2015年6月3日 星期三

百厭星@九龍城寨公園



天意總是弄人,落咗兩個星期雨,終於等到個可以同陽光玩遊戲嘅weekend,點知撞正艾菲有D私務要做,無得帶燒腩仔出去郊遊,好彩做咗半日湊仔公嘅米高,喺屋企忙完之後就帶咗燒腩仔出來接艾菲食飯,見時間尚早仲話帶燒腩仔近近地去九龍城寨公園玩。



一聽到有得去公園玩,燒腩仔立即進入興奮mode,但艾菲就立即啟動港媽mode,怨米高無同燒腩仔搽防曬就出門口,又怨佢無預早通知等艾菲做定防蚊措施,重點係臨時臨急無帶大機喺身,只可以用iphone影相,不過呢日有D日落嘅太陽光反射返落來,最後影出來嘅相都acceptable喎。



九龍城寨公園其實都幾大,不過我哋帶住燒腩仔通常只會去兩個遊樂場玩,貪佢近住九龍城廣場一入返去就有冷氣,而呢到亦有唔少讀名校or名playgroup嘅小朋友來玩(睇小朋友著嘅校服同家長姐姐拎嘅書包就會知),家長們一般都會睇得小朋友比較緊,唔知係唔係呢個原因呢,呢日就有兩個家長,搞到要搵警察來分隔調停,其實帶小朋友來公園都係尋開心姐,小朋友亦唔會故意傷害其他小朋友,些少碰撞跌傷總係難免,有時做家長都要睇開D先得。



講返呢個百厭星燒腩仔先,宜家同佢去公園艾菲都好少會做貼身保鏢,多數企喺遠處望吓佢等佢自由發揮,而呢個口水多過浪花嘅燒腩仔,就連去公園玩把口都停唔到落來,全程係咁撩其他小朋友講嘢,人哋兩個孖妹(應該差唔多年紀)傾偈佢又走去搭傘,孖妹已經唔睬佢調頭走佢仲專登大大聲話「玩啦,做咩唔玩姐」,真係聽到你唔知好嬲定好笑。



之後warm up夠仲猖狂,見到細過佢啱啱識行嘅小朋友路過,特登行埋去用雙手圍住個小朋友,將佢逼埋牆角然後話「等我阻住你唔畀你行先」,要艾菲送上一個凌厲嘅眼神佢先笑住放開手,之後見到D大哥哥大姐姐擒上滑梯頂,又唔識死咁大大聲話「你哋咁樣唔啱㗎﹗快D落返來啦﹗」。



跟住就越玩越多古靈精怪嘢,專登面露奸笑咁行落滑梯,再故意塞自己個身入欄杆到。



然後仲趴喺到玩爬行大賽,好似飛虎咁貼住地由攀爬架爬到去滑梯到先肯起身。

對於佢呢D百厭行為,艾菲循例都會提佢一兩句要守規矩,但只要係安全同唔影響到其他人嘅話,艾菲都隻眼開隻眼閉啦,畢竟呢個係佢嘅自由玩樂時間,佢覺得咁樣故意破壞規矩嘅玩法好玩D就由佢去試吓,等佢親身感受一吓守規矩同唔守規矩嘅分別,然後從中學會點樣同人相處都係件好事呀﹗

沒有留言:

張貼留言