2017年7月10日 星期一

花女@九龍公園

繼續努力清埋五月嘅blog,堅持堅持再堅持,暫時都未想放棄呢到,但時間太少實在寫唔切,所以大家要久等一下啦...



話說艾菲每隔一排都會想同佢哋兩兄妹影吓相,難得五月呢個星期日天氣好又得閒,於是米高就安排咗我哋去九龍公園,來到公園第一站係睇雀,BB豆豬宜家好鐘意睇D識郁嘅嘢,睇魚睇雀佢都好like。



睇睇吓忽然自己笑到咔咔聲,無乜儀態可言不過媽媽好喜歡,就連哥哥都畀佢搞到無眼睇,kakaka...



其實九龍公園都有唔少影相位,呢幅樹根牆好吸引,原先想叫燒腩仔挨落去扮型男,點知行近見到勁多蚊滋就放棄咗,求其V字手YEAH都收貨啦﹗



除咗樹根牆仲有石樓梯,但你叫燒腩仔企定定擺pose佢實唔合作,唯有諗D小方法叫佢踎低數3聲然後彈出來,反而會成功影到D稍為似樣嘅相。



喺下面池塘睇完雀,我哋再行上鳥籠到睇,燒腩仔邊行邊同我哋講上面無嘢睇,上到去又猛叫我哋去後面睇D雀仔打韆鞦,好以好熟路咩都識咁,而明明佢上次來已經係一年前暑假嘅事,呢個仔果然好記性﹗



睇完雀我哋就去遊樂場玩,忽然行吓行吓超大懵嘅艾菲先醒起BB豆豬要食下午茶,拿拿聲搵張凳坐低畀餅佢食。



請你食吖...食自己唔鐘意食嘅嘢,又或者食到好飽時,佢都會好大方請你食嘢嘅,hehe...



食飽終於可以去公園玩陣,至於哥哥一早已經唔知跑咗去邊,真係好彩有米高同行睇住,如果唔係一拖二真係唔見咗個仔都似。



難得搵到個影相位,又難得個位終於都無人埋去,艾菲第一時間捉BB豆豬上去影。



影完單人當然要捉埋哥哥返來影張兄妹合照,不過要同時捕捉兩個一齊望鏡頭,有少少笑仲要無out focus嘅相實在太難影,艾菲不停叫佢哋拍手好嘢同排排坐咗好多次,㩒咗好多好多張相返來,最終只係得呢張比較似樣。



而鏡頭背後,呢兩兄妹超級現實囉,要有星星餅先開工,否則完全唔望鏡頭唔理你,真係辛苦晒米高喺後面幫手餵馬騮。



影完諗住收工,點知行到出公園門口見到好靚嘅花海,個景靚到完全唔似喺香港,仲好襯BB豆豬條花花裙,但佢當時未係企得好穩,驚佢等唔到咁耐艾菲就捉咗哥哥埋去試位試光先。



set好晒嘢即捉花女BB豆豬埋位,一叫佢happy face即交戲,一take就成功啦﹗



不過艾菲更愛佢呢個掩咀飛吻樣﹗真係可愛到暈呀﹗

沒有留言:

張貼留言