2016年9月19日 星期一

四個月



其實...我兩星期前已經足四個月㗎啦,不過因為去完健康院,發現我兩個月以來都無乜點重過,直情嚴重到跌出生長線要轉介兒科,媽媽唔開心咗足足一個星期,再日以繼夜夜以繼日咁餵我飲奶,搞到個人勁攰就遲咗畀我出場囉...



自從我兩個幾月開始肯埋身食奶,我半埋身半餵樽到三個月之後,媽媽就索性唔泵奶畀我全埋身(艾菲:泵足兩個幾月後真係會對個泵產生恐懼症>.<),只係佢要出街先泵定160-200ml畀我(視乎泵到幾多就畀幾多),起初都可以照舊每日食五餐夜晚一覺瞓天光,不過自從我足100日後就晚晚要食多餐,成日搞到凌晨兩點幾三點食埋宵夜先肯瞓(艾菲:唔夠飽嘅徵兆?)。



媽媽話相對哥哥來講,我係屬於瞓得唔好同少,夜晚已經搞到凌晨兩三點先肯瞓,但有時朝早六七點就醒,然後到日頭又會唔願瞓晏覺,人哋話母乳寶寶特別好哄睡,我都會啜媽媽啜到瞓著,但一放我落床就會爆喊醒晒唔再瞓,反而出街嗰日就會瞓得多D,而且我唔係好肯啜奶咀,所以就令哄睡呢一樣嘢變得難上加難。



唔知關唔關轉咗全埋身食嘅事,我呢個月變得勁黐身,基本上除咗食飽奶一個鐘內心情大靚肯同人玩吓,其他時間都一定要媽媽抱實先安樂,佢一行開或交我畀人抱我就會扁咀繼而喪喊唔停,就連米高同湊開小朋友嘅婆婆都話搞我唔掂大叫頭痛。



但除咗黐媽之外,我依然係個開心寶寶來,媽媽話我貪玩又多咀,心情好時會好似哥哥當年咁,不停撩人講嘢,而今個月最大嘅進步係終於識笑到咔咔聲(上個月只係笑到一聲尖叫),同埋望見媽媽食嘢會有吞口水嘅反應。



活動能力喺呢個月又加強咗, 可能個人太輕盈所以已經成功轉到身,當然仲係時得時唔得啦,不過媽媽宜家放我喺high chair會扣返安全帶以策安全,勁鐘意食自己隻手,由初時食單邊拳頭,到一次過食兩邊拳頭,再進化到宜家食孖指,最經典一次係扭眼瞓時識得自己喺個口到拎返個奶咀出來,再塞隻手入口食到嗒嗒聲。



而且我已經唔甘於成日瞓喺到,媽媽間中會放我落去張bumbo chair到坐陣,通常坐到十分鐘唔嘈,仲識得追住D會郁嘅嘢來自娛,上次去健康院時姑娘同醫生同我做完檢查都話我條頸同腰夠力,來緊可以開始學坐耐D,出街亦可以轉向前面揹,等我望多D嘢。



呢個月開始無乜人話我似媽媽啦,大家都轉返軚話我似哥哥,不過媽媽又無意中搵到張神緒同佢細個差唔多嘅相來做拼圖喎,大家今次又點睇呀,哈哈...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

跌出生長線之媽媽有話兒:

自從轉咗全埋身之後,BB豆豬明顯無之前咁長肉,艾菲都知佢係比之前用樽時食少咗,但見佢濕片夠晒(佢係超痾得),就一直無為意有問題,直至前一個星期去健康院磅重,發現佢兩個月只係重得兩安士,體重跌出生長線,連帶身長同頭圍都直線下降到勉強掂到3,艾菲簡直係晴天pig pig勁想喊,即時好內疚同自責,覺得係自己堅持埋身餵人奶害咗個女,好彩有米高撐住不停話唔覺得BB豆豬健康有問題,兼力勸艾菲唔好放棄人奶。

為咗呢件事艾菲分別同健康院姑娘,醫生,同聯合醫院兒科姑娘傾過,佢哋都無話叫艾菲補奶粉,仲提醒艾菲母乳係最吸收最適合BB豆豬嘅食物,不過健康院姑娘就建議艾菲由宜家五至六餐增加到餵八餐,聯合姑娘就提艾菲要食返多D嘢特別係澱粉質食物,等D奶有多D營養來谷返肥BB豆豬,然後綜合晒大家意見後,艾菲呢個幾星期就係不停食食食同餵餵餵,每日餵七至八餐奶,即平均兩個幾三個鐘就要餵一餐,堅係餵到天昏地暗。

雖然呢個追磅過程係辛苦到暈,艾菲直情feel到自己有變人乾嘅跡象,不過眼見BB豆豬喺短短個幾星期就重咗0.7磅(我哋為咗BB豆豬仲專登買咗個磅返屋企mon住佢嘅體重),個人望落明顯漲咗D,最重要係個人變得無之前咁忟憎,就連瞓著覺都識偷笑,艾菲就覺得犧牲吓休息時間同個肚腩都係值嘅,當然如果佢可以再瞓返好D同追返足磅就更好啦﹗

沒有留言:

張貼留言