2017年7月5日 星期三

出走澳門Day2 ~ part1



第二朝安排咗去坐松山纜車,不過一覺瞓醒竟然落大雨﹗由於艾菲每次去澳門都好邪咁遇著雨神(中嘅比率接近九成半,打風都試過兩次),所以都一早準備咗plan B去科學館,但我家天文台台長米高研究咗輪,決定如期出發話落雨仲好少D人喎,咁我哋就冒住雨去咗纜車站附近嘅玫瑰咖啡室食早餐,呢到係睇台灣blogger介紹,咪睇佢外表殘殘舊舊咁,碗豬扒雞翼公仔麵係好味到一個點,即點解呢D味永遠喺香港茶餐廳食唔返㗎呢???



食完早餐出來,竟然停﹗咗﹗雨﹗﹗﹗嘩﹗今次個天真係錫住我哋呀﹗YEAH!



快手影張到此一遊就入去畀錢上車啦﹗呢個纜車成人單程兩蚊,來回就三蚊,我哋有行開山其實坐單程都OK,但咁抵又無理由唔坐返落來囉,嘻...



其實點解要特登過來澳門坐纜車,全因香港360條隊永遠長到唔見尾,呢到車程短亦唔算多人,可以同時滿足燒腩仔想坐纜車,米高又無乜興趣排長龍畀錢吊喺半空慢慢坐嘅願望。



五分鐘唔使就坐完嘅纜車,個車廂都幾細同窄,兩個大男人平排坐應該會嫌逼,不過同艾菲兩個好slim嘅小寶貝一齊就好寬落。



一落車最吸引住艾菲同燒腩仔眼睛嘅並唔係遊樂場,而係老遠兩個喺健身設施上左右fing嘅姨姨叔叔,我哋即時衝埋去想玩埋一份,但眼見燒腩仔根本唔夠手長腳長去玩,有個路人甲姨姨就好心提我哋,後面原來有一堆兒童版嘅健身設施﹗wow...艾菲真心覺得呢個設計超級貼心囉﹗健身並唔係大人專利來㗎嘛﹗kakaka...



我哋玩夠之後就開始起行上山。



見到枝大炮即就到目的地。



穿過呢間放滿風球波嘅房。



見到呢間守衛房。



到啦﹗到啦﹗



到邊到?之唔係澳門嘅最高點囉﹗



呢到可以望晒成個澳門本島咁滯﹗



除咗有好出名嘅東望洋燈塔,仲有好靚嘅教堂,側邊仲有枝大炮添,艾菲覺得都幾值得來。



喺教堂側邊見到呢個窗同條樓梯,感覺幾特別就放燒腩仔上去影吓相,正經或型男pose係無可能叫到佢做,終於佢整咗個古古惑惑樣出來,哈哈...勁襯佢囉﹗



至於BB豆豬呢,未識企同唔到佢影靚相,唯有同模型影啦...hehe...



行完就坐返纜車落山,繼續我哋餘下嘅行程啦﹗



坐完纜車見時間尚早,我哋就直接去燒灰爐公園,玩咩?睇燒腩仔個手勢就知啦﹗



以前拍拖來澳門,幾乎次次都會行過呢個公園,但從來都唔發現入面係有車仔玩,今次真係多得檬媽嘅介紹,仲要五蚊可以玩足十五分鐘,超抵玩囉﹗



由於價錢實在太抵,我哋呢日又無乜人(前後只係四個小朋友左右),米高好豪氣咁畀佢玩咗三round,大滿足啦﹗



至於無份玩嘅BB豆豬,都食足咁多round,又餅又包把口幾乎無停過。



玩到尾燒腩仔都玩到夠,艾菲叫佢讓畀BB豆豬坐一陣一齊影張相,佢都好合作無扭擰,仲主動做埋V字手勢添﹗



玩完好乖仔咁無扭即走,然後我哋沿路行返出去搵車坐去食飯,經過郵筒艾菲就順手介紹吓佢睇,邊行邊學係艾菲每次帶佢去旅行嘅目的,等佢觀察多D身邊嘅一事一物。



行咗成大條街都截唔到的士,終於我哋決定坐巴士出返去,對於交通迷來講又係一個好好嘅體驗,不停研究澳門巴士同香港巴士嘅分別,返到來仲猛問澳門嘅巴士總站係點。

出走澳門Day1

沒有留言:

張貼留言