2017年7月6日 星期四

出走澳門Day2 ~ part2



離開燒灰爐公園後,我哋就去咗紅街市附近嘅新龍記,為嘅就係去食佢個蟹王撈麵,嘩嘩嘩﹗香口到呢...艾菲仲要雙併配墨魚餅,簡直係人間極品,至於個豬扒包就係專登叫畀燒腩仔食,望落好似好燶咁,不過燒腩仔就話好好味。



話明唔係玩就食,所以食完撈麵我哋再逼巴士去咗大三巴嗰邊,尋找米高一直念念不忘嘅洪馨椰子雪糕,繼椰子同芒果味後佢哋又出咗芋頭呢個新味,不過經驗話畀艾菲知最穩陣都係食返椰子味,果然係一如既往嘅正﹗讚﹗讚﹗讚﹗



又反正來到大三巴呢邊,再多人點都要行上去影返張到此一遊,但眼見人潮一D都唔嘢少,我哋影完相就決定極速跳上的士,去另一個艾菲此行好想去而一直以為唔夠時間去嘅地方,就係去澳門科學館睇麥當勞三十年展。

我哋按警察指示行返落去的士站到先上車,但上到車同司機講去澳門科學館,佢居然問返我哋喺邊到,吓?澳門著名景點來㗎喎,唔識路?艾菲見佢仲喺咪錶到㩒咗30蚊附加費,我哋無BB車又無行李,加咩附加費呢?眼見勢色唔多對路,艾菲即出口術講咗句「唔識路咪google map吓囉」(寸咀mode),跟手司機就話海邊個嘛,然後話咁快就車咗我哋去,到落車時米高話佢收多咗佢十蚊,話大三巴上車嘅附加費喎,咩話?機場上車有5蚊附加費就聽過,大三巴上車都有附加費?不過我哋有大有細就唔同佢拗豪畀佢啦。



去到澳門科學館,艾菲第一件事做嘅唔係去睇展覽,而係借咗個育嬰室換片餵奶,帶BB去澳門最唔方便就係唔容易搵位換片,難得呢到有一個咁四正同乾淨嘅真係好開心,佢個位置係喺入場處附近,我哋只睇外邊嘅展覽無打算入場玩,但同職員講佢即開閘放艾菲同BB豆豬入去用,非常人性化呢﹗



出來會合返米高同燒腩仔,我哋就開始睇麥當勞展,其實個展覽地方唔算好大,行一個圈就好快行完,不過就勝在影相位多。




身為麥當勞fans嘅艾菲當然影得高興,冷不防燒腩仔排隊時問咗艾菲句,「個麥當勞叔叔係真定假㗎?」,仲嚇到佢唔敢坐麥當勞叔叔隔離,要搵BB豆豬隔一隔。



之後叫佢影麥當勞叔叔架車同漢堡包凳都好合作。



但到叫佢同滑嘟嘟同漢堡神偷影相時,佢又爆咗句「我都唔識佢哋」,的確...佢哋呢輩真係唔會識呢D麥當勞經典公仔,艾菲今次想唔認老想話無代溝都唔得。



跟住出場都係佢唔識嘅小飛飛,不過有架人力單車喺到,唔使識佢都好主動話要影,只係無得坐前面揸車個位有D失望咁啦。



場內仲有展出麥當勞歷年換購嘅公仔,當年嘅麥當勞產品好多都同返麥當勞有關,唔同宜家不停出其他卡通產品,艾菲好記得自己當年都有汽水,薯條同早晨全餐嘅變身公仔,真係好令人懷念嘅那些年呀﹗


 
入場時可以拎張紙仔,只要喺指定地方吸齊印仔,就可以去櫃台同哥哥換張可以摺個開心樂園餐盒公仔嘅卡紙,而埋去前見到呢幾隻艾菲一直叫佢做啦啦球嘅嘢,又影張相先﹗



最後返出去正門同呢個巨無霸餐影返張全家福就行完啦﹗



離開科學館後,我哋嘅行程仲未完㗎﹗轉個彎我哋就去咗科學館外面,搵艾菲此行另一樣好想搵嘅嘢,嘻...就係睇到艾菲心心眼嘅心心樹啦﹗事源出發前睇朋友仔FB見到呢棵樹嘅相,見佢留言話喺澳門影即問佢詳細位置,點知原來就係科學館出面,好易搵堅係轉個彎就見到,即放呢兩兄妹落去影,又難得兩個都好合作,有笑有望鏡頭仲要艾菲無out focus,YEAH!


 
影埋心心樹,艾菲此行出走澳門想玩想食想做嘅都做齊,真係心滿意足啦﹗見時間尚早,於是就沿路行咗出去海邊,兼好無聊咁搵咗個位玩自拍,來來回回咁走咗好多轉影咗好多張,最終都影唔到一張完美嘅全家福,不過啦...重點唔喺結果到,而係影嘅過程入面,充滿住期待同歡笑聲,真心多謝米高今次畀艾菲任性出走,無佢嘅成存就唔會有呢D珍貴回憶。


 
玩到黃昏日落,我哋就坐返車出去行澳門八佰伴,逛咗陣買咗少少手信再求其喺附近搵間餐廳食個晚飯,然後就去港澳碼頭坐返船返香港,臨走前仲好順利咁喺碼頭買到罐樂宮曲奇,圓滿結束呢個兩日一夜嘅出走之旅。

出走澳門Day1
出走澳門Day2 ~ part1

沒有留言:

張貼留言