2017年8月24日 星期四

夏水禮2017

D blog終於都清到七月啦...見終點啦﹗YEAH! 話說七月頭時燒腩仔都放咗大半個月嘅暑假,但說來慚愧艾菲實在無帶佢哋去過邊到玩,一直好想帶佢哋特別係BB豆豬去游水,皆因燒腩仔想當年未夠一歲,已經跟艾菲參加水上安全班成日有得玩水,BB豆豬就無咁嘅福份參加(一湊二好難飛甩燒腩仔帶BB豆豬去上堂),感覺好似好唔公平咁,所以當米高七月頭時忽然話有日補假,艾菲就即刻安排同BB豆豬進行夏水禮。



無奈呢日天氣唔多穩定,一心打算去沙灘嘅計劃只好擱置,唯有改去屋苑後面個泳池玩水,點知撞正泳池大清潔日,而去開嘅觀塘泳池又無戲水池唔係好啱BB豆豬玩,正當苦惱點解咁多阻滯之際,忽然醒起仲有一個超近地鐵站嘅斧山道泳池,平日坐車經過見入面D設施好似好好玩咁,一於就去試試佢。



我哋食飽午餐就出發,完全唔知我哋搞咩嘅BB豆豬都呆咗陣,直至艾菲放佢出來換好泳衣先好少少,然後一行出泳池,眼前嘅景物,係開心到艾菲同燒腩仔嘩嘩聲囉﹗成個公園級嘅滑梯放咗喺泳池中間,仲要室內室外各有一個,燒腩仔全程不知sir咗幾多次滑梯,仲玩到唔願走添呀﹗

咁主角BB豆豬呢?當我哋同佢著水泡時,佢都掙扎咗一輪,到落水時亦叫咗幾聲,好彩艾菲醒目帶定兩個私伙沖涼玩具去,佢好快已經樂在其中,拎實玩具喺水入面飄浮暢泳,玩到中段仲同燒腩仔扮追逐,腳撐撐咁玩到咔咔聲。

大概玩咗一個鐘左右,天色開始轉差仲落起大雨,見D池水越來越凍就上水換衫走人,然後米高話泳池對出個巴士站有車直達屋企樓下,我哋睇準巴士apps見架巴士就到即衝出去,跟住唔使十五分鐘已經返到屋企,方便到咁嘅地步,呢到絕對有下次啦﹗



又其實呢,燒腩仔今個暑假終於畀艾菲踢咗去游水,艾菲同米高一直唔主張小朋友參加太多課外活動,有錢有時間我哋都寧願拎來帶佢去玩,唯獨係游水呢樣艾菲幾堅持佢要去學,唔望佢變飛魚去比賽拎奬,只望佢學識一門求生技能。

so far學咗一個暑假,暫時仲停留喺踢水階段,雖然把口成日話唔想學,但每次都會好開心咁跟教練跳落水,又不停撩D同學仔傾偈(well...佢係口是心非嘅朋友來),連最抗拒嘅潛水都肯去試,艾菲覺得佢嘅表現已經比想像中好,點睇都係個好開始來,來緊應該會同佢keep住學落去,希望日子有功後會見到更大進步﹗仔﹗你要加油呀﹗

沒有留言:

張貼留言