到屋企,實在係一件唔容易嘅事呢﹗



講返每月進度先,宜家我繼續早晚一餐奶埋身食,如果媽媽想我立即瞓晏覺先會餵下午茶奶畀我,否則佢都唔特別餵,奶癮唔大但有得食又會好高興,每次放口都會冧豬豬嘅樣笑住望媽媽,識自己搵食但有時唔夠力,就會好慘咁爆喊要媽媽幫我。

固體食得非常好,一日食足午餐下午茶同晚餐三餐,午餐晚餐座底一碗有菜有肉嘅軟飯,下午茶就麵包水果餅乾乳酪cereal,一聽到大人話有嘢食就會即刻擰轉頭望你,再自己行埋去high chair示意大人放我上去食,一見到大人食嘢都會行埋去「呀...呀...呀...」咁示意佢哋預埋我一份。

除咗星星餅之外最鐘意食媽媽煮嘅住家飯,去旅行咁多日都算好肯食嘢,乜都肯放入口試,尤其肚餓時乜都食,不過稍為飽肚就會開始吐返D食物出來,用手驗過先決定食唔食,水蜜桃,車厘子,蜜瓜,雪糕呢D全部唔食吐返出來,就連平日食開嘅紅蘿蔔都會食食吓吐,但返到屋企媽媽煮返住家飯我食時,又即時大大啖咁掃到一粒飯都無剩喎﹗ 



瞓覺就時好時唔好,依然十點半十一點左右食最尾一餐奶,多數都食完就乖乖瞓覺,但間中都會食完精神晒,玩到凌晨一點先肯瞓,不過經過旅行十幾日嘅訓練後,宜家已經可以一覺瞓天光,有時媽媽唔叫我起身,我可以瞓到九點幾十點先起身食朝早餐奶。

至旅晏覺,媽媽繼續採取自由放任嘅策略,喺屋企就兩點左右畀下午茶奶我飲完即瞓,出街的話就由得我鐘意幾時瞓就幾時瞓,通常喺屋企可以瞓到兩個幾鐘,出街就好睇環境同狀態,好攰的話都可以瞓到兩個鐘,但更多時候係半個鐘再加一個鐘咁分兩段時間瞓。



越來越有自己嘅性格同脾氣,有咩唔啱心水唔滿意會撞個頭落地,再瞓喺地下到喊,但媽媽話一話我或者用佢凌厲嘅眼神望一望我,我就唔會扭好耐會慢慢自動收聲,不過間中都會出現鬥氣爆喊嘅情況,媽媽仲話我好識睇人眉頭眼額,每次佢哋話緊哥哥時,我明明扭緊計都會乖乖收聲,坐埋一邊自己玩唔會再搞搞震。



活動能力絕對係A++以上級別,識得自己行,日日喺間屋到自由行,出到街都會扭落地行,但就唔一定畀人拖,爸爸媽媽拖還好,哥哥都只係一時時拖到,其他人真係睇心情先肯拖,除咗行仲成日想挑戰上樓梯,亦成功上到一步(要大人拖住先得),至於擒就真係超大膽,跌極都唔識驚咁繼續四圍擒,爸爸媽媽睇少我一眼都隨時出事。



小手肌發展得唔錯,執哥哥跌落地下D飯食完全無難度(艾菲:哥哥食飯時真係唔可以放佢出來),細緻到撕紙扭蓋拉拉鏈開筆蓋呢D動作都已經做到,拎起畫板枝筆就會起勢咁亂篤亂畫,自己食飯都開始越食越好,媽媽只需要坐喺到幫手執返枱面同口水肩D飯就OK。



金口繼續唔開,不過今個月又比上個月好D,成日會有意無意「爸爸爸...」同「媽媽媽...」咁叫,多咗BB話講,有晚哥哥打畀嫲嫲,我居然好清昕咁講到「嫲嫲」呢兩個字(艾菲:個音好明顯同媽媽唔同),媽媽從我種種行為表現估計,覺得我只係未有信心發音前唔講出聲姐,實情我咩都聽得明,跟到唔同指令做嘢,佢唔擔心我發展有問題。



最後又到講我同哥哥嘅互動,哥哥依然間中慶起就會整鬼我,咁我都例牌尖叫爆喊回應,拖手時會揀畀唔畀佢拖,唔畀時會用力fing開佢隻手,暫時都好肯坐佢車尾跟佢玩,成日會望實佢搞咩跟住照做,而呢個月我就學識咗同佢爭媽媽,當媽媽揹住我時哥哥挨落媽媽大脾到瞓,我會用腳撐開佢加爆喊示意佢走開,就算佢只係挨落媽媽手臂到,我都會伸手扯佢頭髮摵佢耳仔,搞到媽媽忍唔住要開聲叫停我(艾菲:我主張小朋友爭執自行解決),有時佢掂我架BB車,我唔鐘意都會拉開佢隻手示意佢走開,不過好搞笑地又會拉拉吓忽然無嘢,變晒臉咁嘻嘻哈哈跟住哥哥一齊玩,一時水溝油一時糖黐豆,搞到爸爸媽媽都無我哋兩個咁好氣囉,kakaka...

沒有留言:

張貼留言