2015年6月3日 星期三

透心涼鮮果雪條



天氣越來越熱,除咗玩煮飯仔嘅雪糕雪條之外,都真係要食返D真嘅雪糕雪條來消吓暑先掂﹗對於屋企有兩部雪糕機嘅艾菲來講,都唔知幾多年無買過盒裝雪糕返屋企啦,不過呢排打爆咗屋企個冰箱無咩位,所以米高order嘅芒果牛奶雪糕要遲D先整到,但唔太阻地方嘅雪條就無問題,襯米高星期日返工獨留我哋兩母子在家無所事事,一於同燒腩仔一齊整幾枝健康又好味嘅鮮果雪條來消磨吓時間先﹗



燒腩仔:嘻...媽媽話屋企唔養懶蟲,想食雪條就要幫手整喎,所以我燒腩茂又出場啦﹗

材料其實好隨意,咁啱打開雪櫃有奇異果同菠蘿,我哋就決定整呢兩隻味,如果鐘意嘅話整西瓜,士多啤梨,蜜瓜,荔枝或者芒果都OK㗎﹗



燒腩仔:首先係要將D奇異果批皮切粒粒,然後加幾滴檸檬汁落去,再用攪拌機打成蓉就可以畢落雪條模到啦(打完蓉可以先試味,好似奇異果比較酸就可以加D糖落去中和吓)﹗

第一次畀燒腩仔用刀切食物,因為D水果都好淋身,所以畀把快餐外賣嘅膠刀佢用就得,相對用真刀安全得多,而其他step佢都已經可以全部自己來(當然都仲要幫眼同幫手執頭執尾啦)。



燒腩仔:洗乾淨D容器之後就可以開始整菠蘿味啦,都係切粒粒放落攪拌機,再落幾滴檸檬汁落去,開攪拌機打成蓉就搞掂啦﹗今次我仲有幫手試味添㗎﹗

菠蘿相對奇異果無咁易切,正好係個機會畀艾菲教佢正確拎刀切嘢嘅方法,平日教佢切泥膠講極都係夾硬打橫拉就算,宜家夾硬打橫拉會整到D菠蘿飛落地無得食,佢先終於肯試吓慢慢前後拉把刀,係就係切得慢D㗎啦,不過至少證明到畀佢睇,只要肯試同用正確方法自然會成功。



燒腩仔:話咁快就搞掂﹗YEAH!

呢到用咗三個奇異果同半個菠蘿,最終每樣水果都整到兩格細雪條模同一格大雪條模(AEON $12店買),點解要買兩個雪條模仲要買一個大一個細?因為有個比艾菲同燒腩仔仲為食嘅米高話細模唔夠佢食,要求艾菲買個大模整大條D畀佢食囉﹗kakaka...



燒腩仔:放個模入雪櫃雪咗一晚,放學返來終於有得食啦﹗自己整嘅真係好味D㗎﹗我呢條菠蘿味超甜,不過媽媽話佢條奇異果味好酸,下次要落返多D糖先得喎,嘻...

如果想甩模甩得靚D,可以將個模拎出來室溫放五分鐘,又或者搵個碟仔裝少少熱水座一座溶四邊再用陰力扯出來就得㗎啦﹗成件事係唔係好易呢?

沒有留言:

張貼留言