2017年7月20日 星期四

探索大自然遊學園x動物農莊2017

啱啱個星期日我哋去咗探索大自然遊學園X動物農莊2017,由於上個星期艾菲同BB豆豬中咗流感,食咗藥好返好多但唔知做乜每日都會忽然燒一燒,而呢朝六點幾我哋兩母女又燒到38度,不過好彩食完退燒藥轉眼就退咗,掙扎咗好耐去唔去好,眼見燒腩仔好期待,艾菲同BB豆豬又好精神,呢日睇開嘅家庭醫生亦無開,咁唔玩喺屋企都係數手指,咁不如照去玩啦﹗



其實點解燒腩仔咁期待呢,因為活動喺機場博覽館舉行,憑入場卷小朋友可以免費坐機鐵來回,平日聽艾菲坐機鐵去博覽館處理私務就聽得多(大人由屋企坐港鐵去青衣站轉車來回只需$47其實都幾抵,所以艾菲有需要入去博覽館都一定係坐機鐵),今次終於可以一齊坐,呢個小朋友一到機鐵站已經想衝入去,上到車又笑到咔咔聲超興奮,把口全程無合埋過不停問東問西。



一轉眼我哋就到咗啦﹗唔知BB豆豬會唔會瞓,所以入場前影張相留念先﹗(結果佢係全程唔肯瞓,直至我哋走就九秒九暈低)



原先以為星期日會好多人要排好耐隊先有得玩,點知我哋下午一點幾去到又無想像中咁多人喎,一入場燒腩仔就話要玩彈床,排咗十五分鐘左右就有得玩,Good﹗



玩完一次彈床唔夠喉,我哋玩埋對面另一個可以瘋狂地跳嘅彈床,然後艾菲就拉咗佢去睇山羊,不過姐姐話要到三點幾先再派草餵山羊,眼見D山羊都食到飽晒,我哋唯有圍住外圍睇吓就算。



之後同咗佢去睇隔離嘅兔仔同倉鼠,平日經過寵物店燒腩仔都可以企喺櫥窗望好耐,來到呢到當然都係睇到唔願走啦﹗



之後經過智樂個攤位見到有沙玩,燒腩仔講咗好多次想玩,不過我哋就出發去旅行,BB豆豬又未完全好返,米高怕佢兩個再玩到病,所以拉咗佢哋走,好彩行吓行吓見到有個位有芝士試食,為食嘅燒腩仔有得食就唔記得咗玩啦,kakaka...



食飽再帶佢睇吓龜同甲蟲,哈哈...有人食完芝士無抹咀...好醜怪呀﹗



跟住去咗上水母工作坊,聽姐姐講解關於水母嘅嘢,不過有個小朋友就無乜耐性聽。



之後見到燒腩仔成日話要食嘅魚仔餅booth,我哋又去排隊玩吓遊戲拎餅食。



再去子母奶個booth踩吓單車換盒奶飲,連埋入場時用入場卷換嘅優惠卷,我哋唔覺唔覺都拎咗唔少嘢食﹗



話都無咁快就玩到三點,由於巧虎三點半會出場,我哋就提前去咗台前搵位坐低,諗住食D嘢休息吓等睇巧虎,點知坐低無耐已經見到有人開始喺台側排隊﹗嘩﹗想當年都係完咗show先開始排,乜宜家係未開show已經要排﹗



好彩今次有米高同行,佢見到條龍就即刻行咗出去排,等艾菲同BB豆豬食完下午茶,我哋都一齊出咗去排(因為BB豆豬唔願坐),排住隊咁睇巧虎唱歌跳舞,然後極速上台同巧虎影相,燒腩仔其實無睇巧虎一排㗎啦,但見到巧虎依然小fans上身咁好開心,至於BB豆豬艾菲事前都有怕佢會驚到喊,點知佢又唔抗拒喎,巧虎表演時仲示意艾菲捉住佢手仔一齊跳一齊唱添﹗

由於呢日我哋趕住仲有下場,所以睇完巧虎都夠鐘要走啦,燒腩仔明顯玩得唔夠喉,唯有下年有機會再來玩過,預多D時間畀佢玩彈床同餵動物啦﹗

沒有留言:

張貼留言